دستگاه پرکن بستنی لیوانی و مجلسی برگ برنده تولید کننده های بستنی در افزایش فروش

در صنایع تولید فراورده های غذایی سه عامل اساسی وجود دارد که می تواند تأثیر بسیار زیادی را در فروش محصول تولیدی شما ایفا کند. کیفیت، کمیت و ظاهر محصولات، به خصوص در زمینه تولید دسر های سرد مانند بستنی سه رکن مهم در تضمین فروش بالای محصولات هستند. دستگاه پرکن بستنی لیوانی و مجلسی ما را قادر می سازد میان این سه رکن تأثیرگذار در فروش تعادل برقرار کنیم.

افزایش جذابیت ظاهری با دستگاه پرکن بستنی لیوانی و مجلسی

افزایش جذابیت ظاهری با دستگاه پرکن بستنی لیوانی و مجلسی

امروزه بازارهای مرتبط با صنایع غذایی و فرآورده های لبنی در شرایط بسیار رقابتی قرار دارند و توجه به نکات ریز است که می تواند تفاوت های بین تولید کنندگان را به وجود آورد. اهمیت این موضوع در صنعت تولید دسر های سرد و بستنی بیشتر خود را نشان می دهد زیرا تعدد تولید کنندگان را در شهر های مختلف کشور شاهد هستیم. دیگر نمی توان صرفاً با بالا نگه داشتن کیفیت محصول تولید شده، فروش آن را تضمین کرد. نقش اساسی دستگاه پرکن بستنی لیوانی و مجلسی در حفظ کیفیت و ارتقای وضعیت ظاهری بستنی هاست.

دستگاه پرکن بستنی لیوانی و مجلسی چه تأثیری در کسب و کار شما ایجاد می کند؟

حفظ کیفیت بستنی تولید شده

مشتریان پیش از امتحان کردن بستنی ابتدا آن را با چشمان خود بررسی می کنند. تنها در صورتی که مشتریان محصول را از نظر ظاهری بپسندند نسبت به خرید و بررسی کیفیت آن اقدام می نمایند. با توجه به افزایش سرعت بسته بندی و تمام اتوماتیک بودن این دستگاه، بار میکروبی به شدت کاهش یافته و بستنی تولید شده دچار افت کیفیت نمی شود.

رعایت کمیت یکسان در تمامی بسته بندی ها

از سوی دیگر عملکرد دقیق دستگاه پرکن بستنی لیوانی و مجلسی تمامی لیوان ها را به یک اندازه و با وزن مشخص پر می کند؛ درنتیجه خیال شما از بابت کمیت محصولات تولید همواره راحت خواهد بود.

ظاهر زیبا و مشتری پسند

اما مهم ترین بخش عملکرد دستگاه مذکور در نحوه پر کردن بستنی ها درون لیوان است. نازل های این دستگاه به گونه ای برنامه ریزی شده اند که به جای پر کردن ساده لیوان ها، بستنی را در طرح های مارپیچ و یا سایر طرح های از پیش تعیین شده درون لیوان ها تخلیه می کنند. در ادامه دستگاه پرکن بستنی لیوانی و مجلسی این امکان را فراهم می کند تا در صورت تمایل سس شکلات، کرم های میوه ای و یا خلال های آجیل را نیز به بستنی اضافه کنیم.

درب بندی و تاریخ زنی خودکار

تمامی این موارد به صورت خودکار و بدون دخالت دست انجام می شود. بدین ترتیب تمامی لیوان ها از نظر ظاهر و وزن یکسان و مشتری پسند خواهند بود. پس از پر شدن لیوان ها، محصول تولید شده به صورت خودکار درب بندی و اطلاعات لازم روی آن درج می شود. تمامی این مراحل تنها به یک اپراتور برای کنترل دستگاه نیاز دارد، بنابراین می توان انتظار داشت به کمک دستگاه‌پرکن بستنی لیوانی و مجلسی علاوه بر تضمین فروش، با کاهش نیروی انسانی سودآوری بیشتری را در کسب و کار خود تجربه کنیم.

کیفیت، کمیت و ظاهر مشتری پسند بستنی لیوانی

کیفیت، کمیت و ظاهر مشتری پسند بستنی لیوانی

ویژگی های دستگاه پرکن بستنی لیوانی و مجلسی

  • ظرفیت تولید ۳۰۰۰ الی ۵۰۰۰ بستنی لیوانی در ساعت
  • قابل تنظیم برای لیوان ها با سایز متفاوت
  • امکان اضافه کردن تعداد نازل ها یا مخازن سس و مغزپاش
  • امکان اتصال مستقیم به دستگاه کفی فریزر (در این صورت نیازی به مخزن ذخیره بستنی نیست و سرعت تولید چند برابر می شود)
  • امکان پرکردن لیوان ها از ۵۰ گرم الی ۱۰۰۰ گرم
  • امکان درب بندی لیوان ها به صورت کاغذی و سیل با المنت
  • عملکرد مکانیکی و پنوماتیکی بخش لیوان گیر، نازل ها، فویل گذار و سیل کن حرارتی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *