بار سفت کن، خط تولید بستنی سنتی

خط تولید بستنی سنتی چیست؟ این دستگاه از چه اجزایی تشکیل شده است؟
بستنی نوعی دسر یخ زده می باشد که فقط در دما های پایین قابل تولید است. یکی از انواع بستنی های محبوب، بستنی سنتی می باشد که برای ساخت آن به دستگاه های مخصوصی نیاز است. این دستگاه ها دمای پایین را برای ساخت این بستنی خوشمزه فراهم می کنند و مواد اولیه را به خوبی با هم ترکیب می کنند تا در نهایت یک بستنی سنتی خوشمزه در اختیار مشتریان قرار گیرد.

تولید بستنی سنتی

خط تولید بستنی سنتی چیست؟

بستنی های سنتی را با استفاده از دستگاهی به نام دستگاه بار سفت کن می سازند. بار سفت کن دستگاهی است که به کمک آن می توان بستنی های مختلف تولید کرد و روش کار آن نیز به این صورت است که مایه بستنی را به همراه سایر موادی که برای تولید بستنی نیاز هستند درون آن میریزیم و خود دستگاه شرایطی را برای ایجاد بستنی فراهم می کند. مهم ترین ویژگی خط تولید بستنی سنتی این است که دما را به اندازه ای کاهش می دهد تا بستنی بتواند در آن دما تولید شود. بار سفت کن ها تجهیزاتی صنعتی می ‌باشند که می ‌توانند بستنی های مختلف را در حجم مختلف تولید کنند. این دستگاه ها در بستنی فروشی ها و کافی شاپ ها کاربرد دارند و بستنی های سنتی را به بهترین نحو می توانند تولید کنند.

خط تولید تمام اتوماتیک بستنی سنتی

ویژگی های دستگاه بار سفت کن

این دستگاه ها دارای اینورتر می باشند که عملکرد بهینه دستگاه را به دنبال دارد. ویژگی منحصر به فرد خط تولید بستنی سنتی، ظرفیت تولید بالای آن است به طوری که در یک ساعت می تواند ۴۰ کیلو گرم بستنی تولید کند. این دستگاه ها دارای دو مدل سه فاز و تک فاز می باشند و انتخاب آن ها بستگی به کار شما دارد.

طراحی این دستگاه ها به گونه ای می باشد که بتوانند با تمامی شرایط اقلیمی ایران خود را وفق دهند و عملکرد آن ها دچار اختلال نشود. در ساخت بار سفت کن ها از مواد اولیه با کیفیت و مرغوبی استفاده می شود که باعث استحکام و افزایش طول عمر دستگاه می گردند. خط تولید بستنی سنتی دارای راندمان بالایی می باشد و در صورت استفاده صحیح دچار مشکل نخواهد شد.

بار سفت کن بستنی سنتی

ساختار دستگاه بار سفت کن

این دستگاه دارای بخش های زیر می باشد:

  • قیف ورودی
    دستگاه بار سفت کن دارای یک قیف ورودی می باشد که با استفاده از آن می توان مواد را میکس کرد. همچنین اگر می خواهید به بستنی های خود آجیل، پسته، گردو، کاکائو و … اضافه کنید، این کار را از این بخش دستگاه می توانید انجام دهید.
  • درب سیلندر
    درب سیلندر خط تولید بستنی سنتی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که باعث ایمنی کاربر در حین استفاده می گردد.
  • برد الکترونیکی
    این دستگاه ها دارای برد الکترونیکی می باشند که این برد دمای محیط و دمای بستنی را نمایش می دهد، در صورت وجود خطا آن را به شما نشان می دهد و حالت های پیش فرض متفاوتی برای شما ایجاد می کند تا بتوانید انواع مختلفی از بستنی را تولید کنید. همچنین باعث می شود که سرعت تخلیه بستنی بیشتر شود.
  • کندانسور
    خط تولید بستنی سنتی دارای کندانسور هوایی می باشد که باعث می ‌شود دستگاه در آب و هوای گرم نیز بتواند به فعالیت خود ادامه دهد و دچار مشکل نشود. اینورتر موجود در دستگاه نیز از مصرف برق به میزان زیاد جلوگیری می کند.
  • پاروی همزن
    پاروی همزن نیز بخشی از این دستگاه می باشد که دارای استحکام زیادی است، اما فضای زیادی را اشغال نمی کند و همین موضوع یک مزیت برای آن محسوب می ‌شود. پاروی همزن از استیل ضد زنگ ساخته شده است که طول عمر زیادی دارد.

 

سخن پایانی

حتما شما هم از طرفداران بستنی سنتی هستید. کمتر کسی پیدا می شود که این بستنی شیرین و خوشمزه را دوست نداشته باشد. این بستنی باید توسط دستگاه های به خصوصی ساخته شود که به این دستگاه ها، بار سفت کن می گویند. علاوه بر بستنی سنتی، بستنی اسکوپی و میوه ای را نیز می توان توسط این دستگاه تولید کرد و این برای بستنی فروش ها یعنی یک تیر و چند نشان. در هنگام خرید خط تولید بستنی سنتی، تمامی اجزای آن را بررسی کنید تا از سلامت آن ها مطمئن شوید.

 

مقالات مرتبط:

چه عواملی بر قیمت دستگاه پرکن‌ دوغ تاثیر گذارند؟

چرا باید دستگاه پرکن‌  دوغ لیوانی را خریداری نماییم؟ مزیت این دستگاه چیست؟

 

ما را در  اینستاگرام دنبال کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *