مزیت های اساسی پرکن ماست خطی ۸ نازله برای تولیدکنندگان لبنیات

در صنایع لبنیات نیاز حیاتی به دستگاه پرکن وجود دارد. پر کردن مواد بسته به غلظت آنها به کمک مکانیزم های متفاوتی انجام می شود. انتخاب دستگاه مناسب امری مهم در بهبود روند تجارت محسوب می شود. حجم تولید روزانه و گنجایش ظروف بسته بندی دو عامل مهم جهت تصمیم گیری می باشند. دو فاکتور مذکور زمان انجام عملیات را تعیین کرده و توجه به آن بهره وری و سرعت بیشتر را برای تولید کننده فراهم می کند. پرکن ماست خطی ۸ نازله دستگاهی با ویژگی های خوب جهت بهبود عملکرد فرایندها می باشد. تعداد بیشتر نازل ها بر افزایش سرعت عملیات موثر بوده و حرکت اتوماتیک ظروف به واسطه این دستگاه میسر شده است. این دستگاه ها علاوه بر پر کردن لبنیات به منظور بسته بندی دیگر انواع مایعات غلیظ و رقیق اعم از خوراکی و غیر خوراکی به کار می روند.

شاخصه های فنی پرکن ماست خطی ۸ نازله چه مواردی را شامل می شود؟

  • تعبیه صفحه نمایش در این دستگاه امکان تنظیم حجم مدنظر را از ۲۰۰ گرم تا ۵ لیتر به ارمغان آورده است. همچنین تمامی عملیات های صورت گرفته با جزئیاتی درباره تاریخ و زمان آنها ثبت می گردند.
  • گزینه شستشو در PLC دستگاه وجود دارد.
  • در تمامی سیلندرها، سوپاپ ویژه ای تعبیه شده است.
  • امکان ذخیره نوع ظروف بسته بندی در حافظه پرکن ماست خطی ۸ نازله وجود دارد.
  • علاوه بر سرعت نازل، زمان و سرعت پر کردن محصول نیز قابل تنظیم است.
  • سیستم PLC، تنظیم وزن تولیدات را به خوبی انجام می دهد.
  • بدنه پرکن خطی تماما از استیل تولید شده است.
  • قطع اتوماتیک عملیات از دیگر شاخصه های مفید این محصول است.

مشخصات پرکن خطی ماست

مشخصات پرکن خطی ماست

فرایند پر کردن در پرکن ماست خطی ۸ نازله چگونه انجام می شود؟

در این پرکن ابتدا محصول تولیدی درون یک محفظه ذخیره می شود. سپس ظروف بسته بندی بر روی نوار نقاله به شکل خطی به حرکت در می آیند و جهت پر کردن محصول، ظروف زیر نازل ها متوقف می شوند. پس از تزریق مواد، ظروف دوباره حرکت کرده و درپوش گذاری اعمال می شود. نحوه تزریق ماده به غلظت آن بستگی دارد که به همین منظور سه مکانیزم پمپی، سیلندر پیستونی و ثقلی طراحی شده اند. این مکانیزم ها در پرکن ماست خطی ۸ نازله قابل اعمال هستند.

فرایند پر کردن

فرایند پر کردن

پرکن پمپی

مهر و موم مایعات غلیظ و رقیق در این مدل میسر بوده و تمام بخش های آن از استیل تهیه می شود. پمپ مواد را مستقیما از مخزن به درون ظروف منتقل می کند. امکان تولید با حجم ۵۰۰ سی سی تا ۲۰ لیتر در این دستگاه وجود دارد.

پرکن سیلندر پیستونی

این مدل از پرکن ماست خطی ۸ نازله دقت بالا را به همراه دارد. تزریق مواد و انجام فرایند پر کردن در این پرکن با بهره گیری از سیلندر انجام می شود. تولید در حجم ۲۰۰ سی سی تا ۱ لیتر به واسطه این دستگاه میسر شده است.

پرکن ثقلی

این پرکن تنها در بسته بندی مایعات رقیق کاربرد دارد. بر همین اساس بسته بندی ماست چکیده به دلیل گرانروی بالا به واسطه این مدل ممکن نیست. تزریق مواد در پرکن ثقلی به واسطه نیروی وزن محصول صورت می گیرد.

مکانیزم پرکن

مکانیزم پرکن

استفاده از پرکن ماست خطی ۸ نازله چه مزیت هایی به همراه دارد؟

  • دقت بالا از مهم ترین شاخصه های آن می باشد. انجام عملیات به صورت اتوماتیک، امکان خطا در حجم و اندازه تولیدات را از بین برده است.
  • بسته بندی دستی محصولات در تعداد بالا امری دشوار و غیرممکن بوده که در راه اندازی یک تجارت عاملی بازدارنده محسوب می شود بر همین اساس پر کردن مواد با دستگاه پرکن به سادگی انجام می شود.
  • زمان تولید و بسته بندی میزان موفقیت یک صنعت را مشخص می کند. پرکن ماست خطی ۸ نازله با بهره گیری از نازل های بیشتر امکان بسته بندی ۸ محصول را به صورت همزمان ممکن کرده و بر همین اساس تولید بیشتر در زمان کوتاه تر را تضمین می کند.
  • عدم دخالت نیروی انسانی به منظور انجام فرایند بسته بندی نه تنها سرعت و دقت بیشتری به همراه دارد بلکه از جهت بهداشت عملیات نیز امری ضروری است. همچنین تعداد کمتر اپراتورها در نهایت بر کاهش چشمگیر هزینه نیز موثر می باشد.

مزایای پرکن ماست خطی 8 نازله

مزایای پرکن ماست خطی ۸ نازله

مطالب مرتبط

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *