بررسی دستگاه پرکن بستنی حصیری

دستگاه پرکن بستنی حصیری، از جمله کاربردی ترین دستگاه های مربوطه در کارخانه های تولیدی صنایع غذایی است که روند تولید بستنی حصیری را به طور چشمگیری سرعت می بخشد. راندمان کاری این دستگاه برای کارخانه هایی که ترافیک کاری بالایی دارند، رو به افزایش است و به دلیل عدم نیاز به دخالت اپراتور در روند تولید بستنی، می تواند تضمین کننده بهداشت بستنی های تولیدی باشد.

کاربرد دستگاه پرکن بستنی

پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های قدرتمند و غول پیکر در هر صنعتی، می تواند به افزایش بهره وری صنایع تولیدی کمک بسزایی کند. صنایع تولید مواد غذایی از جمله صنایعی است که استفاده از تجهیزات اتوماتیک در آن، ضرورت می یابد. امروزه تولید کنندگان بستنی از دستگاه منحصر به فردی بهره گرفته اند که روند تولید و پخش بستنی در حجم بسیار بالا را افزایش می دهند. این دستگاه که با نام دستگاه پرکن بستنی شناخته می شود، در انواع مختلفی برای تولید بستنی های لیوانی و حصیری عرضه شده است که به صورت کاملا اتوماتیک بستنی را در بسته های لیوانی شکل و یا به صورت حصیری تولید خواهند کرد.

بستنی حصیری زعفرانی

بستنی حصیری زعفرانی

عملکرد دستگاه پرکن بستنی حصیری

دستگاه بستنی پرکن حصیری دارای قسمت لوله ای شکلی به منظور اتصال به دستگاه کفی فریزر می باشد که بستنی تولید شده توسط دستگاه کفی فریزر را بر روی نان های حصیری انتقال می دهد. این دستگاه دارای نوار نقاله بزرگی است که نان های حصیری مخصوص بر روی آن قرار خواهند گرفت و سپس با استفاده از سنسور های بینایی، دستگاه مقدار معینی از بستنی را مطابق با تنظیمات مربوطه، بر روی نان ها قرار می دهد.

در بخش بعدی، محرکی به صورت اتوماتیک، نان های حصیری را بر روی بستنی ها قرار داده و با اعمال فشار اندک، موجب فیکس شدن بستنی بین دو لایه نان حصیری می شود. در‌صورت تمایل می توانید با فعال کردن مخزن مغزیجات دستگاه، به صورت اتوماتیک خلال یا پودر پسته را بر روی بستنی بپاشید. در نهایت بستنی وارد قسمت بسته بندی شده و عرضه خواهد شد.

دستگاه تولید بستنی حصیری

دستگاه تولید بستنی حصیری

مشخصات دستگاه پرکن بستنی حصیری

از مشخصات اصلی دستگاه پرکن بستنی حصیری می توان به عملکرد کاملا اتوماتیک آن اشاره کرد. بدین ترتیب بستنی ها بدون دخالت نیروی کار تولید می شوند و از نظر بهداشتی در رتبه بالایی قرار خواهند گرفت. دستگاه پرکن بستنی ساخت شرکت ماشین سازی آرش، با ظرفیت بالایی طراحی شده و می تواند ۲۵۰۰ عدد بستنی حصیری را در یک ساعت تولید نماید. مصرف برق دستگاه به صورت استاندارد است و دارای قابلیت اتصال به دستگاه های کفی فریزر و خط تولید می باشد. این دستگاه همچنین مطابق با عملکرد سلفون از بالا طراحی شده و بهترین گزینه برای کارخانه های تولید بستنی در حجم بالا، می باشد.

دستگاه تولید بستنی حصیری آرش

دستگاه تولید بستنی حصیری آرش

برتری های دستگاه پرکن‌بستنی ماشین سازی آرش

لازم به ذکر است که دستگاه پرکن بستنی حصیری برند ماشین سازی آرش، تنها به یک اپراتور به منظور اعمال تنظیمات نیازمند است که این امر در کاهش هزینه های نهایی تاثیر گذار می باشد. از دیگر مزیت های این دستگاه می توان به قابلیت خطایابی خودکار اشاره کرد. دستگاه بستنی حصیری همچنین توانایی تولید بستنی با نان های دایره ای و مستطیل شکل را دارد. شایان ذکر است که عملکرد اتوماتیک این دستگاه موجب شده تا راندمان تولید بستنی به طور چشمگیری افزایش یابد.

نتیجه گیری

استفاده از دستگاه‌پرکن بستنی حصیری در تمامی کارخانه های بزرگ تولید بستنی و صنایع غذایی الزامی می باشد. این دستگاه با مکانیزم عملکرد اتوماتیک توانایی تولید بستنی در حجم بسیار بالا را دارد و به کاهش نیروی انسانی کمک می کند. همچنین بستنی های تولیدی توسط این دستگاه به صورت کاملا بهداشتی تهیه خواهند شد. علاوه بر این دستگاه های پرکن‌بستنی می توانند به صورت خودکار از سس شکلات و پودر مغزیجات بر روی بستنی ها استفاده کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *