بار سفت کن سه فاز

مزایا دستگاه سفت کن بستنی

دستگاه بار سفت کن سه فاز یکی از تجهیزاتی می باشد که صنایع بزرگ بستنی سازی برای تولید بستنی میوه ای، جلاتو، ترکیبی از این دو و…. به آن نیاز دارند. شما می توانید با بهره گرفتن از این وسیله تمامی بستنی های ارگانیک را برای مصرف کنندگان تولید کنید. اگر دستگاه مربوطه را در نوع سه فاز خریداری نمایید یک سیستم سرمایش سه فاز دارید که با استفاده از برق سه فاز می تواند در سه ظرفیت تولیدی برای شما فعالیت کند. در ابتدا نیاز خودبه بستنی را مشخص کرده و سپس اقدام به خرید این دستگاه در نوع تک فاز و سه فاز آن نمایید.

 

بهترین دستگاه سفت کن بستنیبهترین دستگاه سفت کن بستنی

ویژگی های دستگاه بار سفت کن

ماشین سازی آرش با بهره گرفتن از جدیدترین روش های ساخت دستگاه بستنی ساز آشنا بوده و همیشه در حال توسعه برای طراحی آن می باشند. به علاوه می توان با ایجاد تغییراتی در شکل سیلندر و دشر که مواد بستنی در آن قرار داده می شود باعث افزایش سرعت تولید بستنی شوید. دقت داشته باشید که اگر از یک کمپرسور قوی استفاده نمایید می توانید زمان تولید بستنی را در مدتی کمتر از ۱۵ دقیقه به اتمام برسانیم. سیلندری که در ساخت این وسیله می باشد از استیل ضد زنگ بوده که بسیار باکیفیت است و شما می توانید با استفاده از آن دمای بستنی را تنظیم نمایید. به علاوه برای راحتی حمل و جابه جایی در زیر دستگاه چرخ های ترمز دار بسیار محکمی را قرار داده اند.

 

قیمت دستگاه سفت کن بستنیقیمت دستگاه سفت کن بستنی

مشخصات دستگاه

  • قدرت کمپرسور و کندانسور فریزر های بار سفت کن بستنی به ظرفیت سیلندر و تولید آن بستگی دارد. هرچه سیلندر بزرگتر باشد طبیعتاً قدرت برودت بیشتری لازم دارد.
  • لازم به ذکر است که نحوه چرخش سیستم گاز و روغن به دور سیلندر و بازگشت آن خیلی اهمیت دارد که ماشین سازی آرش با طراحی جدید پلکانی چرخش گاز در دور سیلندر بازدهی فوق العاده بالایی از سیستم برودت دستگاه گرفته است که مورد استقبال اکثر کارخانجات تولید بستنی بزرگ قرار گرفته است.
  • همچنین نوع و کد گاز به کار رفته در این سیستم خیلی مهم هستش که نسبت به قدرت و ظرفیت متفاوت هستش و خیلی بر برودت تاثیر گذار است.
  • صیقلی بودن داخل سیلندر که توسط سنگ مغناطیس ایجاد میشود تاثیر به سزایی در آبکاری کرومیک سیلندر دارد. میکرون لایه کروم باید طبق استاندارد و اصول یک دست باشد و سالها بر بروی سیلندر بماند.
  • در سیستم پارو ها هم تیغه خیلی مهم هستش و باید از جنس استیل ضد سایش باشد که در طول زمان خاصیت تیزی و خشکی خود را از دست ندهد و باعث صدمه به سیلندر و تولید شما نشود.
  • در این میان قدرت دینامی که پارو دستگاه بار سفت کن را به حرکت در میاورد خیلی اهمیت دارد و نباید ضعیف باشد.
  • در پمپ های هوا دهی نیز به این نکته توجه داشته باشید که سوپاپ باید به راحتی قابل رگلاژ و تنظیم باشد و پیچیدگی در ساختارش نداشته باشد که شما بتوانید با توجه به هوای ورودی به بافت بستنی پف آن را کنترل کنید.
  • در فریزر های حجم بالا معمولا دو پمپ بستنی تعبیه میشود که بتواند سیلندر را به راحتی تغذیه کند.
  • در ظرفیت های زیر ۸۰۰ لیتر به صورت تک پمپ کار میکنند که استهلاک کمتری دارد و نگهداری راحت تری دارد.
  • مطابق با سفارش مشتری میتوان فریزر را بصورت اتوماتیک با plc و نمایشگرhmi تحت کنترل داشت که این امر فقط برای کارخانجات بزرگ مناسب اسب که دستگاه هر روز به صورت یکنواخت تولید دارد. اما در گارکاه های سنتی بخاطر سهولت در کار کردن با دستگاه، معمولا به صورت منوال ساخته میشود.
  • چون فریزر های بستنی با کندانسور های آبی کار میکنند تاسیسات کارخانه یا کارگاه شما باید مجهز به کولینگ تاور و یا آیس بانکی باشد که جوابگوی ظرفیت باشد.
  • مهم ترین بخش در سیلندر و دشر و پارو این است که به راحتی قابل شستشو باشد و نقطه کور برای شستشو نداشته باشد و باعث آلودگی و ترشیدگی بستنی در تولید نوبت بعدی نشود.

 

بستنی سفت کن صنعتیبستنی سفت کن صنعتی

چرا باید یک دستگاه بار سفت کن خریداری نماییم؟

دستگاه نام برده از به روز ترین تکنولوژی ها برخوردار می باشد به همین دلیل بستنی های تولیدی شما را با کیفیت بالایی تولید می نماید. مهندسین ساخت دستگاه آن را در چند ظرفیت تولیدی طراحی کرده اند تا بتواند پاسخگو طیف وسیعی از نیاز های مختلف شما عزیزان باشد. شما با بهره گیری از این وسیله می توانید در مدت زمان مشخصی بستنی به مقداری که می خواهید داشته باشید. راه اندازی این دستگاه صنعتی بسیار آسان می باشد. دارای قدرت بالا برای سردسازی بستنی است البته که آن را کم مصرف با راندمان بالا تولید می سازند. در دستگاه یک پمپ پنوماتیک کار گذاشته اند که با کنترل سرعت آن می توانیم بستنی نرمی داشته باشیم.

بار سفت کن چه مزایایی دارد؟

  1. کیفیت قطعاتی که در این دستگاه به کار گفته شده است تماما مطابق با استاندادهای جهانی است.
  2. ساختاری بسیار خاص دارد.
  3. قطعاتی که با مواد بستنی در ارتباط هستند از جنس استیل ضد زنگ می باشند.
  4. می توانید از طریق صفحه نمایشگری که دارا است فشار داخل دستگاه را تنظیم کنید.
  5. برای تخلیه راحت بستنی از یک شیر تخلیه استفاده شده است.
  6. موتور به کار برده شده در ساخت دستگاه بسیار قوی می باشد.
  7. بدنه دستگاه را استیل می سازند.
  8. بدون نیاز به اپراتور به صورت خودکار فعالیت می کند.
  9. به دلیل داشتن پمپ پنوماتیک شما می توایند میزان سفت و شل بودن بستنی را خودتان تعیین نمایید.
  • هزینه تعمیر و نگهداری آن بسیار پایین است.
  • شما با استفاده از این محصولات صنعتی می توانید تولید واحد خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

 

مقاله های مرتبط:

درباره مخزن استیل ۵۰۰ لیتری بیشتر بدانید

ویژگی مخزن استیل کوچک و قیمت آن

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *