دستگاه پر کن بستنی خانواده

با دستگاه پرکن بستنی خانواده در هزینه های صرفه جویی کنید

صنایع تولیدی با گذشت زمان هرچه بیشتر به سمت مکانیزه شدن حرکت می نمایند و دخالت دست به مرور از خط تولید خارج می گردد. دستگاه های مکانیزه بسیاری تا به امروز تولید شده اند و در خطوط تولید صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنایع مختلف غذایی و به خصوص کارخانه های تولید بستنی به کار گرفته می شوند، دستگاه پرکن بستنی است. دستگاه پر کن بستنی خانواده با قابلیت ها و ویژگی هایی که در خود جای داده است می تواند راندمان کاری را بسیار بالا برده و میزان تولید را چند برابر خواهد نمود.

در گذشته برای این بخش از نیروی کار انسان بهره برده می شد که به نوبه خود دارای معایبی متعددی بوده و کارفرمایان را از نتیجه نهایی ناراضی نگاه می داشته است. ترافیک کاری بسیار بالا، نیاز به نیروی کار بیشتر و طبیعتا پرداخت دستمزد بیشتر، رعایت نشدن نظافت به صورت کامل و همچنین تغییر در وزن تعیین شده برای بستنی های تولیدی از معایب انجام فرایند پر کردن بستنی ها به صورت دستی به شمار می رفت.

دستگاه پرکن بستنی خانواده به صورت مستقیم به دستگاه کفی فریزر متصل شده و میزان حجم مشخص شده را با ترکیبات دلخواه پر می نماید بدون اینکه در فرآیند آن اختلالی ایجاد شود. دستگاه های جدید به صورت نرم افزاری یرنامه ریزی می شوند و طبق دستورات ارسالی توسط کارفرما، بستنی ها در نهایت بسته بندی شده و به بخش بعدی هدایت می شوند.

ساختار دستگاه پرکن‌بستنی خانواده

دستگاه پرکن‌بستنی خانواده از قسمت های ساده اما کاربردی تشکیل شده است؛ مدل های مختلف بستنی که امروزه در فروشگاه ها در معرض فروش قرار می گیرند همگی توسط این دستگاه بسته بندی می شوند.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه پرکن‌بستنی شامل مجرای ورودی بستنی، مخزن سس شکلات، مخزن های مربوط به مغز هایی که قرار است به بستنی افزوده شوند مانند خلال پسته و قسمت بسته بندی و پرس دستگاه که محصول نهایی را به ما می دهند.

بخش های دیگری نیز همچون ریل حرکت بستنی‌های بسته بندی شده و یک اهرم برای هدایت بستنی ها در دستگاه پرکن بستنی خانواده تعبیه شده است تا به طور کامل فرایند پر کن بستنی ها مکانیزه بوده و هیچگونه دخالت دست در این فرایند وجود نداشته باشد.

چگونه دستگاه پر کن مناسب خود را پیدا کنیم؟

چگونه دستگاه پر کن مناسب خود را پیدا کنیم؟

مهم ترین چالش برای راه اندازی یک شرکت و کارگاه تولید بستنی تهیه دستگاه های مناسب و مرغوب برای آن می باشد.

امروزه شرکت های بسیاری هستند که اقدام به تولید دستگاه های مختلف تولید بستنی می نمایند اما کیفیت هر کدام می تواند متفات باشد و در صورت بی کیفیت بودن می تواند صدمات بسیاری را از لحاظ مالی به شما وارد نماید.

پیشنهاد این است که از برند های معتبر و شرکت هایی که در زمینه تولید دستگاه های بار سفت کن، کفی فریزر یا دستگاه پرکن‌بستنی خانواده، خوش آوازه هستند، خرید نمایید.

داشتن ضمانت برای دستگاه های تولید شده و خدمات پس از فروش نیز جزو نکات بسیار مهم تلقی می گردد.

نکته مهم دیگر خرید از تولید کنندگان می باشد؛ با خرید از تولیدکنندگان واسطه هایی که وجود دارند حذف می شوند و علاوه بر هزینه کم تر، می توایند به گزینه های بیشتری برای خرید دست پیدا کنید و دستگاه پرکن‌بستنی خانواده که متناسب با نیاز شماست تهیه نمایید.

برای دستیابی به تنوع بالای محصولات و دارا بودن کیفیت بالا، می توانید به شرکت ماشین سازی آرش مراجعه نمایید. بدین ترتیب می توانید از تجربه کارشناسان مجرب این مجموعه استفاده نموده و محصول مورد نیاز خود را در سریع ترین زمان خریداری نمایید.

دستگاه پرکن بستنی خانواده

بستنی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *