قیمت دستگاه پرکن ماست

یکی از محصولات لبنی مورد استفاده عموم مردم ماست است که در جدیدترین تغییراتی که در تولید این محصول ایجاد شده است دستگاه پرکن ماست می باشد که بدون دخالت دست به راحتی کار می کند. صنعت تولید لبنیات از مهم ترین بخش های تولیدی یک کشور می باشد که باید به آن توجه ویژه ای گردد. این توجه نباید فقط معطوف به کیفیت لبنیاتی که تولید می گردد باشد بلکه باید به تجهیزاتی که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد نیز دقت کرد. در سال های قبل خیلی مهم نبود که در کارخانجات و یا لبنیاتی های بزرگ بدون دخالت دست بتوان لبنیات را تولید کرد اما هم اکنون با مهم شدن این امر شرکت های بزرگی روی کار آمده اند که در ساخت این دستگاه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

دستگاه پرکن ماست از چه اجزایی تشکیل شده است؟

همزن

در دستگاه های پرکن یکی از قطعاتی که بسیار مهم است همزن می باشد چرا که از ته نشین شدن مایعات جلوگیری می نماید. زمانی که ما می خواهیم از دستگاه پرکن استفاده نماییم از همزن به طور خودکار بهره می بریم.

الکتروموتور

این قطعه با تغذیه از انرژی الکتریکی باعث میگردد تا نیروی لازم به همزن برسد تا بتواند توان و قدرت کافی را برای مخلوط کردن داشته باشد.

نازل ها

معمولا دستگاه های پرکن را به صورت دو نازله می سازند تا سرعت کار آنها را بالا برده و بتوان آمار تولید را با آن بالا ببرند. این نازل ها را با استفاده از شلنگ های مخصوصی به مخزن دستگاه متصل می نمایند.

کیفیت دستگاه پرکن

کیفیت دستگاه پرکن 

مخزن دستگاه پرکن ماست

قبل از اینکه ماست ها را وارد ظرف کنند آن را در درون مخزن می ریزند. اصلی ترین بخش در این دستگاه مخزن آن است به همین دلیل متریالی که در ساخت این قطعه به کار گرفته می شود بسیار مهم می باشد. باید از فلزاتی مانند استیل در ساخت مخزن بهره برد چرا که این قسمت باید همواره شسته گردد پس باید ضد زنگ باشد.

پایه چرخدار

برای آنکه بتوان دستگاه را به راحتی حمل و جا به جا کرد معمولا در زیر آن چرخ هایی را برای این منظور تعبیه می کنند.

تجهیزات لازم برای تولید ماست

تجهیزات لازم برای تولید ماست 

تابلو کنترل

تمام کلید هایی که برای کنترل دستگاه می باشند بر روی یک تابلو قرار گرفته اند که می توانیم به راحتی با بهره گرفتن از این تابلو دستگاه را در وضعیت های مختلف قرار دهیم.

پمپ استیل

در دستگاه پرکن ماست مایعی را که درون مخزن قرار دارد با استفاده از پمپ به درون نازل می ریزند به همین دلیل این قطعه از مهم ترین قسمت های دستگاه است.

از دستگاه پرکن چگونه می توانیم استفاده کنیم؟

کار با این دستگاه بسیار راحت است و نیازی به آموزش و یا تخصص خاصی ندارد. شما در ابتدا باید مخزن دستگاه را حتما بشویید تا نکات بهداشتی لازم به صورت کامل رعایت گردد. سپس ماست و یا هر مایعی دیگری را که برای تولید می خواهید در درون مخزن بریزید تا با همزن به خوبی مخلوط شده و ته نشین نشود تا به راحتی به درون ظرف هایی که می خواهید بریزد. ظرف ها را باید از قبل آماده کنید و بر روی نازل قرار دهید و اندکی فشار دهید تا با این کار مایع به طور خودکار در درون ظرف ها ریخته شود. نگران سرریز شدن نباشید چرا که بعد از پرشدن ظرف دستگاه به طور اتوماتیک قطع میگردد. دخالت دست در این دستگاه به حداقل ممکن رسیده است که کاملا مطابق با قوانین وضع شده توسط سازمان استاندارد می باشد.

اجزای دستگاه پر کن ماست

اجزای دستگاه پر کن ماست

استفاده از دستگاه پرکن ماست اقتصادی است

صرفه اقتصادی این دستگاه بسیار بالا است چرا که دیگر نیازی به نیروی انسانی برای پرکردن ظروف ماست نداریم و این اتفاق به طور خودکار انجام میگردد و تنها یک نفر برای کنترل و نظارت به دستگاه نیاز است. به علاوه قطعات و متریال هایی که در طراحی و ساخت دستگاه استفاده شده درجه یک و عالی است که در نهایت باعث طول عمر بالای آن شده پس هزینه تعمیر و نگهداری را تا حد ممکن کاهش می دهد. به علاوه با توجه به رقابتی که در بازار به دلیل تولید و فروش این دستگاه به وجود آمده است قیمت دستگاه پرکن بسیار مناسب بوده و کارخانجات تولیدی به راحتی می توانند آن را خریداری نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *