معرفی ویژگی های دستگاه پر کن یخمک

دستگاه پر کن یخمک که با عناوین دیگری نظیر دستگاه تیوپ پر کن نیز شناخته می شود، به صورت انحصاری برای بسته بندی یخمک مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این دستگاه در مخزنی جداگانه مایع یخمک را در دمایی معین آماده می کند و سپس تیوب های پلاستیکی یخمک را پر خواهد کرد.

معرفی دستگاه پر کن یخمک

یخمک را می توان یکی از خوراکی های نوستالژیک و قدیمی معرفی کرد که همچنان نیز در بین کودکان و بزرگسالان محبوب است. یخمک ها امروزه با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته تولید و بسته بندی می شوند. دستگاه پر کن یخمک به عنوان مهم ترین دستگاه های صنعتی در کارخانه های بستنی سازی و یخمک سازی معرفی می شود که علاوه بر تولید یخمک، به بسته بندی اصولی این خوراکی خوشمزه تابستانی نیز می پردازد.

ویژگی ها و قابلیت های دستگاه پر کن مخصوص یخمک

دستگاه پر کن یخمک پس از آماده سازی مایع یخمک، تیوب های پلاستیکی مخصوص را با استفاده از گرما، ته بندی می کند و سرانجام تیوب ها را از مایع تولیدی پر خواهد کرد. این دستگاه همچنین دارای سیستمی به نام سیستم پلوپک است که علاوه بر ته بندی، قسمت بالایی تیوب ها را نیز پس از پر شدن، پرس می کند. مکانیسم ساده و راحت این دستگاه موجب شده تا اپراتور های مبتدی نیز توانایی کار با آن را داشته باشند.

لازم به ذکر است که تولید و بسته بندی یخمک توسط این دستگاه بدون دخالت نیروی فیزیکی انجام می گیرد، اما وجود یک اپراتور برای اعمال تنظیمات دستگاه، ضروری خواهد بود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به سیستم PLC اشاره کرد که سرعت بسته بندی محصول تولیدی را افزایش خواهد داد.

دستگاه تولید یخمک

دستگاه تولید یخمک

مزایای خریداری دستگاه پر کن نوشمک و یخمک

این دستگاه به دلیل عدم نیاز به اپراتور ضمن تولید و بسته بندی یخمک، بهداشت یخمک های تولیدی را تضمین می کند. از دیگر مزیت های برجسته این دستگاه را می توان سرعت بالای تولیدات دانست که این امر راندمان کاری را افزایش می دهد و ظرفیت تولیدی و سوددهی را نیز بالا خواهد برد. بدنه و تمامی قطعات این دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده اند تا مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشند. این دستگاه همچنین دارای سیستم شست و شوی خودکار است که این امر مزیت دیگری برای آن به حساب می آید.

انواع دستگاه های پر کن‌یخمک

دستگاه پر کن و بسته بندی یخمک را می توان متناسب با سفارش مشتری در انواع مختلفی طراحی و تولید نمود. این دستگاه هم با عملکرد اتوماتیک و هم با عملکرد نیمه اتوماتیک قابل سفارش است و حتی می توان ابعاد و ظرفیت آن را نیز متناسب با حجم تولیدات مشتری، تغییر داد. این دستگاه همچنین دارای دو نوع روش تولید شامل روتاری و خطی است و علاوه بر پر کردن یخمک می تواند برای پر کردن خوراکی های دیگر نظیر شکلات، بستنی، عسل و … نیز کاربردی باشد.

یخمک عروسکی

یخمک عروسکی

قیمت و نحوه خریداری دستگاه یخمک ساز

از آنجایی که دستگاه پر کن‌یخمک به صورت انحصاری و مطابق با نظر مشتری ساخته می شود، نمی توان قیمت دقیقی را برای آن در نظر گرفت. اما شما می توانید ضمن برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت ماشین سازی آرش، از قیمت تمامی مدل های دستگاه های پر کن مطلع شوید و دستگاه های صنعتی متناسب با فعالیت خود را به صورت آنلاین از طریق سایت برند ماشین سازی آرش، خریداری کنید.

نتیجه گیری

دستگاه پر کن یخمک با دو نوع عملکرد اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، به عنوان دستگاه های پرکاربرد صنعتی شناخته می شوند. این دستگاه توانایی تولید و بسته بندی انواع یخمک و نوشمک با تیوب های پلاستیکی و آلومینیومی را داراست و با کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد، می تواند در کاهش هزینه ها و افزایش سود تولید محصولات، نقش موثری را ایفا کند. ماشین سازی آرش، برندی آشنا و پرافتخار در زمینه تولید دستگاه های صنعتی است که امروزه بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های پر کن مخصوص یخمک و نوشمک را به مشتریان ارائه می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *