معرفی تری بلندر+ کاربرد و مزایا

تری بلندر ها بخشی از ماشین آلات مواد غذایی را تشکیل می دهند که برای تهیه شیرینی در صنعت شیرینی سازی ضروری هستند، علاوه بر این آن ها به طور گسترده در صنایع لبنی، گوشت و مواد غذایی نیز استفاده می شوند. تری بلندر برای نصب در کنار خروجی ظرف در سطح کف طراحی شده است و به راحتی می توان آن را در هر نقطه ای نصب کرد.

نمونه ای از دستگاه تری بلندر

نمونه ای از دستگاه تری بلندر

مشخصات تری بلندر

تری بلندرها در دو نوع تری‌بلندر مواد خشک و تری بلندر مواد خشک و مایعات عرضه می شوند که هر کدام دارای مدل های مختلفی هستند. این دستگاه، مخلوط کردن پودر ها با مایعات را آسان می کند و از هدر رفتن محصول در مرحله پردازش جلوگیری می کند. تری بلندر به طور خاص برای مخلوط کردن کامل و کارآمد پودر ها و مایعات طراحی شده است و در عین حال هوای وارد شده به فرآیند را به حداقل می رساند. این امر از تشکیل توده، کف و سرریز مایع جلوگیری می کند که این مشکلات به طور معمول در تجهیزات اختلاط معمولی رخ می دهد.

تری بلندر طوری طراحی شده که در هر کارگاهی قابل نصب است.  به همین دلیل است که شرکت‌ ها در هر صنعتی فناوری به خرید این محصول روی می‌آورند تا عملیات خود را آسان ‌تر کنند. این دستگاه طوری طراحی شده است که به راحتی یک فرآیند تولید محصولات را آسان کند. علاوه بر این، اندازه جمع و جور و قابلیت حمل راحت آن باعث می شود که آن را تقریباً در هر نقطه ای جابجا یا نصب کرد.

عملکرد این محصول

در تری بلندر زمانی که مواد خشک وارد قیف می شوند. خلاء ایجاد شده توسط پروانه، مواد خشک را به داخل محفظه اختلاط می کشد و هنگامی که مواد خشک از طریق قیف اضافه می شوند، مایع به طور همزمان به داخل سر تری‌بلندر پمپ می شود. سپس لوله پخش کننده پودر را از مایع جدا می کند تا زمانی که به محفظه اختلاط وارد شود. همچنین، یک صفحه مخصوص در این دستگاه، اختلاط یکنواخت را تضمین می کند.

مزایای تری بلندر

  • سیستم ساده و قابل اعتماد برای اختلاط سریع و یکنواخت بدون استفاده از هوا
  • مکش سریع، یکنواخت و مداوم مواد تا ۱۵۹ کیلوگرم در دقیقه
  • مطابق با مقررات، استانداردهای FDA و cGMP است.
  • برای مخلوط کردن برخی از مواد در برخی از برنامه های کاربردی در خط طراحی شده است.

کاربرد های آن

طراحی منحصر به فرد تری بلندر سازگاری با انواع کاربرد های اختلاط در تولید را آسان می کند. این دستگاه برای تولید مواد غذایی، نوشیدنی، لبنیات، لوازم آرایشی، مواد شیمیایی و دارویی مناسب است. از دیگر کاربرد های آن:

  • افزودن عصاره خشک به محصولات لبنی.
  • ترکیب عوامل تثبیت کننده مواد
  • تهیه شربت
  • تولید رنگ های آلومینیومی بر پایه سیلیکات.
  • تولید نوشابه.
  • تهیه شیره و شیرخشک
  • تولید ژله

خرید تری بلندر ها از فروشگاه های معتبر

خرید تری بلندر ها از فروشگاه های معتبر

خرید تری‌بلندر

انواع تری‌بلندر موجود در ظرفیت های مختلف برای تضمین بهترین ترکیب مکش و فشار با توجه به نیاز مشتری عرضه می شود. به علاوه، اطلاعات مندرج در شرح محصول، صرفا جهت راهنمایی می باشد و توصیه می شود که قبل از خرید دستگاه با فروشنده مشورت کنید. ماشین سازی آرش، با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در عرصه ساخت ماشین آلات و مخازن صنایع لبنی و بستنی و دارویی انواع تری بلندر را با کیفیت بالا برای مشتریان عرضه می کند.  با ما تماس بگیرید تا بدانید کدام تری بلندر به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.برای پاسخگویی به موقع تر، با گفتن نوع محصول و حجم  مورد نیاز، می توانیم پیشنهادی را به شما ارائه دهیم که پاسخگوی نیاز شما باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *