به روز ترین قیمت بستنی ساز صنعتی در سال ۱۴۰۰ و بررسی ویژگی های این محصول

پر کاربرد ترین دستگاه های بستنی ساز

آیا درباره قیمت بستنی ساز صنعتی چیزی می دانید؟ در مورد کاربرد و نحوه عملکرد این دستگاه چطور؟
بستنی، یکی از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین خوراکی های جهان می باشد که افراد محال است به راحتی از کنار آن بگذرند. به همین دلیل هم تاسیس کارخانه های تولید بستنی افزایش پیدا کرده و به دنبال آن هم فروش دستگاه های بستنی ساز، زیاد شده است. بستنی ساز های صنعتی در ظرفیت های متفاوتی ساخته می شوند و با قدرت بالایی که دارند، با سرعت زیادی می توانند انواع بستنی را تولید کنند. بنابراین متناسب با قیمت بستنی ساز صنعتی و عدم دخالت دست در تهیه بستنی، تقاضا برای خرید این دستگاه ها زیاد تر از قبل شده است.

 

راهنمای نصب دستگاه های بستنی سازراهنمای نصب دستگاه های بستنی ساز

ویژگی های دستگاه های بستنی‌ساز صنعتی

  1. دستگاه های بستنی ساز، یکی از انواع ماشین آلاتی صنعتی می باشند که به خاطر ساختار و ویژگی هایی که دارند، سود بالایی برای کارخانجات خواهند داشت و مشتریان زیادی جذب این دستگاه ها می شوند.
  2.  بستنی ساز های صنعتی دارای انواع متفاوتی هستند و افراد متناسب با ظرفیت تولیدی مورد نظر خود، می توانند این دستگاه ها را خریداری کنند.
  3. قیمت بستنی ساز صنعتی مناسب است و در دو مدل تک فاز و سه فاز به فروش می رسند.
  4. توانایی کار کردن این دستگاه ها زیاد می باشد و طول عمر بسیار بالایی دارند.

 

جدید ترین بستنی ساز های صنعتیجدید ترین بستنی ساز های صنعتی

نکات مهم درباره بستنی ساز های صنعتی

  1.  به طور کلی بستنی ساز های صنعتی انواع متفاوتی دارند و مهم ترین این دستگاه ها، بستنی ساز های رولی، دستگاه تاپینگ بستنی، پروسس تانک ها و تولید کننده مایع بستنی می باشند. بنابراین مصرف کنندگان باید متناسب با نیاز خودشان نوع بستنی ساز را انتخاب کنند.
  2.  علاوه بر ارزان بودن قیمت بستنی ساز صنعتی، این دستگاه ها برای کار کردن به برق احتیاج دارند، بنابراین برای کار مکانی را انتخاب کنید که به جریان برق دسترسی دارد. قیمت دستگاه های بستنی ساز صنعتی به ظرفیت آن ها بستگی دارد و مقدار برق مصرفی آن ها به صورت تک فاز و سه فاز می باشد.
  3. بستنی ساز ها می توانند بستنی ها را در طعم های متفاوتی همچون بستنی شیرین، کاکائویی، زعفرانی و … تولید کنند.

 

مشخصات فنی و قیمت بستنی ساز صنعتیمشخصات فنی و قیمت بستنی ساز صنعتی

فواید استفاده کردن از دستگاه های بستنی‌ساز صنعتی

  1.  این دستگاه ها دارای موتور گیربکس دار هستند؛ این موتور ها قدرت زیادی در تولید بستنی دارند و در هنگام کار، آلودگی صوتی کمی تولید می کنند.
  2. این محصولات دارای نمایشگر دیجیتالی یا ترمومتر می باشند و در ساختار آن ها شیر های تخلیه و حتی شیر های اطمینان به کار رفته است.
  3. دستگاه های بستنی ساز مجهز به ترموستات  می باشند که از آن ها برای برقراری تعادل دمایی استفاده می شود. بنابراین متناسب با این ویژگی ها، قیمت بستنی ساز صنعتی متفاوت خواهد بود‌.
  4. بستنی ساز های صنعتی دارای مخزن و بدنه ای از جنس استیل می باشند، همچنین این دستگاه ها به کمپرسور های یونیت مجهز شده اند که از آن ها برای خنک کردن مایع بستنی استفاده می شود.

نکات مهم در هنگام خرید دستگاه بستنی ساز های صنعتی

اگر قصد دارید برای کارخانه خود این بستنی ساز ها را خریداری کنید، اول از همه باید به قیمت بستنی ساز صنعتی توجه کنید. از طرفی باید جنس مخزن دستگاه و اجزای داخلی آن را هم بررسی کنید. در هنگام خرید این محصولات به جنس بدنه بستنی ساز دقت کنید و ببینید به چه ظرفیتی از این دستگاه احتیاج دارید.
حتما توجه کنید که اجزای داخلی این دستگاه ها باید استیلی و ضد زنگ باشند و بتوانند مواد غذایی را در خودشان نگهداری کنید.

سخن پایانی

یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی در کارگاه های بستنی سازی، بستنی ساز ها هستند که دارای نقش اساسی در تاسیس یک کارخانه بستنی می باشند. قیمت بستنی ساز صنعتی در سایت ها نسبت به بقیه فروشندگان ارزان تر است. خریداران می توانند این محصول را با هر ظرفیتی که می خواهند و در کوتاه ترین زمان ممکن از مجموعه ما خریداری کنند.

مقالات مرتبط:

فریزر درایر صنعتی چگونه کار می کند؟

تانكرهای استيل صنعتی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *