مخزن استیل ۱۰۰۰ لیتری برای چه استفاده می شوند.

مخزن استیل ۱۰۰۰ لیتری در شرکت های غذایی و بهداشتی کاربرد دارد. به طور مثال در شرکت هایی که صنایع غذایی تولید می شود، برای ذخیره مواد غذایی به کار می رود. و یا در کارخانه های تولید مواد شوینده و شامپو ها برای ذخیره سازی سیالات شیمیایی کاربری دارند. در کارخانه های تولید صنایع دارویی   و شیمیایی مانند تولید انواع چسب ها و رزین سازی برای ذخیره سازی و نگهداری رزین ها و روغن ها از مخزن استیل ۱۰۰۰ لیتری استفاده می شود.

 

استفاده از مخزن های 1000 لیتری

استفاده از مخزن های ۱۰۰۰ لیتری

علت به کار بردن استیل در مخزن های ذخیره سازی

آلیاژ استنلس استیل به خاطر خاصیت ضد زنگی که دارد و از خصوصیات آلیاژی استیل است، به همین دلیل که در صنایعی که از نظر غذایی و بهداشتی حساسیت دارند، از مخزن استیل ۱۰۰۰ لیتری برای ذخیره سازی استفاده می کنند. اصولا در بخش های نگهداری و فرآوری و بسته بندی محصولات از آلیاژ استنلس استیل استفاده می کنند.

مزایای ساخت مخزن استیل ۱۰۰۰ لیتری

این نوع مخازن از جنس استیل آلیاژ ۳۰۴ و ۳۱۶ هستند که در حالت های متفاوتی استقرار پیدا می کنند و می توانند ظرفیت های مختلفی داشته باشند. به علاوه داشتن ضخامت ها و ظرفیت های مختلف برای ذخیره سازی مواد متفاوت با این آلیاژ است، تا از مواد غذایی و بهداشتی در شرایط مناسب نگهداری شود.

تفاوت هایی که در مخزن استیل ۱۰۰۰ لیتری ممکن است، وجود داشته باشد.

 

تفاوت در مخزن های 1000 لیتری

تفاوت در مخزن های ۱۰۰۰ لیتری

از این نوع مخزن معمولا در انواع تک جداره برای نگهداری محصولات غذایی و تولیدات دارویی و انواع مواد که حالت خنثی دارند، استفاده می شود. از این نوع مخزن در حالت های خوابیده و ایستاده استفاده می شود،

نقاط قوت در مخزن استیل ۱۰۰۰ لیتری

از خصوصیات خوب و نقاط قوت این نوع مخزن به نکاتی که کاربردی تر هستند، اشاره می کنیم که بیشتر در مورد مخزن استیل تک جداره صدق می کند.:

  • مواد و محصولاتی که در این نوع مخزن نگهداری می شوند، شکل و خاصیت اولیه خود را از دست نمی دهند و کاملا سالم و تازه می مانند.
  • در مخزنهای استیل ۱۰۰۰ لیتری می توان مواد و محصولات را برای مدت طولانی ذخیره و نگهداری کرد. این مخازن قابلیت نگهداری از مواد را با کیفیت عالی دارند.
  • مخازن استیل نسبت به مخازن پلاستیکی و مخازنی که از دیگر فلزات ساخته شده اند، طول عمر بیشتری دارند و مقاومت بیشتری نسبت به عوامل محیطی دارند. پس گزینه های مناسبی برای ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی و شیمیایی حساس هستند.
  • یکی از نقاط قوت این نوع مخازن زیبایی مخزن هاست که اگر در سالن تولید و محل های استقرار نیز در دید باشند، به آراستگی مکان نیز خللی ایجاد نمی کنند.

نقاط ضعف مخزن استیل ۱۰۰۰ لیتری

 

نقاط ضعف مخزن استیل

نقاط ضعف مخزن استیل

خواص استیل مصرفی در مخزن استیل ۱۰۰۰ لیتری

وزارت بهداشت قانونی وضع کرده است که باید تمام مواد دارویی و غذایی و … در مخازن استیل نگهداری و ذخیره شوند. زیرا استیل خاصیت آنتی باکتریال دارد و به خاطر اینکه ضد فرسایش و ضد سایش است، هیچ وقت باکتری ها نمی توانند وارد این مخازن شوند.

نکته دیگری که در مورد مخزن استیل بسیار اهمیت دارد، شستشوی راحت این مخازن است که به سبب کوچک بودن این مزیت امکان پذیر است.

 

مطالب مرتبط

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *