نکاتی مهم در مورد کاربرد دستگاه بستنی ساز سنتی

مشخصات کامل هر کدام از دستگاه های بستنی ساز

دستگاه بستنی ساز سنتی، یکی از پر فروش ترین دستگاه ها در کارخانجات تولید کننده بستنی می باشند. نوع دستگاهی که برای کارخانه خود تهیه می کنید و همچنین نحوه ی کار کردن با دستگاه، کیفیت بستنی تولید شده را مشخص خواهد کرد. انواع مختلف از این دستگاه های پرکاربرد تولید شده و به بازار مصرف عرضه می شوند، حتی امروزه بستنی ساز های چند کاره هم تولید شده اند. با استفاده از تمامی این امکانات می توان یک محصول کاملا با کیفیت را تولید کرد و به درآمد زایی بالایی رسید.

قیمت بستنی ساز سنتیقیمت بستنی ساز سنتی

عملکرد دستگاه بستنی ساز سنتی

این بستنی ساز ها به صورت هم زمان مرحله کره گیری و سرمایش مخلوط را انجام خواهند داد. یکی از ویژگی های این دستگاه این است که بستنی ها پس از تولید، آماده برای مصرف کردن خواهند بود؛ زیرا در این دستگاه ها مواد به طور کامل سرما داده می شوند و نیازی به نگهداری در سرمای بالا ندارند.

 

مشخصات دستگاه بستنی ساز سنتی

  • مقدار بستنی تولید شده در زمان معین

 انواع دستگاه های تولید کننده بستنی، دارای حجم تولیدی متفاوتی هستند. میزان تولید حجم مشخصی از بستنی در مدت زمان معین، به کیفیت و نوع دستگاه بستگی دارد. هرچه کیفیت دستگاه  بستنی ساز بالاتر باشد، حجم بستنی تولید شده هم افزایش می یابد.

  • قدرت کمپرسور

 در انواع دستگاه بستنی ساز سنتی، با توجه به اندازه و مدلی که دارند قدرت دستگاه ها متغیر خواهد بود. هرچه قدرت کمپرسور دستگاه بالا تر باشد، میزان تولیدات آن هم افزایش پیدا می کند.

  • حجم مخزن

 حجم مخزن یک دستگاه بستنی ساز با اندازه دستگاه و مقدار بستنی تولید شده نوعی ارتباط مستقیم دارد. و با توجه به اینکه حجم مخزن بستنی ساز دارای چه اندازه ای است، بستنی هم به همان میزان تولید خواهد شد.

فروش دستگاه های تولید کننده بستنی سنتیفروش دستگاه های تولید کننده بستنی سنتی

نکاتی مهم برای خرید دستگاه بستنی ساز سنتی

  • اولین نکته ای که در هنگام خرید بستنی ساز ها باید به آنها توجه شود، کیفیت دستگاه می باشد. سعی کنید دستگاه های با کیفیت را برای کارخانه و کارگاه خود تهیه کنید، تا بتوانید میزان تولیدات خود را افزایش دهید.
  • هنگام خرید دستگاه ها به جنس بدنه آنها دقت کنید و توجه داشته باشید که یک دستگاه با بدنه استیل ضد زنگ خریداری کنید تا بهداشت به طور کامل رعایت شود و میزان استهلاک دستگاه هم کمتر باشد.
  • یک دستگاه بستنی ساز سنتی قابل شستشو را خریداری کنید؛ زیرا بهداشت در این دستگاه ها به خوبی رعایت خواهد شد.
  • قبل از خرید هر کدام از بستنی ساز ها، در ابتدا مشخصات کامل دستگاه ها را مطالعه کنید تا بعد از خرید با مشکلاتی مواجه نشوید.
  • دستگاه های بستنی ساز دارای ویژگی های متفاوتی هستند، پس بهترین مدل ها را با توجه به نیاز خود خریداری کنید

 

مزایا استفاده از دستگاه بستنی ساز سنتی

با توجه به اینکه دستگاه های بستنی ساز از استیل ضد زنگ و قابل شستشو تولید شده اند، سطح بهداشت بستنی تولید شده را افزایش می دهند. با استفاده از این دستگاه های بستنی ساز در کارخانجات می توان در مدت زمان مشخص، تولیدات خود را افزایش داد و به درآمد های بیشتری رسید.

 

نمایندگی فروش انواع بستنی ساز های سنتینمایندگی فروش انواع بستنی ساز های سنتی

چگونه یک دستگاه بستنی ساز سنتی را نصب و راه اندازی کنیم؟

برای نصب و راه اندازی این دستگاه ها به نصاب های متخصص نیاز دارید که در این صورت نمایندگی های شرکت برای نصب کردن دستگاه ها در خدمت مشتریان خود خواهند بود. برای برخورداری از مزیت های بیشتر دستگاه ها، حتما آن ها را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل به راحتی بتوانید آن را حل کنید.

 

انواع دستگاه بستنی ساز سنتی

این دستگاه ها با توجه به اینکه دارای مشخصات متفاوتی هستند، در انواع مدل دسته بندی خواهند شد. از نظر میزان برق مصرفی، این دستگاه به دو نوع تک فاز و سه فاز دسته بندی می شوند. از طرفی این دستگاه ها براساس نوع تولید به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شوند که شامل موارد زیر می شوند:

  • دستگاه بستنی ساز قیفی
  • دستگاه بستنی ساز رولی
  • دستگاه بستنی ساز بار سفت کن
  • دستگاه بستنی ساز ژلاتو

سخن پایانی

دستگاه بستنی ساز سنتی، در کارخانه ها و کارگاه های تولید بستنی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. استفاده از یک مدل مناسب بستنی ساز در کارخانه، باعث افزایش تولیدات و همچنین افزایش درآمد خواهد شد.

مقالات مرتبط:

ضرورت بهره گیری از مخزن سه جداره استیل برای صنایع

معرفی مخزن پروسس استیل به همراه ویژگی و کاربردها

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *