قیمت دستگاه بار سفت کن بستنی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت دستگاه بار سفت کن بستنی با مزایایی که یک دستگاه بستنی ساز می تواند داشته باشد، تعیین می شود. بر اساس مشخصات فنی این دستگاه ها قیمت های متفاوتی برای آن ها وجود دارد. یعنی هر یک از ویژگی های دستگاه های صنعتی در تولید مواد غذایی می توانند، در قیمت اصلی دستگاه تاثیر گذار باشند. همان طور که انواع دستگاه با ویژگی های متفاوت باعث شده اند، تا قیمت دستگاه بار سفت کن بستنی متفاوت باشد.

معمولا شرکت های تولید کننده این دستگاه ها چندین نوع از یک دستگاه را با ویژگی های متفاوت تولید می کنند و این دستگاه ها به سبب تفاوت هایی که دارند، از نظر قیمتی نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

 

دستگاه بستنی ساز

دستگاه بستنی ساز

انواع ماشین آلات و قیمت دستگاه بار سفت کن بستنی

  1. قیمت فریزها (قیمت دستگاه بار سفت کن بستنی)

این فریزرهای صنعتی دارای پرفاکتورهای قیمت با ظرفیت های مختلف بازدهی فوق العاده بالا هستند که باعث طراحی متفاوت در سیلندر ها و دشرها شده است.

این نوع فریزر ها طراحی متفاوتی در سیستم چرخشی برودت در اطراف سیلندر دارند. سیلندر آن ها از استنلس استیل ۳۰۴ تهیه می شود. به صورت تک پمپ و دو پمپ هستند و بصورت سیستم PLC کار می کنند. سیستم هوا دهی در این نوع فریزر ها فوق العاده است. موتورآلات برودتی در این فریزر ها بیشترین ظرفیت سیلندر را گرفته اند. آلیاژ تیغه از جنس استنلس ضد سایش است.

 

 بار سفت کن بستنی با ویژگی های منحصر بفرد.

بار سفت کن بستنی با ویژگی های منحصر بفرد.

 

  1. قیمت دستگاه بار سفت کن بستنی از نوع پر کن خطی

این نوع سیستم ها که در انواع گوناگون تولید شده است. به صورت کلی عبارتند از:

  1. قیمت دستگاه بار سفت کن بستنی از نوع پر کن های خطی صنعتی که اتوماتیک هستند و برای بستنی های دوکی کاغذی (کرینتو) با تزریق همزمان شکلات بر روی بستنی با ظرفیت تولید متوسط بستنی که در حدود ۵۰۰۰ عدد در ساعت است. پلت فرم این دستگاه ها تمام استنلس استیل است و با سیستم PLC و محرک کانوایه همراه است و کار می کند.servomotor و نمایشگر لمسی HMI نیز دارد.
  2. قیمت دستگاه بار سفت کن و دستگاه پر کن بستنی و بسته بندی آن در مدل حصیری (ساندویچی) با این توان که می تواند، وجود داشته باشد. این دستگاه می تواند، بین نان ها را ۳ رنگ بستنی پر کند وحتی قابلیت پر کردن با نان مستطیلی را نیز دارد. ظرفیتش بین ۲۰۰۰ عدد در ساعت است که سرعت متغییر نیز دارد. این سیستم را می توان به صورت تکی و دو برش سفارش داد.

سیستم فرمان PLC دارد و از نوع پلت فرم استنلس استیل است. در نهایت این که نمایشگر لمسی HMI نیز دارد.

  1. قیمت دستگاه بار سفت کن بستنی

 

از انواع دستگاه پر کن خطی بستنی که اتوماتیک نیز می باشد و بستنی لیوانی در دهانه و ابعاد مختلف پر می کند. بر روی آن نیز شکلات تزریق می کند و ظرفیت متوسط ۶۰۰۰ عدد در ساعت است و جنس پلت فرم تمام استنلس استیل دارد، که به سیستم PLC مجهز است و محرک کانوایر servomotor دارد. ضمنا نمایشگر لمسی HMI نیز دارد.

  1. قیمت دستگاه بار سفت کن بستنی دستگاه اتوماتیک پر کن خطی بستنی که با ابعاد متفاوت در دهانه لیوان تنظیم شده است، البته این سیستم آپشن های دیگری نیز دارد، از جمله پر کردن فالوده، ماست، دوغ لیوانی، خامه، مربا، عسل و سمنو و… با ظرفیت بالا حدود ۵۰۰۰ عدد در ساعت است.

 

لذت خوردن بستنی با کیفیت

لذت خوردن بستنی با کیفیت

 

این سیستم نیز پلت فرم استنلس استیل دارد و سیستم فرمان PLC فعال هم دارد. محرک کانوایر و بالا بر نازل ها servomotor و نمایشگر لامسی HMI از ویژگی های دیگر این سیستم است.

از آپشن های این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. تزریق شکلات
  2. پخش خلال ریز
  3. نازل چرخشی برای بستنی.

 

 

  1. قیمت دستگاه بار سفت کن بستنس پر کن روتاری

  2. این دستگاه بستنی پر کن روتاری نیمه اتوماتیک است، که ابعاد مختلفی به اندازه دهانه لیوان های موجود برای بستنی دارد. برای پر کردن انواع بستنی، ماست، دوغ لیوانی، خامه، مربا و عسل و سمنو کاربرد دارد.

 

ظرفیت تولید بستنی در یک ساعت با دستگاه های متفاوت

ظرفیت تولید بستنی در یک ساعت با دستگاه های متفاوت

 

ظرفیت تولید این دستگاه در حدود ۱۰۰۰ عدد در ساعت است. سیستم کاملا مکانیکی است و اصلا هزینه نگهداری ندارد.

آپشن هایی که می توان برای این دستگاه سفارش داد، عبارتند از :

  • تزریق شکلات
  • پخش کن خلال ریز
  • نازل چرخشی برای پر کردن لیوان های بستنی
  1. سیستم روتاری بستنی پر کن اتوماتیک که همه خصوصیات دستگاه های روتاری نیم اتوماتیک را دارد.
  2. مخازن استیل و پمپ ها و قیمت دستگاه بار سفت کن بستنی

مخازن استیل انواع تک جداره و چنر جداره دارد و بر اساس مصارف گوناگون شیری و صنایع غذایی و شیمیای طراحی و نام گذاری شده اند.

 

مقالات مرتبط:

دستگاه بستنی‌ساز صنعتی چگونه به ایران وارد شد؟

با خط کامل تولید بستنی آشنا شوید

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *