دستگاه خامه خشک کن را برای تولید بستنی با کیفیت بالا خریداری نمایید

دستگاه خامه خشک کن از دستگاه های ضروری در کارخانجات تولید بستنی سنتی و سایر بستنی های دیگر می باشد. برای تولید بستنی‌های سنتی از خامه بسیاری در فرمول ساخت آن ها استفاده می شود.

خامه‌خشک شده باید حتماً در کارخانجات تولید بستنی برای آن که کیفیت مقبولی داشته باشد با دستگاه مخصوص ساخته شود. دستگاه هایی که برای تولید خامه مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از آن ها کاربرد خاصی دارند. دستگاه تولید خامه توسط شرکت های مختلفی با قیمت های متنوعی ساخته شده و به فروش می رسد. ماشین سازی آرش نیز یکی از شرکت های تخصصی در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی برای صنایع بستنی سازی می باشد.

خرید دستگاه صنعتی خامه خشک کن

خرید دستگاه صنعتی خامه خشک کن

اطلاعاتی که باید قبل از خرید دستگاه خامه خشک کن بدانید

شما به عنوان یک تولیدکننده بستنی باید از این دستگاه استفاده کنید. اما نکته مهم این است که قبل از خرید بدانید که بهترین نوع و مدل این دستگاه کدام است تا انتخاب بهتری داشته باشید. دستگاه های تخصصی برای خامه خشک کن باید از بهترین قطعات ساخته شوند. به این صورت که متریال به کار برده شده در طراحی قطعات باید به گونه ‌ای باشد که ضد زنگ بوده و به راحتی قابل شستشو باشد. چرا که بهداشت در زمینه تولید مواد خوراکی بسیار مهم است.

معمولاً این دستگاه ها را از استیل ضد زنگ می سازند و شرکت ها ضمانت اصل بودن این قطعات را به شما خواهند داد. برای آن که دستگاه استهلاک کمتری را دارا باشد باید از موتور پر قدرتی برای طراحی آن ها استفاده شود. به علاوه اگر موتور دستگاه اصل باشد با سرعت بالایی که ایفا می کند عملکرد بسیار خوبی را به شما ارائه دهد. اگر می‌خواهید کیفیت محصولات خود را ارتقا دهید و نسبت به رقبا پیشی بگیرید باید دستگاهی را خریداری کنید که دارای موتور خنک کننده باشد. ظرفیت دستگاه را با توجه به تعداد محصول مورد نظرتان که می خواهید تولید نمایید. ماشین سازی آرش دستگاه های تولیدی خود را در ظرفیت های بسیار متنوع به فروش می‌رساند. شما باید با توجه به مقدار نیاز خود دستگاه را با ظرفیت مناسبی سفارش دهید.

دستگاه صنعتی خامه خشک کن چیست

دستگاه صنعتی خامه خشک کن چیست

خرید دستگاه خامه خشک کن

برای خرید این دستگاه از شرکت ‌های تولید کننده آن در تعداد بالا باید دقت کنید که این شرکت بتواند هم دستگاه را ضمانت کند و هم اینکه خدمات پس از فروش را برای تعمیر و تعویض قطعات به شما ارائه دهد. هر چند که با توجه به پیشرفت های امروزه تولید کنندگان داخلی در زمینه ساخت دستگاه های صنعتی و بزرگ می توانید لوازم مورد نیاز خود را از برند های ایرانی با اطمینان کامل خریداری کنید. تولید کنندگان داخلی توانسته اند با بهره گرفتن از بهترین قطعات با کیفیت بالا و همچنین رعایت کردن استاندارد های بین المللی دستگاه های صنعتی را تولید کنند که در مقایسه با همتایان خارجی خود دارای امتیاز و رتبه بالاتری می باشند. در حالی که قیمت آن ها بسیار مناسب تر از نمونه های خارجی است.

نحوه کار دستگاه های تخصصی خامه‌ خشک‌کن

در طراحی دستگاه خامه‌خشک کن از اینورتر، تیغه برش و غلطک استفاده می کنند. هر کدام از این قطعات با توجه به کارایی که دارند وظیفه خاصی را بر عهده دارند. نحوه کار دستگاه به این شکل است که موتور خنک کننده به کار گرفته شده در دستگاه گاز را به غلطک منتقل می نماید. سپس زمانی که غلطک گاز را دریافت می کند با چرخش خامه های مورد نظر را برش داده که در نهایت این خامه ها در ظرف پخته می شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *