معرفی دستگاه بسته بندی پشمک و عملکرد آن

دستگاه بسته بندی پشمک را می توان از منحصر به فرد ترین دستگاه های صنعتی دانست که امروزه در کارخانه های تولید انواع مواد غذایی به چشم می خورد. این دستگاه در دسته بندی دستگاه های پرکن قرار می گیرد و مزیت های چشمگیر آن نظیر قیمت مناسب، قطعات ساخته شده از استیل ضد زنگ و … این دستگاه را به پرطرفدار ترین دستگاه صنعتی تبدیل کرده اند.

معرفی دستگاه بسته بندی پشمک داخل لیوان

پشمک ها را بی شک می توان یک خوراکی خوشمزه و مورد پسند اکثریت معرفی کرد. بافت نرم و لطیف پشمک‌ها از جمله دلایل مهمی است که امروزه این خوراکی خوشمزه مورد محبوبیت همگان قرار گرفته است. این امر موجب شده تا کارخانه ها و صنایع مواد غذایی نسبت به تولید پشمک ها در طعم ها و رنگ های متعدد اقدام کنند. اما برای تحقق این امر به دستگاه های مخصوص پشمک‌سازی و بسته بندی نیاز است. دستگاه بسته بندی پشمک، یکی از دستگاه های ضروری در کارخانه های تولیدی مربوطه است که دارای دو مخزن به منظور تهیه پشمک‌و یک خط تولید برای بسته بندی آن به صورت لیوانی، می باشد.

مزیت های استفاده از دستگاه پرکن پشمک لیوانی

دستگاه پرکن پشمک، مزیت های چشمگیری دارد که تمام کارخانه های تولیدی را به داشتن آن ملزم می سازد. این دستگاه با عملکردی نیمه اتوماتیک، وجود نیروی انسانی را به حداقل می رساند که این امر علاوه بر کاهش در هزینه های نهایی تولیدی، موجب می شود تا پشمک در محیطی بهداشتی تولید شود. عدم دخالت نیروی انسانی، به عنوان عامل افزایش دهنده راندمان بالای کار نیز به حساب می آید؛ زیرا که عملکرد نیمه اتوماتیک این دستگاه سرعت تولید پشمک و بسته بندی آن را افزایش می دهد.

علاوه بر این، تمامی قطعات داخلی این دستگاه از استنلس استیل ساخته شده اند که به موجب این امر، فرایند شست و شو قطعات پس از هر مرحله تولید و بسته بندی‌پشمک، بدون زنگ زدگی صورت خواهد گرفت. قیمت مناسب دستگاه بسته بندی پشمک لیوانی برند ماشین سازی آرش، در کنار کیفیت و راندمان بالای آن، موجب شده تا خریداری این دستگاه مقرون به صرفه باشد.

دستگاه تولید پشمک

دستگاه تولید پشمک

عملکرد دستگاه بسته بندی لیوانی پشمک

این دستگاه دارای مخزن بزرگی به منظور تولید‌پشمک است. بدین ترتیب مواد لازم برای تولید پشمک در مخزن مربوطه قرار گرفته و پس از تولید، طعم دهنده مناسب به آن اضافه می شود. در مرحله بعدی پشمک‌آماده شده به صورت اتوماتیک و با توجه به میزان وزنی که در تنظیمات دستگاه اعمال شده، در ظرف های لیوانی مخصوصی ریخته می شود و سرانجام لیوان ها به قسمت بسته بندی و درب گذاری منتقل خواهند شد. این دستگاه علاوه بر پشمک، برای بسته بندی مایعات غلیظ نظیر بستنی، ماست، مربا و … نیز کاربرد دارد و برای عملکرد مناسب، به یک اپراتور به منظور نظارت از شیوه صحیح پر کردن لیوان ها، نیاز خواهد داشت.

نحوه خریداری و قیمت دستگاه بسته بندی پشمک

به طور کلی دستگاه های صنعتی متناسب با تکنولوژی به کار رفته در آن قیمت گذاری می شوند. در برخی موارد نیز با توجه به سفارش مشتری، عملکرد دستگاه دچار تغییر خواهد شد که این امر در قیمت نهایی تاثیر گذار است. دستگاه بسته بندی لیوانی‌پشمک را می توانید هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک سفارش دهید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت ها و قیمت این دستگاه ها، می توانید با مشاوران شرکت ماشین سازی آرش در ارتباط باشید.

بسته‌بندی پشمک

بسته‌بندی پشمک

نتیجه گیری

دستگاه بسته‌بندی‌پشمک به صورت لیوانی، از دستگاه های پرکاربرد صنایع غذایی است که با افزایش راندمان کاری، تاثیر بالایی در سوددهی کارخانه های تولیدی خواهد داشت. دستگاه بسته بندی لیوانی‌پشمک دارای قابلیت هایی نظیر نمایشگر لمسی، سیستم PLC و … است و حتی می توان با استفاده از پنل تنظیمات، ابعاد و اندازه لیوان ها را نیز تغییر داد. با استفاده از این دستگاه، پشمک‌هایی با طعم های منحصر به فرد، در محیطی کاملا بهداشتی تولید و بسته بندی خواهند شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *