همه چیز در رابطه با قیمت فریز درایر

برای تولید یک بستنی خوش طعم، به دستگاه های مخصوصی مثل فریز درایر نیاز است. با کمک این دستگاه ها، می توان مواد را بهتر تولید نمود و در نتیجه محصول با کیفیتی را به مشتریان ارائه داد. این وسیله یک دستگاه مخصوص انجماد مواد می باشد که در صنعت بستنی سازی و لبینات هم از آن استفاده می کنند. این دستگاه منجمد کننده در کل انواع مختلفی دارد و با توجه به مدل های آن ها، در اختیار افراد قرار می گیرند.  در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که راجع به قیمت فریز درایر یا جزئیات آن نیاز دارید را شرح دهیم.

کیفیت خوب بستنی با خشک کن های انجمادی

کیفیت خوب بستنی با خشک کن های انجمادی

فریز درایر چیست؟

همان طور که در مطالب بالا هم ذکر شد، فریز درایر یا خشک کن های انجمادی یک دستگاه مخصوص و پیشرفته هستند که با کمک آن، آب های اضافی از مواد را گرفته و به منجمد کردن آن ها کمک می کند. این دستگاه برای تمامی مراکز و مجموعه های مواد غذایی از جمله لبنیات و بستنی کاربرد دارد. همچنین با توجه به کاربرد بالا و خشک کردن خوب خوراکی ها، قیمت فریز درایر زیاد نیست و تمامی افراد برای مشاغل ها می توانند برای خرید انواع این دستگاه ها اقدام کنند.

تبخیر آب مواد با دستگاه های خشک کن انجمادی

تبخیر آب مواد با دستگاه های خشک کن انجمادی

دستگاه خشک کن انجمادی چگونه عمل می کند؟

فریز درایر، در واقع اول مواد را کاملا منجمد می کند و سپس با فشاری که دستگاه بر روی مواد وارد می کند، آب موجود در آن ها کاملا تبخیر می شود. در این دستگاه، تمام آب ها از بین می روند و همین موضوع سبب می شود تا مواد و خوراکی ها عمر طولانی تری داشته باشند. همچنین در هنگام خرید، حتما به نوع کارکرد دستگاه ها توجه داشته باشید. برخی از آن ها مخصوص میوه های خشک و… هستند و دسته ای دیگر بزرگ و صنعتی برای مشاغلی مثل بستنی یا لبنیات استفاده می شوند که قیمت فریز درایر با توجه به انواع آن ها هم متفاوت است.

دستگاه فریز درایر چه ویژگی هایی دارد؟

موادی مثل بستنی یا لبنیات، به دلیل مواد مخصوصی که دارند، باید حتما در محیط های سرد نگهداری شوند تا آسیبی نبینند. به عنوان مثال اگر بستنی ها، به خوبی انجماد نشوند، مواد آن ها آب شده و از کیفیت و طعم هم کم می شود.

فریز درایر از این اتفاقات جلوگیری می کند و با سرد نگه داشتن مواد، باعث می شود تا مشتریان مواد و محصولات با کیفیتی را مصرف کنند. حال به جز موارد ذکر شده، نکات مثبت و ویژگی های دیگری در خصوص این منجمد کننده وجود دارد که برخی از آن ها عبارت اند از:

مقرون به صرفه بودن قیمت فریز درایر

مقرون به صرفه بودن قیمت فریز درایر

تاثیر گذاری عالی بر روی کیفیت مواد

یکی از مهم ترین مزایا و ویژگی های فریز درایر، تاثیر گذاری عالی بر روی کیفیت است. یعنی این دستگاه با انجماد عالی، باعث می شود تا هم بافت بستنی ها بهتر شوند و هم مشکلی مثل خراب شدن و.. به وجود نیاید.

البته این دستگاه به جز لبنیات برای خوراکی های دیگری مثل میوه خشک و.. هم استفاده می شود. در کل کار انجماد کردن فریز درایر به گونه ای است که مواد را ترد و سالم نگه می دارد و همین موضوع هم باعث بافت عالی بستنی ها یا دیگر لبنیات می شود.

افزایش عمر مواد و نگهداری راحت در انبار

یکی دیگر از مزایای دستگاه، کمک کردن به افزایش عمر مواد می باشد. این وسیله با منجمد کردن مواد و خوراکی ها باعث می شود تا آن ها، در انبار و تا زمانی که به دست مشتریان می رسند، آسیبی نبینند و این موضوع هم به دلیل خشک نمودن آن ها است.

همچنین دستگاه، با منجمد کردن مواد اصلی، باعث می شود تا خوراکی از جمله بستنی ها، بدون مواد نگهداره، دوام بالایی در انبار و کارتن ها داشته باشند‌.

چگونه می توان از قیمت فریز درایر مطلع شد؟

در کل اگر می خواهید از قیمت خوب و کیفیت اصلی دستگاه ها بهره مند شوید، بهتر است که آن ها را از یک مجموعه معتبر خریداری کنید. البته در خصوص قیمت های این دستگاه منجمد کننده، باید ذکر کنیم که مدل های دستگاه بر روی قیمت تاثیر بسیاری دارند. همچنین قیمت های در حال تغییر هم باعث شده اند تا نتوان رنج مشخصی برای قیمت فریز درایر درج کرد.

 

محصولات مرتبط:

نکات مهم در رابطه با دستگاه مخلوط کن خامه خشک با بستنی سنتی

دستگاه خامه خشک کن را برای تولید بستنی با کیفیت بالا خریداری نمایید

مقالات مرتبط:

نحوه عملکرد فریزر درایر چگونه است؟

انواع فریزر درایر چگونه است؟

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *