مهم ترین ویژگی های دستگاه بستنی ساز هنگام خرید

انواع مختلف بستنی

در فصل های گرم سال دسر های خنک می ‌تواند حرارت بدن را پایین بیاورد، بستنی یکی از دسر های خنک می باشد که بین افراد محبوبیت زیادی دارد؛ به همین دلیل افرادی که سازنده دستگاه بستنی هستند سعی می‌ کنند که دستگاهی را تولید کنند که کیفیت بالایی داشته باشد. شاید سوال هایی در ذهن شما پیش بیاید که کدام یک از این دستگاه‌ ها مناسب می باشد؟ آیا دستگاه خریداری شده طول عمر بالایی دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال ها می توان گفت که تمامی دستگاه های تولید شده خوب هستند؛ اما اگر می خواهید دستگاهی را خریداری کنید که طول عمر بالایی داشته باشد بهتر است اطلاعات کاملی درباره آن داشته باشید.

بستنی با عطر و طعم های مختلفبستنی با عطر و طعم های مختلف

ساختار این دستگاه

دستگاه بستنی در ابعاد کوچک و بزرگ ساخته می شود تا بتواند بستنی هایی را در شکل ‌های مختلف تولید کند. بهتر است برای تولید مخازن و بدنه این دستگاه از فلزی استفاده کنند که در برابر ضربه مقاوم باشد. فاز هایی مثل استیل و فولاد می توانند بهترین گزینه برای ساخت این دستگاه ها باشند. استیل های به کار برده در این دستگاه زنگ نزن هستند و می توانند در برابر استهلاک های پی در پی مقاوم باشند. یکی از بهترین مزیت های استیل این است که خاصیت آهن ربایی ندارد و به راحتی می توان آن را شست و شو داد. دستگاه بستنی مدل های مختلفی دارد که هر مدل آن ویژگی های خاص به خود را دارند.

چگونگی ساخت بستنی های قیفیچگونگی ساخت بستنی های قیفی

دستگاه های بستنی ساز صنعتی چگونه عمل می کنند؟

این دستگاه ها انواع زیادی دارند که معروف ترین آن ها بستنی ساز رولی و بستنی ساز تاپینگ می باشد. این دستگاه ها برای انجام دادن فعالیت های خود به برق نیاز دارند که میزان مصرف برق در آن ها به صورت تک فاز و سه فاز می باشد. این دستگاه ها دارای سینی هایی می باشند که بر اساس نیاز شما طراحی می شوند. بستنی ساز های صنعتی می توانند بستنی هایی مختلف با طعم های ترش، شیرین و زعفرانی تولید کنند. دستگاه بستنی فیلتر هایی دارد که از ورود مواد مختلف به این آن جلوگیری می کند. این دستگاه ها همچنین دارای سیستم های گرم کننده و خنک کننده هستند که در کمپرسور به کار می روند.

ویژگی های دستگاه های بستنی ساز

  • این دستگاه ها در دو حالت تولید می شوند؛ حالت اول دو جداره و حالت دوم سه جداره می باشد، اگر می خواهید دستگاهی را خریداری کنید که ظرفیت بالایی داشته باشد، بهتر است سه جداره خریداری کنید. جداره های موجود در این دستگاه ها را با عایق پلی یورتان می پوشانند که نقش مثبتی روی راندمان آن دارد. دستگاه بستنی ضخامت های مناسبی دارند که در برخورد با اجسام سنگین مقاوم می باشد.
  • این دستگاه ها شیر تخلیه ای دارند که ریختن مایع را راحت تر انجام می دهد و در هنگام شست و شو به سرعت تخلیه می شود. از طرفی این شیر حالت اهرمی مانند دارد که از جنس استیل می باشد.
  • دارای موتور های گیر بکسی می باشد که در کمترین زمان بستنی را تولید می کند و هیچ گونه صدایی را ایجاد نمی نماید.
  • مجهز به نمایشگر های دیجیتالی است.
  • نصب و راه اندازی دستگاه بستنی بسیار آسان می باشد.

آموزش راه اندازی بستنی سازهای صنعتیآموزش راه اندازی بستنی سازهای صنعتی

کاربرد بستنی سازها

  • در کارگاه ها و کارخانه های بستنی سازی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • در بستنی فروشی ها و کافی شاپ ها و غیره استفاده می شوند.

هنگام خرید این وسیله باید به چه نکاتی توجه نمود؟

  • قدرت و نوع کمپرسور
  • ظرفیت مخزن موجود در این دستگاه
  • نوع بستنی که این دستگاه تولید می کند.
  • نوع برقی که مصرف می کند.
  • اندازه صفحات
  • یخچال
  • ابعاد
  • توان تولیدی

سخن پایانی

دستگاه بستنی یکی دیگر از دستگاه‌ های صنعتی می باشد که چگونگی ساخت آن بسیار مهم می باشد. اگر می خواهید این دستگاه را خریداری کنید باید با توجه به نیاز های خود، در این راه پیش قدم شوید. اطلاعات کافی راجب این دستگاه می تواند به خرید یک دستگاه خوب، متناسب با بودجه و فاکتورهای خریدتان کمک کند. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر راجب این نوع دستگاه های صنعتی با شماره تلفن های داخل سایت تماس بگیرید، تا به صورت کاملا رایگان مشاوره قبل از خرید را دریافت نمایید.

مقالات مرتبط:

پرکردن سریع تر بستنی ها با دستگاه

خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی

 

ما را در اینستاگرام دنبال  کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *