چرا باید دستگاه پرکن دوغ لیوانی را خریداری نماییم؟ مزیت این دستگاه چیست؟

راهنمای خرید انواع دستگاه پرکن دوغ

دوغ تنها لبنیاتی است که به عنوان پرطرفدار ترین نوشیدنی به حساب می آید و بیشتر ما ایرانی ها در سر سفره های غذا از این نوشیدنی خوشمزه استفاده می کنیم. دوغ یکی از مهم ترین  فرآورده های مهم جانبی کره در روزگاران قدیم به حساب می آید. دستگاه پرکن دوغ لیوانی یکی از لبنیاتی است که تاثیر مثبتی روی گوارش دارد، از طرفی یکی از مایعات رقیق در لبنیات محسوب می شود که طعمی فوق العاده دارد. اما این لبنیات خوشمزه چگونه تولید می شود و امروزه از چه دستگاه هایی برای تهیه دوغ استفاده می شود. در اداه راجع به دستگاه پرکن دوغ اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

 

فواید دستگاه پرکن دوغفواید دستگاه پرکن دوغ

معرفی دستگاه پرکن دوغ لیوانی

دستگاه های پرکن دوغ از جمله ماشین آلات بسیار مهم و ضروری می باشند که از فناوری پیشرفته ای بهره مند هستند. این دستگاه روند تولید را برای تولید کننده بسیار راحت می کند؛ چرا که سرعت تولید به واسطه این وسیله افزایش میابد. پرکن های دوغ لیوانی در ابعاد و مشخصات فنی متفاوتی ساخته و وارد بازار فروش می شوند. شما با توجه به نیاز خود می توانید، مدل مدنظرتان را تهیه نمایید. به طور کلی مکانیزم کلیه دستگاه های پرکن با توجه به نوع مایع، متفاوت می باشد. دو مکانیزم اصلی این دستگاه، تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است.

 به درخواست مشتریان می توان، تغییراتی در ساخت دستگاه پرکن دوغ لیوانی ایجاد نمود.

امکانات موجود در مکانیزم تمام اتوماتیک دستگاه پرکن دوغ

پرکن های تمام اتوماتیک دارای یکسری امکانات می باشند که شامل موارد ذیل می شوند:

  • خشاب مخصوص لیوان گذاری
  • فویل گذار
  • تاریخ زن
  • سینی جمع کن
  • پرکن

ویژگی های دستگاه پرکن دوغویژگی های دستگاه پرکن دوغ

مزایای دستگاه پرکن دوغ

دوغ موجود در بازار در در دو نوع لیوانی و یا در قالب بطری تولید می شود. دستگاه پرکن دوغ لیوانی یک بخش ضروری در قسمت تولید دوغ به حساب می آید. کلیه ظروف توسط این دستگاه پر از دوغ می شوند، بدون آن که نیاز باشد فردی درحین فرایند تولید، دخالت کند. همین مشخصه باعث شده تا این دستگاه به لحاظ بهداشتی، انتخابی موثر به شمار رود.

ضمنا سرعت تولید به واسطه این دستگاه افزایش میابد، به گونه ای که شما در کم ترین زمان ممکن، شاهد پر شدن تعداد زیادی از ظروف خواهید شد. این دستگاه دارای نازل می باشد که هرچه تعداد این نازل ها بیش تر شود، سرعت عملکرد آن نیز افزایش میابد و این موضوع باعث تولید بیش تر خواهد شد.

انواع دستگاه پرکن دوغ لیوانی

 

۱_دستگاه پرکن مایعات رقیق:

این مدل دستگاه، برای بسته بندی مایعات که گرانروی آن ها کم است مورد استفاده قرار می گیرد و مایعاتی همچون آب معدنی، دوغ، روغن زیتون و … توسط این دستگاه پر می شود.

۲_دستگاه پرکن مایعات غلیظ:

این دستگاه مخصوص پر کردن انواع مربا، سس، عسل و … بوده که گرانروی آن ها زیاد است، یعنی این مایعات غلیظ هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

 

عملکرد دستگاه پرکن دوغعملکرد دستگاه پرکن دوغ

قیمت دستگاه پرکن دوغ لیوانی

قیمت این دستگاه، با توجه به ساختار و مکانیزم و نوع تجهیزات به کار رفته و عوامل دیگر تعیین می شود؛ چرا که این دستگاه در مدل های مختلف و جدیدی تولید شده اند. به همین علت هرکدام از این مدل ها، قیمتی متفاوت دارند.

ساخت این دستگاه گامی موثر جهت ارتقا و پیشرفت تولید و عرضه محصولات است. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید این دستگاه، پارامترهای مدنظرتان را لیست کنید تا خریدی مطمئن با قیمتی مناسب را تجربه نمایید.

نحوه خرید دستگاه پرکن دوغ لیوانی

اگر قصد خرید این دستگاه کاربردی را دارید، به دو روش حضوری و غیر حضوری، می توانید آن را تهیه نمایید. برای خرید غیر حضوری دقت داشته باشید که سایت فروشنده دارای نماد اعتماد باشد. بهتر است قبل از خرید این دستگاه، اطلاعاتی را راجع به آن به دست آورید تا با ذهنی آماده آن را خریداری نمایید.

سخن نهایی

با پیشرفت علم و فناوری، شاهد دستگاه هایی پیشرفته در حوزه تولید محصولات لبنی هستیم. دستگاه پرکن دوغ لیوانی یکی از انواع این ماشین آلات پیشرفته محسوب می شود که به واسطه آن می توان به راحتی ظروف رو از مایعاتی چون دوغ پر کرد. مزیت مهم این دستگاه این است که نیاز به تماس دست نیست و کلیه کار توسط خود دستگاه به صورت اتوماتیک صورت می گیرد. قیمت این دستگاه به نسبت کارایی فوق العاده اش بسیار مناسب می باشد.

 

مقالات مرتبط:

بار سفت کن سه فاز

ویژگی مخزن استیل کوچک و قیمت آن

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *