بهترین قیمت دستگاه بستنی ساز سنتی صنعتی

دستگاه بستنی ‌ساز سنتی صنعتی، یکی از دستگاه‌ های کاربردی برای بستنی ‌فروشی ها، لبنیاتی‌ ها، هایپر مارکت، ویتامینه فروشی‌ ها و … به شمار می رود. اگر خریدار این محصول کاربردی هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی درباره این دستگاه در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهیم. قیمت دستگاه بستنی ‌ساز سنتی صنعتی در مجموعه ماشین ‌سازی آرش، بدون ‌شک بهترین قیمت و کیفیت موجود در بازار ماشین‌ آلات صنعتی به شمار می ‌رود.

دستگاه های بستنی ساز ماشین سازی آرش

دستگاه های بستنی ساز ماشین سازی آرش

مشخصات دستگاه بستنی ‌ساز سنتی صنعتی

دستگاه بستنی ‌ساز سنتی صنعتی، چند ویژگی اساسی دارد. کیفیت بستنی سنتی که شما عزیزان تهیه می ‌کنید به نوع دستگاه و نحوه کارکرد آن بستگی دارد. ما در این‌ جا به چند مورد از این نکات کاربردی برای کارکرد بهتر شما عزیران با این دستگاه اشاره می کنیم:

  • مقدار تولید بستنی در دقیقه:

دستگاه ‌های بستنی ‌ساز سنتی صنعتی مقدار تولید بستنی متفاوتی دارند، که هر کدام از این دستگاه‌ ها بنا به کیفیتی که دارند تعداد بستنی متفاوتی را در دقیقه تولید می ‌کنند. قیمت دستگاه بستنی‌ ساز سنتی صنعتی، بسته به کیفیت آن متغیر است. یعنی هر چقدر کیفیت دستگاه بالاتر باشد قیمت این دستگاه نیز بیشتر می‌ شود.

  • قدرت کمپرسور:

ازآنجا که دستگاه‌ های بستنی‌ ساز سنتی صنعتی در سایزها و اندازه‌ های متفاوت تولید می‌ شوند، مقدار قدرت کمپرسور هم در این دستگاه ‌ها متفاوت است. بنابراین هر چقدر که کمپرسور دستگاه بستنی‌‌ساز، قدرت بیشتری داشته باشد بازدهی دستگاه هم بیشتر خواهد بود.

  • حجم مخزن:

یکی دیگر از ویژگی ‌های دستگاه‌ های بستنی‌ ساز سنتی صنعتی حجم مخزن آن‌ ها است. حجم مخزن و سایز دستگاه و مقدار تولید بستنی با هم ارتباط مستقیم دارند. هرچه مخزن دستگاه بزرگ‌ تر باشد قیمت دستگاه بستنی ‌ساز سنتی صنعتی هم بالاتر می ‌رود.

دستگاه بستنی ساز سنتی صنعتی

دستگاه بستنی ساز سنتی صنعتی

نکات کاربردی خرید دستگاه بستنی ‌ساز سنتی صنعتی

انواع مختلف دستگاه‌ های بستنی ‌ساز که امروزه در بازار به‌ وفور به چشم می خورد چندکاره می ‌باشند. در واقع با داشتن یکی از این دستگاه ‌ها می توانید بستنی ‌های متعددی با رنگ‌ بندی متنوع تولید کنید. در هنگام خرید دستگاه بستنی ‌ساز سنتی صنعتی باید نکاتی را مدنظر قرار دهید، که برخی از آن‌ ها را به‌ صورت مختصر مورد بررسی قرار می ‌دهیم.

یکی از نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید، قابل شستشو بودن دستگاه است. در اصل تمامی دستگاه ‌های بستنی ساز صنعتی قابل شستشو هستند. اما نکته مهم این است که برخی از آن ‌ها به ‌راحتی قابل شستن نیستند. داشتن چرخ غلطان در زیر دستگاه کار شستشو را راحت ‌تر می‌ کند.

یکی دیگر از نکات قابل ‌توجه هنگام خرید دستگاه بستنی ‌ساز سنتی صنعتی، توجه به جنس بدنه دستگاه است. دستگاه بستنی ‌ساز باید مقاوم و ضد زنگ باشد. اگر دستگاه شما از این ویژگی‌ را نداشته باشد، طول عمر دستگاه شما کم خواهد شد و برای تعمیر آن هزینه زیادی را متحمل خواهید شد. هرچه جنس بدنه دستگاه بستنی ‌ساز شما بهتر و با کیفیت تر باشد، یعنی از جنس استیل مقاوم و ضد زنگ باشد، قیمت دستگاه بستنی ‌ساز سنتی صنعتی شما هم متفاوت می‌ شود.

فواید استفاده از دستگاه بستنی‌ ساز سنتی ماشین‌ آلات آرش

  1. مجهز به کمپرسور قدرتمند، با کمترین صدا و کمترین تولید ارتعاش
  2. مجهز به نمایشگرهای دیجیتالی
  3. مجهز به بدنه و مخزن استیل مقاوم و با کیفیت
  4. قابل ‌تولید در حالت‌ های ۲جداره و ۳ جداره
  5. دارای تأییدیه از سازمان بهداشت و سازمان مدیریت کیفیت
  6. راه‌ اندازی و نصب آسان
  7. هم سو بودن با استانداردهای معتبر جهانی
  8. تولید بر اساس جدیدترین تکنولوژی روز دنیا

بستنی سنتی

بستنی سنتی

بازار فروش دستگاه بستنی ‌ساز سنتی صنعتی

درحال ‌حاضر، به دلیل استقبال زیاد مردم از بستنی سنتی، بازار فروش این نوع دستگاه به ‌شدت داغ‌ شده است. به ‌همین دلیل استقبال، مجموعه ماشین‌ سازی آرش اقدام به تولید انبوه دستگاه بستنی ‌ساز سنتی صنعتی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت کرده‌ است.

قیمت مناسب دستگاه بستنی ساز سنتی صنعتی

قیمت مناسب دستگاه بستنی ساز سنتی صنعتی

سخن آخر

از آنجا که دستگاه ‌های بستنی ‌ساز، جزء پول سازترین و محبوب‌ ترین ماشین ‌آلات صنعتی به حساب می ‌آیند، مجموعه ماشین ‌سازی آرش با سابقه درخشان به ‌عنوان تولید کننده ماشین ‌آلات صنعتی، توانسته رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد. اگر خریدار این دستگاه هستید مشاورین ما در این‌ باره اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می ‌دهند. می‌توانید با بهترین کیفیت و قیمت دستگاه بستنی ‌ساز سنتی صنعتی را تهیه بفرمایید.

 

مقالات مرتبط:

تولید ۱۵۰۰ لیتر بستنی در هر ساعت با دستگاه تولید بستنی سنتی

نحوه خرید بستنی ساز با کیفیت در ایران

 

ما را در  اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *