تولید آسان و اصولی بستنی حصیری، با دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد

مقدمه

بستنی از آن دسته خوراکی هایی است، که تقریبا هر شخصی در هر سن و سالی دوست دارد. مخصوصا با فرا رسیدن فصول گرم، تقاضا برای خرید بستنی نیز افزایش می یابد. یکی از محبوب ترین بستنی ها، بستنی های حصیری یا ساندویچی هستند. اما این نوع بستنی ها، فرآیند تولید سخت و حساسی دارند و نیازمند دقت بالایی می باشند. به همین دلیل هم استفاده از دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد روتاری، امری لازم برای کارخانه های تولید بستنی است. آنچه ممکن است درمورد این دستگاه برای شما سوال ایجاد کند، شیوه کار و مزایای آن است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید، تا به بررسی این دستگاه بپردازیم.

تولید بستنی حصیری بوسیله دستگاه پرکن، به چه صورتی انجام می شود؟

اولین گام در عملکرد این دستگاه، تولید خود بستنی است. برای اینکار، شما باید مواد لازم برای تولید بستنی، که شامل شیر تازه، تثبیت کننده های غذا، اسانس و دیگر مواد لازم می شود، را مخلوط کرده و به درون مخزن دستگاه بریزید. سپس این مواد باید به مدت ۴ ساعت درون مخزن دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد در دمای ۵ درجه سانتی گراد بمانند.

پس از این فرآیند، مرحله پرکردن نان ها آغاز می شود. نان های گرد توسط خود دستگاه بر روی سینی یا همان نوار نقاله قرار می گیرند و به سمت نازل دستگاه هدایت می شوند. در این قسمت، مقداری از مخلوط بستنی توسط نازل بر روی نان ریخته می شود. در دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد، میزان بستنی قرار گرفته بر روی نان، توسط شما و قبل از این فرآیند صورت می گیرد. سپس نوار نقاله به جلو حرکت کرده و پس از شناسایی آن، نان دیگری بر روی بستنی قرار می گیرد. در نهایت نیز با اندکی فشار، ساختار بستنی حصیری منظم می شود و به بخش بسته بندی، هدایت خواهد شد.

دستگاه پرکن بستنی حصیری، فرآیند آسانی دارد.

دستگاه پرکن بستنی حصیری، فرآیند آسانی دارد.

دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد روتاری چه مزایایی دارد؟

نوار نقاله یا همان سینی دستگاه پرکن، در این دستگاه به صورت دوار می باشد. دلیل نام گذاری آن نیز، همین امر می باشد. این سینی به جای حرکت خطی، حرکت چرخشی دارد. ضمن اینکه دوار بودن سینی دستگاه، باعث می شود فضای کمتری اشغال کرده و سرعت عملکرد بالاتری داشته باشد. به علاوه، تعداد نازل های دستگاه های روتاری، بیش از دو عدد می باشد. به همین دلیل نیز می تواند به صورت همزمان چندین بستنی را پر کرده و سرعت تولید را افزایش دهد. درصد خطای این دستگاه بسیار پایین بوده و مقرون به صرفه است.

چرا باید از دستگاه های پرکن بستنی حصیری ماشین سازی آرش استفاده کنیم؟

محصولات ما، بویژه دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد، نسبت به دستگاه های دیگر ویژگی های بارزی دارد. ضمن اینکه شما می توانید دستگاه مورد نظر را طبق نیاز و کاربرد خود سفارش دهید. به طور کلی، مزایای این دستگاه ها عبارتند از:

دستگاه های پرکن بستنی حصیری، مزایای بسیاری دارند.

دستگاه های پرکن بستنی حصیری، مزایای بسیاری دارند.

  • نظافت بالای محصول نهایی، بدلیل استفاده از روش سلفون بالا و عدم دخالت دست انسان در تولید بستنی
  • مجهز به خطایاب برقی، برای کاهش درصد خطا
  • امکان پرکردن بستنی حصیری در نان گرد با یک یا دو برش و در دو رنگ
  • ظرفیت پرکردن ۲۰۰۰ الی ۳۰۰۰ بستنی در ساعت
  • کاملا اتوماتیک
  • نیازمند نیروی انسانی کم و حداقل یک نفر

جمع بندی

دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد، یکی از کارآمدترین دستگاه های تولید بستنی می باشد. دلیل آنهم تعداد زیاد طرفداران این نوع بستنی و البته پاکیزگی بیشتر آن نسبت به دیگر انواع بستنی است. به علاوه، دستگاه های پرکن روتاری سرعت بالاتری داشته و با استفاده از کمترین نیروی انسانی، بیشترین تعداد بستنی تولیدی را خواهند کرد. در صورتی که قصد خرید این دستگاه را دارید، می توانید به سایت ما مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است که شرکت ماشین سازی آرش، توانایی ساخت دستگاه به سفارش مشتری را نیز داشته و از برترین استانداردهای تولیدی برخوردار است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *