بهترین سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ: قبل از خرید حتما بخوانید

سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ با قیمت مناسب

اگر کارخانه شما در زمینه محصولات غذایی، دارویی یا شیمیایی فعالیت می کند، پر کردن و بسته بندی ظروف یکی از مهم ترین قسمت های کار شماست. پر کردن ظروف به صورت دستی چالش های زیادی دارد. از جمله: سرعت کار پایین، دقت پایین، و زمان بر بودن  فرایند. ماشین سازی آرش، سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ ، با ارائه دستگاهی جدید این مشکل را برای شما عزیزان رفع کرده است. آیا با دستگاه پر کن مایعات غلیظ آشنایی دارید؟ مزیت های این دستگاه شما را شگفت زده خواهد کرد!

دستگاه پرکن مایعات غلیظ برای چه موادی مناسب است؟

مایعات از نظر ویسکوزیته و چگالی، با یکدیگر متفاوت هستند. به همین علت، به دو دسته بندی “رقیق” و “غلیظ” تقسیم می شوند. مایعات غلیظ در واقع ویسکوزیته و چگالی بالا تری نسبت به مایعات رقیق دارند. یعنی در برابر جاری شدن مقاومت بالاتری دارند. دستگاه پرکن مایعات غلیظ به جهت پر کردن و همچنین بسته بندی مایعاتی با ویسکوزیته بالا ساخته شده اند.

در صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی و … از این دستگاه استفاده  می شود.  برخی از مایعات غلیظی که این دستگاه برای آن ها کاملا مناسب است عبارت اند از: ژل خوراکی، روغن های گوناگون، کناسانتره‌ها، انواع ماست، شربت های غلیظ و …

قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پر کن مایعات غلیظ انواع گوناگونی دارد. مشخصات فنی هر کدام از این دستگاه ها متفاوت است و کارایی هر کدام نیز می تواند منحصر به فرد باشد. شما می توانید بنا به میل خود، این دستگاه ها را به صورت تک یا عمده سفارش دهید. بنابراین قیمت دقیق این دستگاه، به این عوامل بستگی دارد. ماشین سازی آرش، سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ، انواع گوناگونی از این دستگاه را با قیمت های متفاوت ارائه می دهد. در صورت تمایل با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما مقرون به صرفه ترین دستگاه مناسب نیاز شما را معرفی کنند.

چه نکاتی را قبل از خرید باید بدانیم؟

  1. دستگاه پرکن مایعات غلیظ عملکردی شبیه به دستگاه پرکن مایعات رقیق دارد. اما دستگاه های پر کن مایعات غلیظ، فرایند پر کردن را به وسیله نیروی خارجی انجام می دهند.
  2. قبل از خرید دستگاه از سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ، ابتدا باید نوع مایعات مورد نظرتان را مشخص کنید. این دستگاه ها قادر به پر کردن مایعات رقیق نیستند (در حالی که دستگاه پر کن مایعات رقیق قادر به پر کردن مایعاتی با غلظت کم نیز هست).
  3. دستگاهی که شما خریداری می کنید باید پاسخگوی راندمان کاری شما باشد. ماشین سازی آرش، سازنده دستگاه پر کن مایعات غلیظ، انواع متنوعی از این دستگاه ها را ارائه می دهد. بنابراین قبل از خرید حتما ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه را بررسی نمایید. به این صورت می توانید مطمئن شوید که مشخصات فنی دستگاه، برای راندمان کاری شما مناسب است.

بهترین سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ

بهترین سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ

  1. آیا مایل به خرید دستگاهی اتوماتیک هستید؟ یا ترجیح می دهید دستگاهی نیمه اتوماتیک یا دستی خریداری کنید؟ در مورد این موضوع نیز قبل از خرید تصمیم بگیرید. اگر نمی دانید که هر کدام از این مدل ها چه مزایایی دارند، با ما تماس بگیرید تا شما را در انتخاب راهنمایی کنیم.
  2. مسیر عبور مایعات در دستگاه مورد نظر شما باید چه خصوصیت هایی داشته باشد؟ این موضوع نیز یکی از سوالاتی است که قبل از خرید باید با مشورت کارشناسان به آن پاسخ داده شود.

بهترین مزیت های دستگاه پر کن مایعات غلیظ

  1. برای انواع ظروف مناسب هستند

ماشین سازی آرش، سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ، دستگاه هایی تولید کرده است که برای انواع ظروف مناسب هستند. خبر خوب این است که فارغ از شکل ظرف های شما، این دستگاه برای تمام مایعات غلیظ مناسب است. در واقع با خرید یک دستگاه، چندین و چند کاربرد از آن می گیرید.

  1. اطمینان از حسن انجام کار

پر کردن ظروف به صورت دستی می تواند منجر به تغییراتی در مقدار محصول در هر ظرف شود. رعایت دقیق اندازه به صورت دستی بسیار سخت و وقت گیر است. در چرخه کار دستگاه پرکن مایعات، همه محصولات با دقتی بی نظیر بر اساس سطح، وزن، حجم و … توزیع می شوند. با استفاده از این دستگاه ها، خیال تان راحت خواهد بود که فرایند با اطمینان کامل پیش می رود.

کارخانه سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ

کارخانه سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ

  1. کار کردن با آن ساده است

نگران هستید که استفاده از دستگاهی جدید چالش هایی را برای کارکنان شما به وجود بیاورد؟ این دستگاه ها سیستم عاملی بسیار ساده دارند و یادگیری نحوه عملکردشان به هیچ عنوان سخت نیست.

  1. سرعت کار را بالا می برند

با استفاده از دستگاه پر کن مایعات، شما می توانید هزاران ظرف را به راحتی در یک روز پر کنید.

خرید دستگاه پرکن ارزان سخن آخر

خرید دستگاه پرکن ارزان

سخن آخر

ماشین سازی آرش، سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ، با ارائه با کیفیت ترین دستگاه های ایران در خدمت شماست. اگر برای انتخاب دستگاه مناسب نیاز به راهنمایی دارید، حتما با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

 

محصولات مرتبط:

بررسی نکات لازم به هنگام خرید دستگاه پرکن بستنی قیفی

دستگاه خامه خشک کن را برای تولید بستنی با کیفیت بالا خریداری نمایید

مقالات مرتبط:

فروش خط تولید لبنیات چگونه صورت می گیرد و چه مزایایی دارد؟

خط تولید فراورده های لبنی

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *