استفاده از انواع مخزن استیل ضد اسید در صنایع و کارخانه های مواد غذایی

راهنمای خرید مخزن استیل

آیا تا به حال در مورد انواع مخزن استیل ضد اسید چیزی شنیده اید؟ شاید تصمیم گرفته باشید که یک کارخانه دارو سازی  راه بیندازید یا شده است که به یک کارگاه تولید مواد شیمیایی بزرگ سر بزنید و استوانه ها و مخازن بزرگی نظر شما را به خودش جلب کرده باشد. این مخازن همان، مخزن های استیل و ضد اسیدی هستند که به مهم ترین بخش کارخانه های دارو سازی و صنایع تولید مواد شیمیایی تبدیل شده است‌‌. به طور کلی انواع مخزن استیل ضد اسید یکی از انواع مخازن فلزی بسیار مقاومی هستند که در مقابل انواع خوردگی ها و همچنین زنگ زدگی ها مقاوم و با دوام می باشد.

مشخصات فنی و قیمت انواع مخازن‌استیل ضد اسید

برای ساخته شدن این مخازن از بدنه هایی با جنس ورق های استیل با خاصیت ضد اسیدی استفاده می شود. قیمت این مخازن متناسب با اجزایی که دارند متفاوت است. بعضی از انواع مخزن استیل ضد اسید، دارای همزن های الکتریکی یا الکتروموتور می باشد، بعضی دیگر از این مخازن هم دارای مبدل های حراراتی هستند. بنابراین با توجه به این که انواع مخزن استیلی چه نوع اجزایی دارند، قیمت آن ها را تعیین می کنند. این مخازن برای نگهداری کردن سیالات و مواد غذایی صنایع به کار برده می شوند و متناسب با تجهیزاتی که دارند و یا نوع استیل به کار رفته شده در آن ها قیمت متفاوتی دارند. از طرفی انواع مخزن استیل ضد اسید بسته به نوع کیفیت جوش هایی که در تولید کردن این مخازن استفاده شده است، قیمت متفاوتی در ظرفیت های مشابه مخازن استیلی ضد اسیدی وجود دارد.

مشخصات مخزن استیلمشخصات مخزن استیل

شکل ظاهری انواع مخازن استیل ضد اسید

انواع مخازن استیل، اکثر به شکل استوانه ای و ایستاده ساخته و طراحی می شوند. مخازن استیل استوانه ای یکی از پر فروش ترین مخازن اسیدی هستند، اما این تجهیزات را می توان به شکل های هندسی دیگری هم ساخت. انواع مخزن استیل ضد اسید ساخته شده می توانند شکلی به صورت زیر داشته باشند.
• مخازن استیلی ضد زنگ مکعبی شکل
• مخازن استیلی هرمی شکل
• مخزن های استیلی ضد اسید به صورت کروی شکی
• مخازن استیلی مخروطی شکل

ویژگی های مخزن اسیدیویژگی های مخزن اسیدی

کاربرد مخزن استیل ضد اسید

• از این مخازن را می توان در کارخانه دارو ساززی  استفاده کرد.
• از طرفی از انواع مخزن استیل ضد اسید می توان در کارخانه های تولید مواد غذایی و همچنین در کشتارگاه های بزرگ استفاده کرد.
• درون تانکر های حمل مواد و تانکر های حمل مواد شیمیایی هم این محصول نصب می شود.
• برای نگهداری کردن مواد شیمیایی و همچنین به عمل آوردن انواع مواد شیمیایی نیز از انواع مخزن استیل ضد اسید استفاده می شود.

ویژگی های مهم انواع مخزن استیل ضد اسید

۱• این تجهیزات به صورت مکانیکال و همچنین به صورت الکتروپولیش میرور تولید می شوند و جوشکاری های اتصالات و جوشکاری های لوله ها به صورت تیک گاز پک انجام می شود.

۲• درون کف و همچنین در اطراف تانک ها از ژاکت های حرارتی استفاده می شود‌.

۳• یکی از اجزای تشکیل دهنده این مخازن، سیستم های همزن و موتور گیربکس می باشد که توان متفاوتی دارند و که متناسب با ویسکوزیته محصول تنظبم و خریداری می شوند.

۴• انواع مخزن استیل ضد اسید دارای یک شیب خروجی از سمت جلو و یک شیب از سمت مرکز می باشد.

۵• در طراحی و ساخت این مخازن از جداره های داخلی و همچنین جداره های خارجی استفاده شده است که ضخامت مناسبی دارند.

۶• در شستشو مخزن های استیل ضد اسید هیچگونه نقطه کوری وجود ندارد و از شاسی کشی کربن استیل درون جداره ها استفاده شده است.

مخزن استیل ضد اسید در کارخانه هامخزن استیل ضد اسید در کارخانه ها

سخن پایانی

انواع مخزن استیل ضد اسید به صورت تک جداره و یا چند جداره ساخته شده اند که جنس بدنه آن ها از جنس استنلس استیل در تناژ های متفاوت می باشد. از این مخازن می توان در صنایعی مانند صنایع دارو سازی و صنایع شیمیایی استفاده کرد. بنابراین مجموعه ما برای انواع پروسس تانک، فلاسک تانک، توربو میکسر تانک این مخازن استیل را به فروش می رساند. کارشناسان ما نیز ۲۴ ساعته در حال پاسخگویی به مشتریان هستند.

مقاله های مرتبط:

انواع فریزر درایر چگونه است؟

بسته بندی مواد با تکنولوژی دقیق و سریع پرکن خطی غلیظ کش

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *