خرید انواع دستگاه بستنی ساز صنعتی در اصفهان

برای خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی در اصفهان باید به مراکز فروش آن مراجعه کنید. در شهر اصفهان خیابان های جی و چهار باغ مراکز فروش دستگاه بستی ساز هستند. از دستگاه بستنی ساز به عنوان یکی از تجهیزات مهم در بستنی و آب میوه فروشی ها نام برده می شود، این دستگاه ها در کارخانههای بستنی سازی نیز وجود دارند.

دلیل اهمیت دستگاه بستنی ساز صنعتی

با توجه به صنعتی شدن همه چیز، بستنی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امروزه مدل های متنوعی از دستگاه های بستنی ساز وجود دارند. برای خریداری دستگاه بستنی ساز صنعتی در اصفهان باید اطلاعات کاملی از این دستگاه ها و عملکرد هر یک داشته باشید. قدرت موتور دستگاه بستنی ساز صنعتی به قدری زیاد است که هنگام تهیه بستنی با تعداد زیاد هیچ فشاری به دستگاه نمی آید. در ایران انواعی از بستنی تولید و مصرف می شوند که برای شناخت دستگاه بستنی ساز مناسب آن ها باید ویژگی های این دستگاه ها را بدانیم.

بستنی چوبی با روکش شکلاتی

بستنی چوبی با روکش شکلاتی

دستگاه بستنی ساز قیفی

برای تهیه این نوع بستنی نیاز به بستنی ساز قیفی دارید، شما می توانید از بازار دستگاه بستنی ساز صنعتی در اصفهان، بستنی ساز قیفی انتخاب کنید. کمپرسور دستگاه بستنی ساز قیفی اهمیت ویژه ای دارد زیرا تاثیر زیادی روی قیمت دستگاه دارد و از طرفی قدرت، تنوع و تعداد بستنی تولیدی به کمپرسور بستگی دارد. برای به صرفه بودن قیمت سازندگان این دستگاه ها اقدام به قرار دادن چند کمپرسور در یک دستگاه می کنند تا هزینه کاهش یابد.

ظرفیت مخزن نیز بسیار مهم است زیرا میزان مایع بستنی ذخیره شده را تعیین می کند. ظرفیت این مخزن از ۱۰ تا ۵۰ کیلوگرم متفاوت است. دستگاه هایی که یک نوع بستنی تولید می کنند دارای یک مخزن و با ظرفیت کمتر هستند و دستگاه هایی که قابلیت تولید بستنی چند رنگ را دارند، دارای چند مخزن مجزا هستند. در خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی در اصفهان باید در نظر داشته باشید که با توجه به میزان تولید مورد نیاز خود دستگاهی با ظرفیت مناسب خریداری کنید. ظرفیت تولیدی در ساعت و همچنین سازگاری برق دستگاه با برق مکان شما نیز از موارد دارای اهمیت است.

بستنی اسکوپی

بستنی‌اسکوپی

بستنی ساز رولی و کفی فریز

بستنی رولی که به اسم های مختلفی مانند تایلندی و کاردکی نیز شناخته می شود، کاملا ارگانیک است. برای تولید این بستنی نیاز به دستگاه مخصوص آن دارید. این دستگاه دارای سینی، کاردک مخصوص، بنماری و یخچال نگهداری است، برای تولید این بستنی کافی است مایع بستنی را رو صفحه ریخته و صبر کنید تا منجمد شود. با استفاده از این دستگاه می توانید بستنی سنتی، اسکوپی و جلاتو نیز تولید کنید. برای تهیه دستگاه بستنی ساز صنعتی در اصفهان از نوع رولی باید به نکاتی توجه کنید. شما ابتدا باید با توجه به میزان استفاده، انتخاب کنید که دستگاه چند سینی داشته باشد.

با یک کار شناس مشورت کنید تا با توجه به شرایط شما بگوید باید دستگاهی با بنماری یا بدون بنماری تهیه کنید. دستگاه کفی فریز نیز نوعی دستگاه بستنی ساز است که در انواع گوناگون ساخته می شود. محبوب ترین سری های آن ۳۰۰، ۵۰۰ و ۶۰۰ لیتر است، این عبارت مشخص کننده لیتر بستنی تولیدی در ساعت است. دستگاه ۳۰۰ لیتر در ساعت ، مجهز به کمپرسور ۷/۵ اسب بیتزر آلمان است همچنین سیستم کنترل این نوع دستگاه می تواند به صورت دستی یا plc باشد.

دستگاه بستنی ساز صنعتی در اصفهان

تولید بستنی

بار سفت کن بستنی

بستنی میوه ای، سنتی، جلاتو، توپی و اسکوپی از بستنی های معروف هستند که همگی با استفاده از دستگاه بار سفت کن بستنی تولید می شوند. هنگام خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی در اصفهان، از نوع بار سفت کن باید در نظر داشته باشید که این دستگاه مخزنی ظرفیت بالا دارد که مایع بستنی در آن قرار می گیرد. بعضی از بار سفت کن ها فقط بستنی میوه ای تولید می کنند و بعضی دیگر توانایی تولید انواع گوناگونی از بستنی ها را دارند. توان تولیدی این دستگاه نیز از دیگر نکات مهم است که هنگام خرید باید با توجه به نیاز خود دستگاهی با توان مناسب تهیه کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله نکاتی را برای راحتی خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی در اصفهان به شما ارائه دادیم. بررسی دقیق انواع بستنی ساز ها می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. امیدواریم که شما با توجه به موارد گفته شده بتوانید انتخابی درست انجام دهید.

 

مقالات مرتبط:

دستگاه بستنی ساز صنعتی و مراحل تولید بستنی

فروش انواع دستگاه بستنی ساز صنعتی در ایران

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *