با خرید دستگاه بارسفت کن بستنی محصول باکیفیت تولید کنید

دستگاه بارسفت کن بستنی از دستگاه های بسیار مهم در خط تولید بستنی می باشد. همه ما می دانیم بستنی یکی از خوراکی هایی می باشد که برای تولید شدن نیاز به دمای بسیار پایینی دارد. برای آن که بتوان چنین دمای پایینی را ایجاد نمود باید از دستگاه بارسفت کن استفاده کرد. در فرآیند تولید بستنی تمام مواد اولیه را برای آن که به دمای پایینی برسند در دستگاه بار سفت کن می ریزند. در واقع این دستگاه باعث یخ بستن اولیه بستنی در پایین ترین دمای ممکن می شود. برای تولید انواع بستنی های مختلف با طعم های متنوع در حجم های کم و زیاد خرید این دستگاه بسیار ضروری است. اگر نیاز به دستگاه بارسفت کن در ابعاد بزرگ و صنعتی دارید ماشین سازی آرش این دستگاه را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

خرید دستگاه بارسفت کن

خرید دستگاه بارسفت کن

دستگاه بار سفت کن مناسب برای تولید انواع بستنی

بارسفت کن بستنی یکی از انواع ماشین آلاتی می باشد که در خط تولید کارخانجات تولید بستنی بسیار مورد نیاز است. تمامی بستنی های میوه ای، سنتی، وانیلی و جلاتو برای آن که به دمای پایین برسند و تولید شوند باید در ابتدا توسط این دستگاه یخ ببندد. دمای این دستگاه باید بسیار پایین باشد پس باید حتماً طراحی آن به گونه ای باشد که بسیار پر قدرت بوده و کیفیت بالایی داشته باشد. برای تولید بستنی های مختلف دستگاه بارسفت کن را در ظرفیت ها و مدل های متنوع طراحی می کنند. اگر می خواهید سرعت خط تولید خود را افزایش دهید و بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن چندین کیلو بستنی را تولید کنید خرید این دستگاه را باید در اولویت قرار دهید.

ویژگی های دستگاه بارسفت کن

ویژگی های دستگاه بارسفت کن

قیمت دستگاه بارسفت کن بستنی

عوامل مختلفی هستند که می توانند بر قیمت دستگاه تأثیر گذار باشند. ظرفیت دستگاه، شرکت سازنده بارسفت کن، میزان گارانتی دستگاه و متریال به کار برده شده در ساخت آن از جمله مهم ترین مواردی هستند که قیمت دستگاه را تعیین می کنند. در حال حاضر با توجه به نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت دقیقی برای دستگاه در اختیار شما قرار داد. اما بهتر است بدانید که ماشین سازی آرش به منظور تأمین رفاه و رضایت تولید کنندگان محترم تمام تلاش خود را می‌ کند تا مناسب ترین قیمت ها را برای دستگاه های خود در نظر بگیرد. برای اطلاع از قیمت دستگاه و سایر اطلاعات مربوط به آن می توانید به سایت ما مراجعه کرده یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بارسفت کن چیست

بارسفت کن چیست

قبل از خرید دستگاه بار سفت کن به نکات زیر دقت کنید

دستگاه های بارسفت کن بستنی که در حال حاضر در بازار موجود می باشند هر کدام دارای ظرفیت های متنوعی هستند. برای اینکه بدانید چه ظرفیتی متناسب با نیاز شما می باشد در ابتدا بهتر است که تعیین کنید می خواهید چه میزان بستنی را تولید و به فروش برسانید. نکته بعدی که باید در حین خرید به آن توجه کنید قسمت هایی از دستگاه می باشد که با مواد غذایی در تماس هستند.

در زمینه تولید مواد خوراکی باید رعایت استانداردها و دستورالعمل های بهداشتی را در اولویت کاری خود قرار دهید. چرا که قطعاً به عنوان یک تولید کننده وزارت بهداشت از دستگاه های شما بازدید کرده و باید تمامی آن ها را تایید کند. دستگاه های تولیدی ماشین سازی آرش تماماً از استیل ضد زنگ ساخته می شوند که به راحتی قابل شستشو هستند. از طرف دیگر استفاده از استیل ضد زنگ باعث می شود تا دستگاه هم طول عمر بالایی داشته باشد. هم در برابر ضربه و سایش و خوردگی مقاومت بالایی را از خود نشان دهد.

دستگاه بارسفت کن را متناسب با نیاز خود خریداری کنید

معمولاً این دستگاه ها را در دو نوع تک فاز و سه فاز طراحی می کنند. دستگاه بارسفت کن بستنی اگر از نوع سه فاز باشد ولی محل قرارگیری آن سه فاز نباشد این دستگاه عملاً کاربردی برای شما نخواهد داشت. از طرف دیگر اگر قصد دارید که برای دستگاه اپراتور استخدام نکنید پس بهتر است که مدل اتومات آن را خریداری کنید. خرید دستگاه اتومات در زمان و هزینه مورد نیاز برای استخدام نیروی انسانی باعث صرفه جویی خواهد شد. این دستگاه ها دارای عملکرد خاصی نیستند به همین دلیل کار کردن با آن ها خیلی سخت نیست. تنها کافی است که برای راه انداختن آن را به برق متصل کرده و تمامی مواد اولیه مورد نیاز برای تولید بستنی را در آن بریزید. دستگاه به صورت اتومات راه اندازی شده و شروع به تولید بستنی خواهد کرد.

 

مقالات مرتبط:

قیمت بارسفت کن بستنی، دستگاه سازنده خوراکی شگفت انگیز

بهترین بار سفت کن بستنی چه مشخصاتی باید داشته باشد

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *