دستگاه بستنی ساز صنعتی، مهم ترین و پر کاربرد ترین محصول در کارخانه های بستنی

اجزای تشکیل دهنده بستنی ساز های صنعتی

دستگاه بستنی‌ساز صنعتی یکی از مهم ترین اجزاء کارخانه برای تولید کردن بستنی های صنعتی می باشد، این دستگاه ها انواع متفاوتی دارند و از ویژگی های خاصی نیز برخوردار می باشند. با استفاده از این دستگاه ها می توان در زمان کم، تعداد بستنی های زیادی را تولید کرد. همچنین در تولید کردن بستنی به واسطه این دستگاه ها هیچ گونه دستی دخالت ندارد و بهداشت به طور کامل رعایت می شود. دستگاه بستنی ساز صنعتی توسط برند های متفاوتی تولید می شوند اما چیزی که بین آن ها مشترک است، روش کار این دستگاه ها می باشد. به طور کلی همه انواع بستنی ساز های صنعتی با کمک موتور های برقی قدرتمند خود توان بالایی در تولید بستنی دارند. این بستنی ساز های صنعتی از طریق هم زدن مخلوط موجود در مخزن و سپس با سرد کردن آن به صورت همزمان، انواع بستنی را تولید می کنند.

 

جدید ترین دستگاه های بستنی ساز در سال ۱۴۰۰جدید ترین دستگاه های بستنی ساز در سال ۱۴۰۰

تاریخچه ساخت و تولید دستگاه‌بستنی ساز صنعتی

در سال ۱۸۳۲، شخصی به نام آگوستوس جکسون به دلیل ایجاد کردن چند دستور العمل مختلف در تهیه انواع بستنی و پیشنهاد دادن یک تکنیک بهتر برای ساخت بستنی مشهور شد. آگوستوس با اضافه کردن مقداری نمک به یخ های خرد شده توانست یک ترکیب برتر در تهیه بستنی ایجاد کند. پس از آن در سال ۱۸۴۳ میلادی، شخص دیگری به نام جانسون از شهر فیلادلفیا توانست حق ثبت اختراع در آمریکا را برای ساخت دستگاه های فریزر دریافت کند. با ساخت این دستگاه وی توانست در آن فریزر، بستنی تولید کند. اما نهایتا یک آشپزی انگلیسی حق ثبت کردن دستگاه بستنی‌ساز صنعتی را به خودش اختصاص داد. این آشپز توانست با کمک دستگاه بستنی ساز، هر بستنی را فقط در ۵ دقیقه تولید کند.

 

نصب و به راه اندازی آسان بستنی ساز های صنعتینصب و به راه اندازی آسان بستنی ساز های صنعتی

خصوصیات دستگاه های بستنی ساز صنعتی

  1.  ظرفیت مخازن این دستگاه ها متفاوت است اما به طور کلی بستنی ساز های صنعتی می توانند ظرفیتی بیش تر از ۴۰ کیلوگرم بستنی را در مدت زمان مشخص داشته باشند‌.
  2.  همه انواع دستگاه بستنی‌ساز صنعتی دارای سیستمی برای نگهداری بستنی ها و تازه نگه داشتن آن ها در طول مدت زمان طولانی می باشند.
  3. جنس بدنه این بستنی ساز ها از استیل و به صورت ضد زنگ است، همچنین جنس این دستگاه ها حساسیت زا نمی باشد.
  4.  انواع دستگاه های بستنی ساز صنعتی کم مصرف هستند ولی در زمان کمی بستنی ها را تولید می کنند.

فواید استفاده کردن از دستگاه بستنی‌ساز صنعتی

  1. این دستگاه ها دارای موتور گیربکس قدرتمندی هستند که با بدون هیچگونه ارتعاشی کار خودشان را انجام می دهند و صدای زیادی هم در هنگام کار از خود تولید نمی کنند.
  2.  این محصولات به صورت تک فاز و سه فاز به فروش می رسند.
  3. دستگاه های بستنی ساز صنعتی دارای ترمومتر یا نمایشگر دیجیتالی، شیر تخلیه، ترموستات و همچنین شیر اطمینان هستند‌.
  4. نصب و راه اندازی دستگاه بستنی‌ساز صنعتی راحت است و این محصولات دارای ضمانت نامه هستند.

 

خرید انواع بستنی ساز صنعتیخرید انواع بستنی ساز صنعتی

راهنمای خرید دستگاه های بستنی ساز صنعتی

اگر قصد خرید این محصولات را دارید اول از همه باید ببینید که چقدر بودجه دارید و چه برندی مد نظر شما است. از طرفی باید دقت کنید که کارخانه شما تا چه حدی تولیدات دارد و متناسب با آن،  ظرفیت دستگاه بستنی ساز خود را انتخاب کنید. توجه کردن به طرز کار بستنی ساز و اجزای داخلی آن هم بسیار مهم است. سعی کنید نوعی از دستگاه بستنی‌ساز صنعتی را خریداری کنید که به راحتی تمیز شود و آلودگی صوتی تولید نکند.

سخن پایانی

انتخاب کردن یک بستنی ساز صنعتی بسیار مهم است؛ زیرا چیزی که باعث افزایش تولید و بهره وری  کارخانجات بستنی می شود، سرعت بالای دستگاه های بستنی در تولید این خوراکی ها می باشد. مجموعه ما با فروش جدید ترین و با کیفیت ترین بستنی ساز های صنعتی، نسبت به رقیبان خود در بازار پیشتاز است. کارشناسان ما یکی از مجرب ترین متخصصان و مهندسان در تولید انواع محصولات صنعتی از جمله دستگاه بستنی‌ساز صنعتی می باشند.

مقالات مرتبط:

قیمت مخازن استیل

ضرورت بهره گیری از مخزن سه جداره استیل برای صنایع

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *