خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی

نکاتی در رابطه با خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی

بستنی به عنوان یک دسر و پیش غذای محبوب در تمام کشور های دنیا شناخته می شود و در أنواع مختلفی نیز تولید می شوند.پیشرفت روزافزون تکنولوژی بر فرایند تولید بستنی ها نیز اثرگذار بوده و این فرایند را دچار تحول نموده است آن را به سمت صنعتی شدن سوق داده است.امروزه دستگاه بستنی ساز صنعتی در مقیاس های بسیار بزرگ تولید شده اند و در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها حتی در مدل های مختلف تولید شده اند تا بتوانند أنواع بستنی را با توجه به سلایق مختلف تولید نمایند. بستنی ها در أنواع مختلف قیفی، رولی، میوه ای و سنتی تولید و به فروش می رسند و برای هر کدام از این نوع بستنی ها نیاز به دستگاه مخصوص آن وجود دارد.

 

بستنی از دسر های بسیار خوشمزه در بین اقوام مختلف محسوب می شودبستنی از دسر های بسیار خوشمزه در بین اقوام مختلف محسوب می شود

دستگاه بستنی ساز صنعتی

دستگاه های بستنی ساز در أنواع مختلف تولید می شوند و بر حسب نیاز، در مکان های مختلف همچون کافی شاپ ها، بستنی فروشی ها و… مورد استفاده می گیرند.

دستگاه های بستنی ساز صنعتی همانطور که از نام آن پیداست، در مقیاس های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و برای تولید بستنی های پاستوریزه و هموژنیزه کاربرد دارند که عمدتا در فروشگاه ها به فروش می رسند.

برای اینکه بتوان یک خط تولید بستنی راه اندازی نمود باید از دستگاه بستنی ساز صنعتی متناسب با نیاز را انتخاب کرد.

دستگاه هایی که در کارخانه ها وجود دارند باید از استاندارد های خاصی پیروی نمایند تا تولیدات آن ها دارای کیفیت مناسب و مشتری پسند باشند.

مخازنی که برای بستنی ساز های صنعتی استفاده می شود بهتر است که از جنس فلز با کیفیت و بهداشتی تهیه شده باشند که عمدتا نیز استیل به دلیل داشتن هر دو ویژگی فوق، مورد استفاده خطوط تولید بستنی قرار می گیرد.

استیل علاوه بر دو ویژگی فوق، دارای خاصی ضد زنگ و ضد سایش می باشد که عمر طولانی نیز دارد و در اثر استفاده مکرر دچار استهلاک نمی شود.

 

بستنی قیفیبستنی قیفی

نکات مهم دستگاه بستنی ساز صنعتی

دستگاه بستنی ساز صنعتی برای تامین نیاز های مختلف برای انواع سلیقه ها، در مدل های مختلف تولید شده اند و هرکدام نوع خاصی از بستنی ها را تولید می کنند.

بستنی های رولی، قیفی، میوه ای و … انواع مختلف بستنی ها را تشکیل می دهند و برحسب نیاز مصرف کننده از آن ها برای تولید بستنی ها استفاده می شود.

دستگاه های بستنی ساز با انرژی الکتریکی کار می کنند و در هر مکانی که برق وجود داشته باشد، می توان از این دستگاه ها استفاده نمود. دستگاه بستنی ساز صنعتی در مدل های تک فاز و سه فاز تولید می گردند و برحسب نیاز به مشتریان تحویل داده می شود.

دستگاه های بستنی ساز صنعتی این توانایی را دارند که بستنی ها را در طعم های متفاوت همچون ترش، شیرین، کاکائویی، زعفرانی و… تولید نمایند.

دستگاه های بستنی ساز را دارای سینی های با اندازه مختلف تولید نموده اند تا با توجه به نیاز، ظرفیت تولید دستگاه تغییر پیدا کند.

بستنی زغالیبستنی زغالی

نکاتی در رابطه با خرید دستگاه بستنی‌ساز صنعتی

دستگاه بستنی ساز صنعتی بر حسب نیاز کارخانه ها، با ویژگی ها و قابلیت های مختلف تولید می گردند بایستی بر اساس، نیاز مدل مناسب را تهیه نمود.

نوع و قدرت کمپرسور، ظرفیت مخازن، نوع بستنی، نوع برق مورد نیاز، ظرفیت تولیدی و تطابق داشتن با شرایط آب و هوایی محل مورد استفاده از موارد مهم در انتخاب دستگاه بستنی ساز صنعتی هستند.

ویژگی های کمپرسور نسبت به بقیه موارد از اهمیت بالاتری برخوردار است زیرا مهم ترین عامل بر قیمت نهایی دستگاه بستنی ساز کمپرسور می باشد و از  طرفی نیز بر ظرفیت تولیدی دستگاه نیز اثر مستقیم دارد.

کیفیت دستگاه بستنی ساز مورد استفاده آخرین موردی است که باید در نظر داشت، هرچه کیفیت مواد مورد استفاده در دستگاه بهتر باشد طبیعتا عمر مفید دستگاه و دوره سرویس کاری آن نیز بیشتر شده و هزینه های تعمیرات را کم تر می نمایند.

برای تهیه دستگاه بستنی‌ساز صنعتی حتما از مراکز معتبر که دارای گارانتی محصولات می باشند خرید نمایید تا از کیفیت آن ها اطمینان خاطر داشته باشید.

 

مقاله های مرتبط:

ویژگی مخزن استیل کوچک و قیمت آن

دستگاه فراوری شیر صنعتی چگونه کار می کند و چه ویژگی هایی دارد

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *