در کارگاه تولید بستنی سنتی چه می گذرد

کارگاه تولید بستنی سنتی

امروزه، در کارگاه تولید بستنی سنتی با استفاده از دستگاه های مخصوص، بستنی های خوش طعم و با کیفیتی را تولید می کنند. برای رعایت بهداشت و همچنین تولید کردن محصولات با کیفیت تر، امروزه می توان شاهد بود که در تمام کارگاه ها لوازم و تجهیزات مخصوصی وجود دارد که به دلیل سایز یا نحوه کارکرد آن ها، باید حتما در کارخانه ها و کارگاه ها استفاده شوند.

حال در ادامه با  ما همراه باشید  تا هر آنچه که راجع به کارگاه تولید بستنی سنتی و وسایل آن ها نیاز دارید را شرح دهیم.

بستنی های سنتی دارای قوام و بافت خوب

بستنی های سنتی دارای قوام و بافت خوب

در کارگاه تولید بستنی سنتی چه می گذرد؟

همان طور که از نام کارگاه تولید بستنی سنتی به خوبی مشخص است، در این محیط بستنی های سنتی را با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بدون دخالت انسان تولید می نمایند. در کل از آنجایی که بستنی‌سنتی نسبت به مدل های دیگر، به صورت فله یا کیلویی عرضه می شود، می توان گفت نحوه بسته بندی آن ها نیز راحت تر است.

در کارگاه ها می توان شاهد انواع دستگاه ها بود. به عنوان مثال برخی از آن ها دستگاه مخلوط کن هستند و دسته دیگر مواد را به صورت جامد در آورده و در نهایت هم بسته بندی می کنند. در کل با راه اندازی یک کارگاه تولید بستنی سنتی، می توان به درآمد چشم گیری در یک مدت زمان مشخص رسید.

دستگاه های مورد نیاز در کارگاه تولید بستنی

همان طور که در چندین بار در مطالب بالا ذکر شد، در کارگاه ها از دستگاه ها و ابزار مخصوصی استفاده می شوند تا بستنی تولید شده با کیفیت تر باشد. حال برخی از آن ها عبارت اند از:

دستگاه مخلوط کن

دستگاه مخلوط کن می تواند موادی مثل، شیر، ثعلب، شکر و… را به خوبی باهم ترکیب کند. به نوعی که اول مواد را به طور تک در دستگاه ریخته و  سپس با درجه و تنظیماتی که وجود دارد آن ها را مخلوط می کند. تنظیم کردن درجه دستگاه و همزن آن بستگی به افراد دارد. دکمه هایی برای تنظیم و کنترل این موارد تعبیه شده اند. البته لازم به ذکر است بیان کنیم که دستگاه مخلوط کن که در کارگاه تولید بستنی سنتی استفاده می شود،‌ باید عملکرد خوبی را ارائه دهد.

دستگاه سردکن

دستگاه بعدی که باید حتما در کارگاه وجود داشته باشد، سرد کن است. البته برخی از دستگاه ها وجود دارند که همزمان کار مخلوط کردن و سرد کردن بستنی ها را انجام می دهند. کار اصلی این دستگاه ها این است که مواد مخلوط شده را سرد و به صورت جامد ارائه می کنند. البته مدل های متنوعی از دستگاه های بستنی ساز وجود دارد که کار بسته بندی را هم انجام می دهند.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی بستنی ها، قابل تنظیم هستند و می توان وزن بستنی را انتخاب کرد. به عنوان مثال اگر قصد بسته بندی و تولید بستنی یک کیلوگرمی را دارید، با استفاده از دستگاه می توانید میزان و وزن را انتخاب کنید. بستنی های سنتی را می توان به اندازه های یک کیلویی، دو … بسته بندی کرد.

کیفیت دستگاه بهتر طعم بهتر

کیفیت دستگاه بهتر طعم بهتر

آیا می توان از طریق راه اندازی کارگاه تولید بستنی سنتی به درآمد چشم گیری رسید؟

بستنی یکی از خوش طعم ترین خوراکی ها در سراسر جهان محسوب می شود که طرفداران بسیاری هم دارد. بستنی های سنتی هم که امروزه تولید می شوند، در طعم های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

از همین رو می توان گفت راه اندازی یک کارگاه تولید بستنی سنتی می تواند افراد را در مدت یکسال به سود و درآمد مطلوبی برساند. البته باید توجه داشته باشید که حتما دستگاه های تولید بستنی سنتی را از یک مجموعه معتبر خریداری نمایید.

زیرا استفاده کردن از دستگاه های با کیفیت، باعث می شود تا هم طعم بستنی مطلوب شود و هم در مدت زمان کم دستگاه ها دچار عیب یا مشکلاتی نشوند.

راه اندازی کارگاه با سرمایه کم

راه اندازی کارگاه با سرمایه کم

قیمت دستگاه های تولید بستنی سنتی چگونه است؟

باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که دستگاه های تولید بستنی انواع مختلفی دارند. کاربرد و مشخصات فنی آن ها متفاوت است و همین موضوع تعیین کننده قیمت دستگاه ها می باشد. البته تا حد امکان مجموعه های معتبر را برای خرید دستگاه در کارگاه تولید بستنی سنتی انتخاب کنید.

 

مقالات مرتبط:

نکاتی در رابطه با خرید دستگاه تولید بستنی

مراحل تولید بستنی سنتی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *