آشنایی با دستگاه آب معدنی لیوانی

از ابتدای پیدایش بشر بر روی زمین، آب همواره یک نیاز حیاتی بوده و اهمیت بالایی را به خود اختصاص داده است. نیاز مبرم انسان به این ماده مهم، باعث شده است که به عنوان یک گزینه مهم در تجارت نیز به آن نگاه ویژه ای شده و برای ارائه آن، بسته بندی های مختلفی منظور شود. یکی از این روش ها، طراحی دستگاه آب معدنی لیوانی است که می تواند آب را در ابعاد و اشکال مختلفی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

دستگاه بسته بندی آب معدنی

دستگاه بسته بندی آب معدنی

بسته بندی آب معدنی لیوانی

این دستگاه که در خط تولید آب‎‌‌‌معدنی لیوانی قرار می گیرد، می تواند در بسته بندی مناسب آب‌معدنی موثر بوده و به ویژه در مناطقی که دچار خشکسالی بالا هستند، کاربرد بالایی داشته باشد. از همین روست که صادرات این محصولات به کشورهای گرمسیر همسایه همچون عراق، می تواند یک گزینه عالی برای تجارت سودآور این تولیدات باشد که با استفاده از دستگاه آب معدنی لیوانی تهیه می شود.

در این مناطق، آب بسته بندی شده، به دلیل دوام بالاتر و مصرف راحت آبی گوارا و خنک، دارای طرفداران بسیاری بوده و جذابیت منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است. این ماشین آلات که می تواند در ظرفیت های مختلفی، آب‌معدنی لیوانی را ارائه دهد، دارای مشخصات فنی و مکانیکی ساده و در عین حال با دوامی است که امکان تولید در میزان مورد نیاز را فراهم می کند.

تولید در ظرفیت های مختلف

تولید در ظرفیت های مختلف

روش عملکرد دستگاه

دستگاه آب معدنی لیوانی، به گونه ای طراحی و ساخته شده است که بتواند تمام فرآیند بسته بندی را در یک دستگاه انجام داده و به راحتی، می توان با کمترین دخالت انسانی و با پایین ترین هزینه های جانبی، می توان محصولاتی با کیفیت بالا را انتظار داشت. ضمن آنکه به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت بالا و ورق های PTE به کار رفته در دستگاه، دوام و ماندگاری بیشتری برای آن منظور شده است.

برای آن که این دستگاه بتواند در خط تولید موثر عمل نماید، نیاز است که تاسیسات هوای فشرده در آن به کار رود که به طور معمول، از طریق ماشین آلات تامین انرژی هوای فشرده و باد، در خط تولید دستگاه آب معدنی لیوانی تامین می شود.

این تجهیزات هوای فشرده، در بخش تولید لیوان به کار گرفته می شوند و با استفاده از روش تزریق باد و حرارت دهی، تولید لیوان ها انجام می شود. تجهیزات این بخش در کمترین زمان، قادر هستند تا فرآیند شکل گیری لیوان را انجام داده و باعث ایجاد عملکردی بهینه شوند.

پس از این بخش، لیوان ها می بایست از طریق فیلر، پر شوند. سپس آن ها، به بخش کاتینگ و درب بند انتقال داده می شوند که از طریق نوار نقاله، به بخش کانوایر هدایت خواهند شد. این نکته را در خصوص دستگاه آب معدنی لیوانی باید در نظر داشت که هنگام تولید در ظرفیت بالا، ضرورت دارد تا یک دستگاه اتوماتیک کارتن پرکن نیز، استفاده شود تا خط و تجهیزات اتوماتیک، توان تولید و عرضه ظرفیت بالا را داشته باشد.

تولید دستگاه آب معدنی لیوانی

تولید دستگاه آب معدنی لیوانی

ظرفیت های مختلف دستگاه آب معدنی لیوانی

ماشین سازی آرش، در راستای طراحی و تولید دستگاه پر کن آب معدنی‌لیوانی، از قطعات و مواد اولیه با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای تعیین شده در این خصوص استفاده کرده و توسط دستگاه آب معدنی‌لیوانی ، قادر است تا تمامی فرآیند مربوط به تولید لیوان، پرکردن آب در درون لیوان و فویل و درب بندی لیوان ها را در بهترین شرایط ارائه کند.استفاده از ظرفیت های مختلف دستگاه

 

استفاده از ظرفیت های مختلف دستگاه

این دستگاه را می توان در ظرفیت های ۴۰۰۰، ۶۰۰۰، ۸۰۰۰، ۱۰۰۰۰، ۱۲۰۰۰ لیوان آب معدنی در ساعت ، از ماشین سازی آرش تهیه نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *