قیمت مخازن استیل

بستنی یکی از انواع دسر های سرد بوده که بسیار پر طرفدار می باشد. این دسر خوشمزه از گذشته تا کنون رواج داشته و در طعم های مختلفی تولید شده است. بستنی ها را می توان در سوپر مارکت ها، کافی شاپ ها، قنادی ها و… تهیه کرد. حتی بعضی از افراد نیز در خانه خود بستنی های خانگی درست می کنند. مواد اصلی تشکیل دهنده بستنی شیر بوده که بسیار پر فایده می باشد و از ویتامین D و کلسیم زیادی برخوردار است به همین علت باید در تهیه بستنی ها به کیفیت و بهداشت به کار رفته در آن ها و روند تولیدشان دقت داشت. در روند تولید بستنی های صنعتی در کارخانه های بزرگ از مخازن استیل بزرگی استفاده می شود.

خرید مخزن استیل باکیفیتخرید مخزن استیل باکیفیت

مخازن استیل چیست و چه فایده ای دارد؟

مخازن استیل تانک ها و دستگاه های بزرگی بوده که از آن برای نگهداری لبنیات و سایر محصولات استفاده می شود. در روند تولید این مخازن از فلزی بهداشتی و با کیفیت بالا به نام استیل استفاده می شود. استیل های به کار رفته در آن ها ضد زنگ بوده و استفاده مدام از آن باعث زنگ زدگی نمی شود. مخازن استیل به دلیل نداشتن آهنربا قابل شستشو می باشد. روند تولید این مخازن نیازمند حضور افراد ماهر و مجرب است که با طراحی درست مخازنی با کیفیت و اصالت بالا تولید کنند. از دیگر فواید استفاده این مخازن عبارتند از:

  • مقرون به صرفه می باشد.
  • کیفیت و سلامت محصولات را حفظ می کند.
  • ظرفیت بالایی دارند و…

بستنی قیفی زغالیبستنی قیفی زغالی

۳ نمونه از انواع مخازن استیل

مخازن استیل دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها بسیار پر کاربرد بوده و از کارکرد های گوناگونی برخوردار هستند. انواع این مخازن شامل:

  • تک جداره: این نوع مخزن یکی از انواع پر مصرف مخازن استیل بوده که دارای ظرفیت حدود ۵۰۰ لیتر تا بالای ۱۵۰ متر مکعب می باشد.
  • دوجداره: این مخزن نیز دارای ظرفیت های گوناگونی بوده و جداره دوم از هدر رفتن حرارت جلوگیری می‌ کند؛ یعنی یک عایقی حرارتی بین دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد که از جنس، پشم شیشه، پشم سنگ و… می باشد. این مخزن از دو ورق استیل تولید شده که این میزان ورق بر اساس فعالیت های مختلف گوناگون می باشد.
  • سه جداره یا پروسس تانک: از حرفه ای ترین نوع مخازن استیل این مخزن بوده و مانند سایر مخزن ها از گرید های مختلف استیل ساخته شده است و دارای ظرفیت ۵۰۰ لیتر تا ۱۰ هزار لیتر می باشد که این میزان بسته به نیاز و سفارش مشتریان است. این مخزن دارای کاربردهای مختلفی از جمله: تبادل حرارتی، مخلوط سازی، نگهداری از محصول و…. می باشد.

انواع مخزن استیلانواع مخزن استیل

قیمت مخازن استیل

۶ نکته مهم هنگام خرید مخازن استیل

  1. نوع متریال را به درستی انتخاب کنید.
  2. به برند گیربکس توجه کنید.
  3. طرح و اندازه مخازن را به درستی انتخاب کنید.
  4. دقت کنید که سیستم حرارتی به درستی ساخته شده است.
  5. مخازن از موتور قدرتمند برخوردار باشند.
  6. به همزن و‌پارو های طراحی شده مخازن مورد نظر خود دقت کنید.

کیفیت شرط اول خرید مخازنکیفیت شرط اول خرید مخازن

جمع بندی:

مخازن استیل یک محفظه برای مراقبت از محصولات غذایی از جمله لبنیاتی مانند بستنی می باشد. خوردن  بستنی در بین مردم بسیار پر طرفدار است و حتی نگرانی برخی از خانواده ها بهداشتی بودن و یا نبودن بستنی های موجود در کافه ها، سوپر مارکت ها و… هستند بنابراین خیلی از آن ها به تولید بستنی در خانه روی آوردند. این نگرانی با تولید مخازن استیل برطرف شده است. زیرا این مخازن به دلیل داشتن استیل هایی با قابلیت های مختلف در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم بوده و زنگ نمی زند. برای مثال: در صنایع غذایی برای نگهداری از محصولات و ماندگاری آن ها از استیل ۳۰۴ استفاده می‌شود. میزان استفاده از استیل برای تولید مخزن ها با توجه به نوع محصولات متفاوت است.

 

مقالات مرتبط:

قیمت دستگاه پرکن ماست

قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی صنعتی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *