طرز تهیه بستنی با دستگاه پرکن بستنی حصیری

بستنی یکی از خوشمزه ترین دسر های جهان است و این دسر منجمد بسیار پرطرفدار است. پس از درست کردن بستنی نیاز داریم که آن را آماده کرده و به دست مشتری برسانیم. یکی از انواع بستنی، بستنی حصیری است که در این نوع، بستنی میان دو تکه نان مخصوص قرار می گیرد. برای تولید بستنی حصیری در ابعاد زیاد نیاز به دستگاهی داریم که بتواند آن را سریعا این محصول را تولید کند. نام این دستگاه که نوعی از دستگاه های پرکن است، دستگاه پرکن بستنی حصیری می باشد.

قیمت دستگاه پرکن بستنی

قیمت دستگاه پرکن بستنی

 

نحوه عملکرد دستگاه پرکن و تهیه بستنی حصیری

ابتدا شیر تازه را با انواع شیرین کننده ها مخلوط می کنیم و کمی از استابلایزر و امولسیفایر اضافه می کنیم که نوعی از تثبیت کننده های مواد غذایی هستند که به حفظ ساختار آن کمک شایانی می کنند. سپس تمام مواد را به طور کامل با هم مخلوط کرده و به درون یک مخزن می ریزیم و دمایشان تا ۵ درجه سانتی گراد پایین می آوریم. این مخلوط حدود ۴ ساعت در مخزن پرورده می شود. در مرحله بعد یکی از نان ها توسط بخشی از دستگاه پرکن بستنی حصیری که دارای سنسور های مخصوصی است بر روی نوار نقاله قرار می‌گیرد. نوار نقاله به جلو حرکت می کند و دستگاه با کمک سنسورهای مخصوص چشمی که دارد، نان را شناسایی می کند، بخشی از بستنی را به آن میزان که شما از پیش تعیین کرده و دستگاه را تنظیم کرده اید، روی نان قرار می دهد. سپس نوار نقاله بستنی که یک طرفش نان قرار گرفته به جلو می راند و در بخش دیگر دستگاه پرکن بستنی حصیری باز هم با کمک سنسورهایش، بستنی را تشخیص داده و در طرف دیگر نان مخصوص را قرار می دهد. سپس بستنی ها از بخش دیگری از دستگاه عبور می کنند که اندکی فشار به سر بستنی ها  وارد می نماید؛ برای اینکه بستنی به خوبی در جای خودش قرار بگیرد. در قسمت های جلوتر رول سلفون قرار گرفته است و بستنی با عبور از این بخش، بسته بندی شده و توسط دستگاه دوخت، پرس می شود. نوار نقاله، بستنی ها را به بیرون دستگاه هدایت می کند و  بستنی ها در آخر توسط اپراتور جمع می شود و سپس توسط بخش توزیع به سراسر نقاط فرستاده می شوند.

خط تولید بستنی حصیری

خط تولید بستنی حصیری

 

مزایای استفاده از دستگاه پرکن بستنی حصیری

  • روش استفاده از این دستگاه به صورت سلفون از بالا است و همین سبب شده که بستنی های تولید شده توسط این دستگاه به صورت کاملا سالم و پاکیزه باشند. به طور کلی در این دستگاه دخالت دست انسان وجود ندارد.
  • این دستگاه مجهز به سیستم خطایاب برقی و مکانیکی است بوده و درصد خطا در این دستگاه بخاطر همین سیستم ها به حداقل ممکن رسیده است. دستگاه های اتوماتیک بستنی حصیری ساخت ماشین سازی آرش قابلیت پرکردن دو رنگ بستنی بین نان ها را دارد و قابلیت نان گذاری مستطیل و گرد را دارد.همچین بصورت تک برش و دو برش تعبیه میشود.
  • ظرفیت دستگاه های ساخت ماشین سازی آرش۲۰۰۰الی۳۰۰۰عدد در ساعت میباشد.
  • این دستگاه به صورت PLC و به صورت تمام اتوماتیک است.
  • تعداد نیروی انسانی بسیار کم است. کوچکترین دستگاه پرکن بستنی حصیری در این حیطه به یک نفر احتیاج دارد.
  • بسته به نیاز مشتری و بودجه مد نظر ممکن است بخش های از این دستگاه کم و یا زیاد شود.
  • تغییر اندازه و سایز بسته بستنی به سهولت هر چه تمام تر انجام می شود.
دستگاه بستنی پرکن تمام اتومات

دستگاه بستنی پرکن تمام اتومات

 

نکاتی برای خرید این دستگاه پرکن

  • امکانات دستگاه پرکن بستنی را که می خواهید بخرید به دقت بررسی کنید.
  • میزان استفاده دستگاه پرکن بستنی حصیری از برق را بررسی کنید.
  • ببینید که جنس قطعه ها از چه آلیاژ و موادی است.

 

سخن پایانی

بستنی یکی از بهترین انواع دسرهاست و تقاضا برای آن روز به روز در حال افزایش است. برای تولید این ماده غذایی فوق العاده خوشمزه در ابعاد صنعتی به دستگاه های پرکن احتیاج داریم. دستگاه های پر کن در سایزهای متفاوت تهیه شده اند و در کارخانه ها و کارگاه های بستنی سازی از آنها استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه پرکن بستنی حصیری که به صورت اتومات است، بستنی به صورت همونیزه و پاکیزه تولید شده و به دست مصرف کنندگان می رسد.  این دستگاه سرعت بالایی در تولید دارد. برای خرید این دستگاه کاربردی، باید دقت داشته باشید که امکانات دستگاه همانند جنس، سنسور ها و سیستم های مورد استفاده در آن با کیفیت باشند.

 

مقالات مرتبط:

چه عواملی بر قیمت دستگاه پرکن‌ دوغ تاثیر گذارند؟

چرا باید دستگاه پرکن‌  دوغ لیوانی را خریداری نماییم؟ مزیت این دستگاه چیست؟

 

ما را در  اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *