کاربرد و ویژگی های دستگاه پرکن خطی غلیظ کش چهار نازله

دستگاه پرکن خطی غلیظ کش چهار نازله از دسته ماشین آلات صنعتی است که به منظور پر کردن مایعات در حجم بالا استفاده می شود. این دستگاه در صنایع مختلف مثل دارویی، بهداشتی و غذایی کاربرد دارد. استفاده از این دستگاه علاوه بر اینکه امکان پر کردن ظروف در حجم و تعداد بالا را می دهد، باعث انجام کار به صورت کاملا بهداشتی می شود.

دختری در حال خوردن بستنی

دختری در حال خوردن بستنی

دستگاه پرکن برای بستنی سازی

یکی از صنایع بسیار پرطرفدار که دستگاه پرکن خطی غلیظ کش چهار نازله در آن بسیار پرکاربرد است، صنعت بستنی سازی است. با استفاده از این ماشین می توان در مدت زمانی کوتاه، حجم بسیار زیادی از بستنی را در ظروف مخصوص قرار داد. با توجه به تنوع بسیار زیاد این دسر خوشمزه و افزایش رغبت عمومی به بستنی، صنعت بستنی سازی به یک از صنایع پرطرفدار و در حال رشد تبدیل شده است و می تواند به عنوان یک حرفه سودساز مورد توجه قرار گیرد.

انواع دستگاه های پرکن غلیظ کش چهار نازله

دستگاه های پرکن در مدل های مختلفی وجود دارند. به عنوان نمونه بر اساس ویسکوزیته و غلظت مایع مورد نظر در دو مدل مایعات رقیق و مایعات غلیظ تقسیم می شود. مقصود از ویسکوزیته یا گران روی، مقاومت یک سیال در برابر تغییر شکل و یا حرکت می باشد. ماشین سازی آرش در زمینه تولید دستگاه های پرکن برای بستنی فعالیت می کند و انواع ماشین آلات صنعتی برای تولید و بسته بندی بستنی عرضه می کند. این دستگاه ها به صورت، دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک تولید می شوند.

پرکن خطی غلیظ کش چهار نازله

پرکن خطی غلیظ کش چهار نازله

پرکن مایعات چگونه کار می کند؟

این دستگاه مثل یک سرنگ عمل می کند که با پر کردن سرنگ به میزان مشخص، می توان مایع را در ظروف خالی کرد. وقتی از مایعات غلیظی مثل بستنی استفاده می کنیم، مهم است که دستگاه بتواند به صورت روان و منظم و یکنواخت بستنی را در ظروف خالی کند. از سیلندر برای روان تر کردن حرکت مایعات غلیظ استفاده می شود. در این دستگاه پرکن با توجه به قرار گرفتن ظروف به صورت خطی روی ریل، خطی نامیده می شود.

ماشین آلات تولیدی ماشین سازی آرش

ماشین سازی آرش از پلت فرم های تمام استنلس استیل برای ساخت پرکن خطی غلیظ کش چهار نازله استفاده می کند، تا بهداشتی بودن ماشین را تضمین کند.

برای تزریق بستنی داخل ظروف، با توجه به ظرفیت حجمی ظروف، دستگاه تنظیم می شود و باعث پر شدن کامل ظرف بدون به وجود آمدن حباب و فضای خالی می شود.

چهار نازله بودن این دستگاه این امکان را می دهد تا در آن واحد، چهار ظرف با هم پر شود و سرعت کار بالا رود. این دستگاه ها می توانند در هر ساعت ۲۰۰۰  الی ۶۰۰۰ ظرف را پر کنند،

ویژگی های دستگاه پرکن خطی غلیظ کش چهار نازله

ماشین سازی آرش این دستگاه را با مشخصات زیر ارائه می کند.

  • پلت فرم تمام استنلس استیل
  • سیستم PLC
  • محرک کانوایر
  • نمایشگر لمسی HMI
  • قابل تنظیم برای ظروف مختلف
  • نازل های آب بندی شده

دستگاه پرکن خطی غلیظ کش چهار نازله با مکانیسم سیلندر پیستون تولید می شود، که برای صنعت بستنی سازی بسیار مناسب است و سرعت و دقت کار را بالا می برد. این دستگاه برای انواع بستنی لیوانی، حصیری و دوکی در ابعاد مختلف و برای مایعات متفاوتی مثل بستنی، ماست، خامه، مربا، عسل، سمنو و غیره قابل استفاده است. همچنین می توانید در صورت نیاز آپشن هایی مثل تزریق شکلات، خلال ریز و یا نازل چرخشی را سفارش دهید.

صنعت بستنی سازی به عنوان یک صنعت پر سود

صنعت بستنی سازی به عنوان یک صنعت پر سود

نکات مهم برای خرید پرکن خطی غلیظ کش چهار نازله

قبل از خرید دستگاه پرکن این نکات را در نظر بگیرید:

  • غلظت مایع مورد نظر یا محصول به چه میزان است؟
  • محصول در چه نوع ظرف و با چه حجم و اندازه ای پر می شود؟
  • مایع مورد نظر گازدار است یا خیر؟ اگر محصول نهایی گازدار است از تکنیک دیگری استفاده می شود.
  • حجم تولید روزانه چقدر است؟

ماشین سازی آرش در زمینه ساخت انواع دستگاه های تولید و بسته بندی بستنی، آماده ارائه مشاوره و اطلاعات لازم در مورد دستگاه مورد نیاز شما است. برای سفارش ماشین پرکن خطی غلیظ کش چهار نازله همراه با آپشن های مورد نیازتان با ما تماس بگیرید.

 

مقالات مرتبط:

پرکن خطی اتوماتیک بستنی

پرکن خطی مایعات غلیظ/ خرید بهترین دستگاه پرکن مایعات غلیظ

 

ما را در  اینستاگرام دنبال کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *