دستگاه میکسر استنلس استیل، بهترین انتخاب برای صنعت های مختلف

برای تهیه و تولید یک بستنی خوش طعم و با کیفیت، باید بتوان از بهترین دستگاه ها استفاده نمود تا یک خوراکی لذیذ را به عموم ارائه دهند. در واقع امروزه شرکت ها و کارخانه های بزرگ از دستگاه های مختلفی برای تهیه بستنی استفاده می کنند. به عنوان مثال دستگاه های مخلوط کن، دستگاه پر کن بستنی و… نمونه ای از این موارد می باشد. حال دستگاه میکسر استنلس استیل نمونه ای از این دستگاه های مهم محسوب می شود که اهمیت آن  در بین دیگر دستگاه های صنعتی و بزرگ، بسیار به چشم می آید‌ این دستگاه با قابلیت های ویژه و منحصر به فرد خود باعث شده تا امروزه کار ساخت و تهیه بستنی با کیفیت و همچنین خوش بافتی بسیار ساده شود.

دستگاه میکسر استنلس استیل چیست؟

تمام کارخانجات و صنعت های بزرگ، به یک دستگاه میکسر استنلس استیل نیاز دارند. همان طور که از نام آن ها به خوبی واضح است، دستگاه های میکسر کار مخلوط کردن مواد را بر عهده دارند‌. استیل بودن آن ها سبب شده تا هم کیفیت بهتری در خصوص مخلوط کردن مواد داشته باشند و هم مواد سرد را به خوبی خنک نگه دارند. زیرا خاصیت استیل این است که در کل مواد سرد را، به خوبی در خود خنک نگه می دارد و باعث خراب شدن مواد اصلی بستنی هم نمی شود.

دستگاه میکسر استنلس استیل یک بافت نرم را در خصوص تولیدات بستنی هدیه می دهد‌

دستگاه میکسر یک بافت نرم را در خصوص تولیدات بستنی هدیه می دهد‌

 

دستگاه میکسر استنلس استیل قابلیت بسیاری دارد. این دستگاه ها با قدرت و همچنین عملکرد عالی می توانند مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب کرده و یک بستنی و عالی با کیفییت را بسازند‌. نکته مهمی که در خصوص دستگاه های میکسر وجود دارد، این است که نمی توان از آن ها برای مصارف خانگی و… استفاده نمود. زیرا این دستگاه ها هم ابعاد بزرگی دارند و هم عملکرد آن ها به گونه ای است که برای استفاده های زیاد طراحی شده اند.

دستگاه میکسر استنلس‌استیل چه ویژگی هایی دارد؟

این نوع از دستگاه میکسر ویژگی و مزایای بارز بسیاری دارد. در واقع تمام کارخانجاتی که در خصوص تولید و تهیه انواع بستنی ها فعالیت دارند، باید از آن استفاده نمایند تا هم رونقی در کار ایجاد شود و هم تولید مواد بهتر صورت گیرد. حال برخی از این ویژگی های دستگاه میکسر استنلس استیل عبارت اند از:

مخلوط کردن مواد

یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه میکسر، مخلطو کردن حجم زیادی از مواد می باشد. در واقع این دستگاه ها سایز و ابعاد نسبتا بزرگی دارند. از همین رو می توانند تا حجم بسیار زیادی از مواد را با یکدیگر میکس و مخلوط کنند.

با استفاده از دستگاه میکسر تولید افزایش می یابد.

با استفاده از دستگاه میکسر تولید افزایش می یابد.

 

کاربرد راحت

عملکرد دستگاه میکسر استنلس استیل بسیار راحت است. به گونه ای که تمام افراد می توانند درجه و سرعت او را تنظیم کرده و از آن استفاده کنند. دستگاه با دکمه و مشخصاتی که دارد، به راحتی مورد استفاده افراد قرار می گیرد که باتوجه به مواد و نیاز مخلوط کردن آن، می توان درجه  و سرعت را تنظیم نمود.

یکدستی مواد

با استفاده از دستگاه میکسر از این نوع تمام مواد به طور یکدست مخلوط می شوند. در ساخت و تولید یک بستنی که بافت او اهمیت بسیاری برای مخاطبان و کاربران دارد، باید حتما مواد به خوبی ترکیب شوند تا موادی مثل، صعلب و… بهتر خود را در بستنی نشان دهند. همچنین این دستگاه ها قابلیت مخلوط و میکس کردن تمامی مواد را بر عهده دارند که با توجه به حجم و اندازه های او، مورد استفاده می گیرد.

دستگاه میکسر یک دستگاه ضروری برای صنعت های خوراکی می باشد.

دستگاه میکسر یک دستگاه ضروری برای صنعت های خوراکی می باشد.

 

افزایش سرعت در کار

موضوع بعدی که جزو بارزترین ویژگی های دستگاه میکسر استنلس استیل شناخته می شود، افزایش سرعت در کار است. این دستگاه می تواند روند تولید بستنی را تا حد بسیار چشم گیری افزایش دهد. در واقع می توان گفت دستگاه‌میکسر استنلس استیل جزو بهتربن گزینه برای کارخانه ها و مراکز بزرگ صنعتی می باشد که کافی است با استفاده از آن، شاهد افرایش سرعت در کار خود شوید.

آشنایی با قیمت این دستگاه

با خرید از یک مجموعه معتبر در خصوص دستگاه‌میکسر استنلس استیل دیگر نیازی نییت نگران قیمت آن باشید. این دستگاه بسیار کاربردی و عالی، می تواند بهترین انتخاب برای مجموعه ها و مراکز بزرگ صنعتی لبنیاتی باشد که در خصوص تولید بستنی و… فعالیت دارند.

 

 مقالات مرتبط:

عملکرد دستگاه فراوری مایه بستنی

مخزن استیل ۱۰۰۰ لیتری برای چه استفاده می شوند.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *