ظرفیت دستگاه های بستنی ساز و تاثیر آن در انتخاب خریداران

دستگاه های بستنی ساز صنعتی یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین دستگاه ها برای تولید بستنی در کارخانه جات می باشند. البته که ظرفیت دستگاه های بستنی ساز نکته ای بسیار با اهمیت برای مصرف کنندگان عزیز می باشد. دستگاه های تولیدی شرکت ما کاملا مطابق با استاندارد ها بوده و دارای تحولات اساسی در ساختار دستگاه ها می باشد تا کار تولید کنندگان محترم را راحت نماید.

این دستگاه ها دارای کارکرد کاملا خودکار بوده و برای تولید بستنی هیچ نیازی به استفاده از دست در خط تولید نیست. در همین راستا دستگاه از هزینه های اضافه برای استخدام کارگر جلوگیری کرده و از طرف دیگر باعث سرعت عمل بالا در تولید بستنی شده که خود باعث صرفه جویی در زمان می گردد. از آنجایی که بستنی یکی از پرطرفدارترین خوراکی ها در بین بزرگسالان و خردسالان می باشد تولیدکنندگان این حرفه سالانه درآمدهای بسیار زیادی را از این راه کسب می نمایند پس باید از دستگاه های با کیفیت و کارآمد نیز بهره مند شوند. در گذشته از این دستگاه‌ های تولید بستنی استفاده نمی شود و کاملاً دستی بستنی ها را درست می کردند که محصولات طرفدار چندانی نیز نداشتند.

ظرفیت دستگاه های بستنی ساز

ظرفیت دستگاه های بستنی ساز

 ویژگی دستگاه های بستنی ساز

  • ظرفیت دستگاه های بستنی ساز دارای تنوع می باشد تا برای تمامی تولید کنندگان کوچک و یا بزرگ مناسب باشد. پس مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیازی که دارند دستگاه متناسب با خط تولیدی خود را خریداری نمایند. یکی از دستگاه های بستنی ساز ما دارای ظرفیت ۶۰۰ لیتری بوده که کاملا مناسب برای کارخانجات و فروشگاه های بسیار بزرگ برای تولید بستنی می باشد.
  • از آنجایی که دستگاه باید قدرت تولید بالایی داشته باشد آن را به صورت لوله ای طراحی می کنند. به این صورت که بخش داخلی دستگاه دارای لوله هایی است که بستنی در داخل آن ها جریان پیدا کرده و تولید و سفت می شود.
  • مصرف برق دستگاه های تولیدی ما کم بوده و با توجه به تک فاز و سه فاز بودن دستگاه ها مصرف برق آنها متغیر است.
  • تمامی دستگاه های تولید بستنی باید دارای سیستم خنک کننده باشند تا بتوانند محصولی کاملا نرم و منجمد را تولید کنند.

 مزایای استفاده از دستگاه های بستنی ساز

  • همانطور که گفتیم ظرفیت دستگاه های بستنی ساز متنوع بوده که می‌تواند نیاز بسیاری از تولیدی ها و کارخانه جات کوچک و بزرگ را برطرف نماید.
  • این دستگاه ها در حین انجام عملیات خود صدا و لرزش زیادی را تولید نکرده و همین دلیل است که باعث طرفداران بسیاری برای دستگاه های تولیدی شرکت ما می شود.
  • برای آنکه مشتری بتواند به راحتی درجه سفتی بستنی را خود تعیین نماید پنلی بر روی دستگاه قرار گرفته است که با استفاده از آن می‌توان میزان سفت سازی و انجماد بستنی را را مشخص کرد.
  • برای آنکه بتوان دستگاه را به راحتی نظافت کرد از استیل ضد زنگ برای ساخت آنها بهره می برند. از طرف دیگر دستگاه تولیدی باید در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم باشد پس حتماً باید از از استیل و یا فولاد ضد زنگ ساخته شود. البته که برخی از دستگاه ها دارای سیستم شستشوی خودکار بوده و پس از اتمام تولید بستنی با زدن دکمه دستگاه به صورت خودکار مخزن خود را مورد شستشو قرار می دهد .

عملکرد دستگاه های بستنی ساز

عملکرد دستگاه های بستنی ساز

خرید دستگاه های بستنی ساز باکیفیت

در ابتدا با توجه به نیاز خود باید ظرفیت دستگاه های بستنی ساز را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید ظرفیتی متناسب با میزان تولید خود را انتخاب نمایید. البته که قیمت نیز در خرید دستگاه بسیار تاثیرگذار است قیمت دستگاه ها معمولا به عواملی مانند ابعاد دستگاه و ظرفیت آن، پمپ و کمپرسور به کار برده شده در طراحی دستگاه، جنس بدنه، برند شرکت تولیدی و… بستگی دارد.

انواع ظرفیت دستگاه بستنی ساز

انواع ظرفیت دستگاه بستنی ساز

ساختار دستگاه های‌بستنی ساز باید به چه صورتی باشد؟

دستگاه باید دارای بلبرینگ باشد که صد البته باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به روغن کاری احتیاج نداشته باشد. از‌آنجایی که دستگاه مربوطه باید در مصرف برق صرفه جویی نماید پس تسمه‌ های کاربردی آن نباید هرگز شل و یا سفت شوند. از طرف دیگر کاربرد اینورتر در طراحی و ساخت این دستگاه در کاهش مصرف برق آن بسیار موثر است. از دستگاه مربوطه می توان برای تولید انواع بستنی با تکه های میوه و یا یخ های کوچک و دسر نیز بهره برد.

 

مقالات مرتبط:

دستگاه بستنی ساز صنعتی کوچک چه مزایایی دارد؟

نحوه عملکرد انواع بستنی ساز صنعتی در مقایسه با بستنی سازهای تجاری

 

ما را در  اینستاگرام دنبال کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *