دستگاه پرکن بستنی لیوانی دورنگ: معجزه ای برای کارخانه شما!

در یک کلام بگوییم که این دستگاه معجزه ای برای کارخانجات بستنی سازی است! آیا به دنبال تجهیزاتی هستید که کار شما را هزاران برابر سریع تر، زیبا تر و بهداشتی تر کند؟ حتما همین امروز این مطلب در مورد دستگاه پر کن بستنی لیوانی دورنگ را بخوانید.

عملکرد دستگاه پر کن بستنی لیوانی دو رنگ چگونه است؟

در ادامه عملکرد دستگاه پر کن بستنی دو رنگ لیوانی را مشاهده می کنید. در صورت تمایل به سفارش این دستگاه از برند ماشین سازی آرش، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با ما در تماس باشید.

  • مرحله اول: عملکرد این دستگاه بسیار جالب و کاملا هوشمند است. در مرحله اول، باید مواد را درون مخزن دستگاه بریزید. مواد باید به مدت مشخصی در دستگاه بمانند تا به عمل بیایند.
  • مرحله دوم: دستگاه پرکن بستنی لیوانی دورنگ جای مشخصی برای قرار گیری لیوان ها دارد. کافی است تعد بسیار زیادی لیوان را در این قسمت قرار دهید و مابقی کار را به دستگاه بسپارید. دستگاه به طور خود کار لیوان ها را تک به تک در جای مخصوص قرار می دهد.
  • مرحله سوم: این دستکاه سنسور های هوشمندی دارد که با چرخش دستگاه، محل قرار گیری هر لیوان را تشخیص می دهند. به این صورت، دستگاه در حین چرخش، به طور خودکار مقدار مشخصی از بستنی دو رنگ را درون هر لیوان قرار می دهد. این مقدار نیز از قبل باید توسط خود شما معین شده باشد.
  • مرحله چهارم: سپس لیوان ها حرکت می کنند و به سنسور دیگری می رسند. این سنسور وجود لیوان پر از بستنی را تشخیص می دهد و یک درب پلاستیکی بر روی هر لیوان قرار می دهد. حال بستنی لیوانی های دو رنگ شما کاملا آماده و بسته بندی شده است.

دستگاه پرکن بستنی لیوانی دورنگ

دستگاه پرکن بستنی لیوانی دورنگ

سرعت کار دستگاه پرکن بستنی لیوانی دو رنگ چگونه است؟

سرعت این دستگاه یکی از جالب ترین مزیت های آن است! این دستگاه با سرعت فوق العاده ای عملیات پر کردن و بسته بندی لیوان را انجام می دهد. لیوان ها به سرعت و بدون وقفه در جایگاه های خالی قرار می گیرند، دستگاه به سریع ترین شکل وجود آن ها را تشخیص می دهد، و در یک چشم به هم زدن لیوان ها پر شده اند! بسته بندی نیز در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

عملیات پر کردن و بسته بندی بستنی لیوانی، اگر به صورت دستی انجام شود، ساعت ها زمان خواهد برد و کاری بسیار خسته کننده و انرژی بر است. اما دستگاه پرکن بستنی لیوانی دورنگ در عرض چند ثانیه کار ده ها نیروی انسانی را انجام می دهد.

بهترین دستگاه پر کن بستنی لیوانی

بهترین دستگاه پر کن بستنی لیوانی

این دستگاه معجزه کسب و کار شما است! چرا؟

  • هویت برند تان را تقویت می کند!

بسته بندی، هویت برند شما است. بسته بندی محصول شما اولین چیزی است که مخاطب را به خود جذب می کند. بنابراین شما به یک بسته بندی مرتب و بی نقص نیاز دارید که نظر بیننده را جلب کند. دستگاه پر کن بستنی لیوانی نه تنها عملیات پر کردن را انجام می دهد، بلکه بسته بندی را نیز به بهترین شکل به شما تحویل می دهد.

  • بهداشت را تضمین می کند

هنگامی که بستنی لیوانی توسط نیروی انسانی پر می شود، امکان ندارد که کار بدون دخالت دست انجام شود. اما هنگام کار با دستگاه پرکن بستنی لیوانی دورنگ، تمام عملیات به صورت کاملا اتوماتیک و بهداشتی انجام می شود.

  • خریدار را جذب می کند

دستگاه بستنی پر کن دو رنگ به زیباترین و بی نقص ترین شکل محصول را آماده می کند. بیننده با دیدن محصولی که توسط دستگاه آماده شده، بسیار بیشتر ترغیب به خرید می شود.

سخن آخر

اگر مایل هستید این دستگاه را سفارش دهید، حتما با ما در “برند ماشین سازی آرش” در تماس باشید. در صورت تمایل شما، پاسخگوی سوالات جانبی شما خواهیم بود. همچنین، در صورتی که مایل باشید، عکس ها و ویدیو هایی از نحوه کار دستگاه پرکن بستنی لیوانی دورنگ برای شما عزیزان ارسال خواهیم کرد.

خرید و قیمت دستگاه پر کن بستنی

خرید و قیمت دستگاه پر کن بستنی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *