بهترین بار سفت کن بستنی چه مشخصاتی باید داشته باشد

 برخی از بخش های صنایع غذایی نیاز به تجهیزاتی ویژه دارند که کیفیت تولیدات را در حد مطلوبی نگهداری کند. بستنی یکی از مواد غذایی و خوراکی است که باید در دمای پایین تولید شود. به  همین دلیل باید از دستگاههایی استفاده شود که  بتوانند کاهش دمای مناسبی داشته باشند. بار سفت کن بستنی از آن دسته تجهیزات با کیفیت و کاربردی است که شرایط مناسب برای تهیه یک بستنی خاص را به شما هدیه می دهد. برای تهیه بستنی باید پس از ریختن مایه بستنی و مواد اولیه شراط دمایی ایجاد شود تا بستنی به خوبی فرم وشکل مناسب خود را داشته باشد.

با بار سفت کن بستنی شرایط دمایی مناسب تهیه بستنی به راحتی مهیا می شود. از این نمونه  دستگاه و تجهیزات می توانیم در  شرکتهای تولید بستنی و حتی بستنی فروشی ها نیز استفاده کنیم. این دستگاه  در گروه  دستگاههای صنعتی قرار می گیرد و استاندارهای خاصی را برای تولید آن باید در نظر گرفت. با استفاده از این تجهیزات می توانید در زمان تهیه بستنی میوه، شربت،مغز خشکبار و دیگر افزودنی های مجاز را به ترکیب بستنی اضافه کنید.

عملکرد دستگاه بار سفت کن بستنی چگونه است؟

یکی از دلایل مهم استفاده از این تجهیزات در تولید محصولاتی مانند بستنی، عملکرد فوق العاده آنها می باشد. با استفاده از این تجهیزات به راحتی می توانیم تولید انواع بستنی را در دستور کار خود قرار دهیم. طراحی مناسب این دستگاه باعث می شود که  علاوه بر اینکه کمک بزرگی در تولید بستنی است، طول عمر بالایی نیز داشته باشد و قدرت کافی برای  دستیابی به یک محصول استاندارد را در اختیار کاربر قرار می دهد. بار سفت کن بستنی می تواند  به راحتی  در تهیه نمونه های متنوعی از دسر،  انواع بستنی استفاده شود.

کیفیت مهمترین نکته در تولید بستنی

کیفیت مهمترین نکته در تولید بستنی

انواع بار سفت کن بستنی و روش کار آن

این تجهیزات با توجه  با توجه به ظرفیتی که کاربر از آن انتظار دارد می تواند در ابعاد کوچک، بزرگ و متوسط  و همچنین در مدل های مختلف  طراحی شود. مهمترین نکته ای که در تولید این دستگاه در نظر گرفته می شود توجه  به کیفیت دستگاه برای استفاده در شرایط اقلیمی متفاوت کشور است. بهترین بار سفت کن بستنی در چند سایز متنوع طراحی شده است که مهمترین نمونه های آن بار سفت کن تنوری است.شرکت های تولید کننده این تجهیزات در ایجاد تنوع در مدل های آن بسیار تاثیرگذار بوده اند.  روش استفاده از بار سفت کن بستنی به این شکل است که از طریق برد الکترونیکی دستگاه دمای محیط،دمای بستنی و خطاهایی که در زمان تولید بستنی ممکن است به وجود بیاید تنظیم و کنترل می شود. توسط این برد تمام مشخصاتی که  می خواهید بستنی شما در انتهای کار داشته باشد قابل تنظیم و برنامه ریزی است. بخش هایی در تنظیمات دستگاه در نظر گرفته شده است که شما می توانید انواع افزودنی ها دلخواه شامل خشکبار و تکه های میوه را در زمان تولید بستنی به آن اضافه کنید. سرعت تخلیه و هم زدن بستنی توسط برد الکترونیکی قابل تنظیم است. در نمونه هایی از بار سفت کن بستنی که  دارای برد نیستند، دستگاه به  شکلی طراحی شده است  که در زمان معینی به دستگاه  اضافه می شود.

بستنی میوه ای

بستنی میوه ای

مشخصات فنی بهترین بار سفت کن بستنی

این تجهیزات بر اساس استاندارهای جهانی برای شرایط و حجم های متفاوت طراحی و تولید می شوند. قدرت موتور کمپرسور آنها در مدل های متوسط  حدود یک و نیم اسب بخار است و قدرت موتور همزن آن تا ۳ اسب بخار نیز می تواند توانایی و قدرت داشته باشد. امکان کنترل سرعت  برای دو دور تند و کند از توانایی های این نمونه از بار سفت کن بستنی است.

  • دارای کندانسور هوایی است
  • ظرفیت مخزن در اندازه های متفاوت
  • موتور همزن
  • دارای سکو برای قرار دادن ظرف بستنی
  • برخورداری از پولی متحرک که دارای جنس فولادی است
  • برخورداری از یاتاقانی که به راحتی به طور دائم کار می کند.

لذت طعم متفاوت

لذت طعم متفاوت

نتیجه گیری

تجهیزات  متنوعی در سالهای اخیر برای افزایش کیفیت در تولید محصولاتی مانند بستنی طراحی شده است.شرایط تولید بستنی استاندارهای خاصی دارد و دستگاهی که برای تولید بستنی استفاده می شود باید  بتواند در فصول مختلف  و شرایط آب و هوایی متفاوت کارایی مناسبی داشته باشد. با استفاده از دستگاه بار سفت کن بستنی می توانیم  شرایط پایینی که مورد نیاز بستنی است را برنامه ریزی نماییم.

 

 

مطالب مرتبط

فریزر های بار سفت کن بستنی، مهم ترین و در عین حال ناشناخته ترین تجهیزات صنایع بستنی سازی

راهنمای خرید و فروش بارسفت کن با جدید ترین متد در سال ۲۰۲۲

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *