پرکن خطی مایعات غلیظ/ خرید بهترین دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن خطی مایعات غلیظ نوعی ماشین است که حجم معینی از مایعات و سیالات را از نازل خود به داخل ظرف روانه و تحلیه می کند. این دستگاه ها دارای انواع و مدل های متنوعی هستند. این نوع دستگاه ها ، نوعی پرکن هستند که معمولا از یک یا چند نازل در ساخت آن ها استفاده می شود. یکی از ویژگی های این دستگاه ها حجم کاری زیاد آن ها است چرا که این میزان از حجم کاری در آن ها باعث می شود در فرآیند پر کردن، خطای کمتری را مرتکب شوند. پس از انجام عملیات پر کردن و در واقع تزریق مایع به درون ظرف، نقاله حرکت کرده و بطری های پشتی را زیر شیر نازل قرار می دهد. دلیل نامگذاری این نوع دستگاه به دستگاه های پرکن خطی مایعات غلیظ، حرکت بطری ها به صورت خطی است.

 

خرید بهترین دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن مایعات غلیظ از سری ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی است که به بسته بندی مناسب محصولات صنعتی به ویژه صنایع غذایی کمک چشمگیری کرده است. دستگاه های پرکن با استفاده از سه روش پمپی، ثقلی و سیلندر پیستونی، عملیات پر کردن را انجام می دهند. اگر قرار بر مقایسه این سه نوع دستگاه در قیمت باشد باید بگوییم دستگاه پرکن ثقلی نسبت به دو دستگاه پرکن دیگر مایعات از قیمت ارزان تری برخوردار است و می توان از آن برای مایعات رقیق نیز استفاده کرد. در میان این سه نوع دستگاه، آن دسته از دستگاه هایی که از سیلندر پیستونی بهره می گیرند بهترین دستگاه های پرکن خطی مایعات غلیظ معرفی شده اند. این دستگاه ها در عملکرد خود دارای دقت و ظرافت بالایی هستند. و اما دستگاه هایی که از پمپ کمک می گیرند با وجود این که قابلیت استفاده برای انواع مایعات را دارند اما از دقت پایینی برخوردار هستند. مایعات غلیظ بر خلاف آب و سایر نوشیدنی های رقیق حالت چسبندگی و ویسکوزیته بالایی دارند. از کاربرد این گونه دستگاه ها و ماشین آلات می توان به پر کردن مایعاتی نظیر عسل و مایع ظرفشویی اشاره کرد.

دستگاه پرکن مایعات تمام اتوماتیک

دستگاه پرکن مایعات تمام اتوماتیک

 

انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن مایعات غلیظ در دو نوع دستگاه پرکن مایعات روتاری و دستگاه پرکن خطی مایعات غلیظ در بازار عرضه می شود. یکی از محاسن دستگاه پرکن مایعات روتاری نسبت به دستگاه پرکن خطی مایعات ابعاد و اندازه دستگاه و میزان فضای کمی است که اشغال می کند. دستگاه های پرکن مایعات موجود در بازار متنوع بوده و قابلیت استفاده برای انواع مایعات غلیظ و رقیق را دارند و برای استفاده در صنایع غذایی بسیار کاربرد دارند. مولفه هایی که در انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ وجود دارند و موجب تمایز و تفاوت آن ها با سایر دستگاه ها شده اند عبارتند از: ظرفیت مخزن، سرعت بسته بندی، تعداد نازل، نوع و حجم ظروف کاربردی، اندازه صفحه دوار در دستگاه های پر کن روتاری و اندازه نوار نقاله در پرکن های خطی. این نوع دستگاه ها این گونه دسته بندی می شوند: دستگاه پرکن عسل، دستگاه پرکن گالن، دستگاه پرکن بشکه، دستگاه پرکن گریس، دستگاه کیسه پرکن

 

فناوری های به کار رفته در دستگاه های پرکن مایعات

فناوری های به کار رفته در دستگاه های پرکن مایعات

 

قیمت دستگاه پرکن خطی مایعات غلیظ

یکی از فاکتورها و عوامل موثر بر قیمت دستگاه های پرکن، نوع دستگاه و کارآیی آن است. برای اطلاع از قیمت ها بهتر است به معتبرترین فروشگاه ها مراجعه کنید. اگر قصد خرید دارید به شما توصیه می شود مراکزی را در اولویت قرار دهید که به فروش دستگاه های پرکن به صورت عمده می پردازند.این مراکز قیمت مناسب تری برای دستگاه های خود ارائه می دهند. حتما هنگام خرید از سلامت کالا اطمینان خاطر کسب کنید. هر کدام از دستگاه ها با توجه به کاربردی که دارند از قیمت متفاوتی برخوردار هستند.

 

دستگاه پرکن رومیزی

دستگاه پرکن رومیزی

 

سخن پایانی

مراکز فروش مختلفی اقدام به فروش انواع دستگاه پرکن خطی مایعات غلیظ می کنند. سعی کنید قبل از اقدام به خرید با انواع مدل های این دستگاه ها آشنا شوید و سپس خرید کنید. استفاده از دستگاه های پرکن در حال حاضر علاوه بر افزایش میزان بهره وری موجب افزایش دقت در بسته بندی می شود. مایعات با توجه به تفاوتی که در میزان غلظت دارند برای انتقال به قالب ها و ظروف از قبل تعیین شده، به شیوه ای نوین نیاز دارند تا روند  کار را راحت تر کند. این متدها علاوه بر بالا بردن میزان دقت و سرعت، باید از مکانیزمی موثر، راحت و بدون دردسر برخوردار باشند.

 

مقالات مرتبط:

عملکرد اصلی دستگاه بستنی حصیری به چه صورت می باشد؟

هرآنچه درمورد دستگاه پرکن بستنی باید بدانید

 

ما را در  اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *