دستگاه پرکن لیوانی دوغ چیست؟

برای محصولات مایع و نیمه مایع،  پرکننده پیستون افقی نوآورانه ترین دستگاه موجود است. از این دستگاه برای پر کردن لیوانی انواع لبنیات مانند ماست و دوغ استفاده می شود تا پس از پر کردن محصولات را بسته بندی کنند.  مانند بسیاری از ماشین های تولید ما، این دستگاه را نیز می توانید برای پر کردن مایعات خود خریدای نمایید.

ماشین سازی آرش، از بهترین کیفیت لوازم الکترونیک و پنوماتیک موجود در کشور برای ساخت ماشین آلات و مخازن صنایع لبنی و بستنی و دارویی استفاده می کند که دارای گارانتی و پشتیبانی سراسری می باشد.

 

دوغ از نوشیدنی های خوشمزه و مقوی استدوغ از نوشیدنی های خوشمزه و مقوی است

عملکرد دستگاه پرکن لیوانی دوغ

همان طور که گفته شد،  دستگاه پرکن لیوانی دوغ  برای پر کردن مایع استفاده می کند که بسیار فشرده است و می تواند چند منظوره باشد تا نیازهای فردی پر کردن ظروف فله ای را برآورده کند. این دستگاه از یک سیستم پمپاژ برای پر کردن حجم از پیش تعیین شده در یک ظرف تشکیل شده است. سرعت جریان اندازه گیری شده و به سیگنال های الکتریکی تبدیل می شود که توسط مدار اصلی PLC کنترل می شود. دستگاه را می توان برای پر کردن ظروف با  اندازه های مختلف برنامه ریزی کرد. از یک پمپ دنده ای برای پخش کردن دستگاه پخش کننده استفاده می کند تا مقدار مایع مانند دوغ را به درستی پر کند.

تولید دوغ بسته بندی از لحاظ بهداشتی بهتر استتولید دوغ بسته بندی از لحاظ بهداشتی بهتر است

مزایای دستگاه پرکن لیوانی دوغ

دستگاه پرکن لیوانی دوغ به دلیل مزایایی مانند کار دستی کم، هزینه ‌های عملیاتی کم تر، سفارشی‌ سازی زمان کم تر، آسان ‌تر شدن،  برای پر کردن مایعات نه تنها در صنایع غذایی، بلکه در صنایع دیگر مانند تولید شامپو، پودر، قرص و نرم‌کننده ‌ها نیز استفاده می ‌شوند به دلیل این که تنها کار با چند دکمه، تمیز کردن آسان، بادوام و کارکرد طولانی تر و عمر، بسته بندی مقرون به صرفه امکان پذیر است.  این ماشین‌ ها به راحتی می ‌توانند محصولات گسترده با ویسکوزیته و اندازه ‌های ظروف مختلف را کنترل کنند.

کاربرد دستگاه پرکن لیوانی دوغ

دستگاه های پرکننده مایع به دلیل کارایی و نتایج ثابت به طور گسترده در صنایع مختلف استفاده می شود. دستگاه پرکن لیوانی دوغ  با اندازه گیری مایع مانند لبنیات دوغ،  شیر و…  نیمه اتوماتیک طبق اصل اولیه حجم سنجی کار می کند و به طور گسترده ای برای پر کردن مایعات در ظروف به صورت لیوانی در صنایع غذایی، نوشیدنی و داروسازی استفاده می شود. دستگاه پرکن لیوانی دوغ  به‌ویژه در بخش مواد غذایی، با پر کردن نوشیدنی ‌ها مانند دوغ یا سایر مایعات مشابه و مواد غذایی و نوشیدنی ‌های پودری و سایر محصولات، دائماً با چالش ‌های جدیدی روبرو هستند.

 

برای تولید دوغ بسته بندی از دستگاه های مخصوصی استفاده می شودبرای تولید دوغ بسته بندی از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود

ویژگی دستگاه پرکن لیوانی دوغ

 ماشین سازی آرش بهترین انتخاب شما به عنوان یک تولید کننده حرفه ای سیستم های پرکن است که برای پر کردن کارآمد، خودکار و انعطاف پذیر ظروف مختلف بر روی ماشین های بسته بندی و خطوط پرکن مناسب است. تمام دستگاه های پرکن با فناوری های حجمی به گونه ای طراحی شده اند که محصولات را با سریع ترین سرعت با بالاترین میزان دقت و کم ترین سطح تخریب محصول پر کنند. درست مانند سایر محصولات ما، دستگاه پرکن لیوانی دوغ  با بالاترین درجه مواد مورد تأیید FDA/USDA و فولاد ضد زنگ ساخته شده‌ اند.

نوع خاصی از ماشین ‌های بسته ‌بندی، سیستم‌ های پرکننده محصولات مایع، خمیری و پودری هستند.  به عنوان مثال، در صنایع غذایی، دستگاه پرکن لیوانی دوغ  برای پر کردن لیوانی دوغ و سایر لبنیات استفاده می شود یا در صنعت داروسازی برای پر کردن سرنگ ها، بطری ها و لوله ها و غیره استفاده می شود و یا در صنایع آرایشی و بهداشتی و شیمیایی، جایی که همه چیز حول دوز دقیق محصولات پودری، کرم ها، لوسیون ها و غیره در متنوع ترین ظروف می چرخد.  تمیز نگه داشتن ظروف یکی از جنبه های مهم خط پر کردن خودکار است.

نتیجه گیری

دستگاه پرکن لیوانی دوغ  ما برای پر کردن سریع، دقیق و ایمن ظروف با مایعات با ویسکوزیته کم تا متوسط ​​طراحی شده اند.  آن ها برای ظروفی مانند بطری های پلاستیکی،  شیشه ها و قوطی های مختلف مناسب هستند. ماشین سازی آرش انواع دستگاه‌پرکن لیوانی دوغ  را تولید می کند که می توانند تقریباً هر محصولی را در انواع مختلف به صورت لیوانی  پر و بسته بندی کنند.  دستگاه‌پرکن‌‌لیوانی دوغ  از آخرین فناوری برای دست یابی به سریع ترین سرعت و دقیق ترین پر کردن دستگاه در صنعت بسته بندی استفاده می کند.  ابن دستگاه می تواند مایعات مختلف را مدیریت کند.

مقالات مرتبط:

عملکرد اصلی دستگاه بستنی حصیری به چه صورت می باشد؟

هرآنچه درمورد دستگاه پرکن بستنی باید بدانید

 

ما را در  اینستاگرام دنبال کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *