مزیت های دستگاه تمام اتومات پرکن بستنی لیوانی برای کارخانجات تولیدی

بستنی

پیشرفت تکنولوژی تولیدات صنایع لبنی را متحول کرده و بر سودآوری و کارایی بیشتر این صنعت تاثیر به سزایی داشته است. تولید انواع مختلف بستنی در حجم زیاد و بدون دخالت نیروی انسانی از مزایای این تحولات می باشد. پرکن بستنی از جمله تجهیزات پرکن مواد غلیظ محسوب می گردد که در مدل های متنوعی ارائه شده است. دستگاه تمام اتومات پرکن بستنی لیوانی پرفروش ترین محصول در میان تولیدات مشابه بوده که کیفیت بالا و بسته بندی پیشرفته را تضمین می کند. این دستگاه ها در ابعاد مختلف و با ویژگی های منحصر به فردی عرضه می گردند که نیازهای هر تجارتی را برطرف می سازند.

کاربرد و ضرورت استفاده از پرکن تمام اتومات چیست؟

دستگاه تمام اتومات پرکن بستنی لیوانی به عنوان پرکاربردترین محصول در این زمینه شناخته می شود. علاوه بر بستنی پر کردن انواع مواد غلیظ (سس، رب، مربا و …) و رقیق به کمک این تجهیزات ممکن بوده و مکانیزم های متعدد تزریق امکان انتقال مواد با غلظت متفاوت را میسر ساخته است که فرایند انتقال را به بهترین شکل انجام می دهند. اتومات بودن دستگاه، مزیت کاهش دخالت انسان در مراحل پر کردن و بسته بندی را به ارمغان می آورد. افزایش دقت، سرعت بالا، بهره وری بیشتر در تولیدات و بهترین نوع بسته بندی از نتایج استفاده از این محصول است. دستگاه تمام اتومات پرکن بستنی لیوانی محدودیتی در نوع ظروف بسته بندی ندارد و ظروف با سایزهای متنوع را می توان به کار برد.

کاربرد پرکن تمام اتومات

کاربرد پرکن تمام اتومات

 

پرکن اتومات با چه ویژگی های فنی عرضه می گردد؟

  • پر کردن انواع مواد لبنی اعم از ماست، کشک، پنیر، بستنی و غیره به کمک این محصول میسر بوده و قالب ها را به سادگی می توان تعویض کرد.
  • تجهیزات جایگذاری ظروف دستگاه تمام اتومات پرکن بستنی لیوانی ظرفیتی معادل ۳۵۰ لیوان را ارائه داده و همچنین وکیوم لیوان را به منظور بارگذاری درون قالب انجام می دهد. بخش تامین فویل با ظرفیت ۱.۵ kg فویل و از نوع وکیومی با مصرف باد بوده و مجهز به سنسور اعلام اتمام فویل و سیستم خاموش کن خودکار دستگاه می باشد.
  • در عملکرد دستگاه بر روی بهداشت مواد تمرکز شده و بر همین اساس به منظور کاهش آلودگی، نازل ها مستقیما به محفظه متصل شده اند. علاوه بر آن سیستم CIP به صورت تماما اتوماتیک، شستشوی بخش های در معرض تماس با مواد لبنی را انجام می دهد.
  • دستگاه تمام اتومات پرکن بستنی لیوانی از سیستم PLC جهت کنترل و مدیریت برخوردار بوده و نمایشگر لمسی آن امکان انتخاب زبان های متعددی را ارائه کرده است.
  • فرایند انتقال ظروف به صورت مکانیکی تعبیه شده و این عملکرد بر روی نوار نقاله ای به طول دو متر صورت می گیرد.
  • عملکرد بخش های فویل گذار، سیل کن حرارتی، شکلات پاش و لیوان گیر به صورت پنوماتیکی و مکانیکی بوده و امکان سفارشی سازی محصول و نصب قسمت جداگانه مغزپاش نیز میسر گردیده است.
  • بدنه محصول کاملا استیل است.
  • امکان طراحی بدنه و جنس مخزن مطابق سفارش مشتری وجود دارد.

دستگاه تمام اتومات پرکن بستنی لیوانی تجهیزات جانبی مانند تاریخ زن ژلاتینی را نیز ارائه می دهد. سیستم بخش مذکور به شکل مهر و استامپ می باشد

مشخصات فنی پرکن بستنی لیوانی

مشخصات فنی پرکن بستنی لیوانی

 

انواع پرکن اتودمات

یکی از دسته بندی های این محصولات بر پایه تعداد نازل ها می باشد. انواع با نازل های ۱ تا تعداد بیشتر بسته به نیاز مشتری قابل عرضه می باشد. هرچه تعداد این نازل ها بیشتر باشد بالطبع سرعت و کارایی بیشتری را به ارمغان می آورد. بر همین اساس پرکن های تک نازله در هر ساعت ۳۰۰ ظرف ۱ لیتری را تحویل می دهند. این میزان برای دستگاه تمام اتومات پرکن بستنی لیوانی با تعداد نازل بیشتر به شرح ذیل است:

انواع پرکن اتومات

انواع پرکن اتومات

 

·        ظرفیت پرکن دو نازله

در هر ساعت توان بسته بندی ۷۰۰ ظرف ۱ لیتری را دارد.

پرکن دو نازله

پرکن دو نازله

 

·        ظرفیت پرکن ۴ نازله

بسته بندی ۱۱۰۰ظرف ۱ لیتری را در هر ساعت انجام می دهد.

 

·        ظرفیت پرکن ۶ نازله

۱۳۰۰ ظرف ۱ لیتری را در هر ساعت پر می کند.

پرکن 6 نازله

پرکن ۶ نازله

 

·        ظرفیت پرکن ۸ نازله

در هر ساعت ۱۷۰۰ ظرف ۱ لیتری  را ارائه می دهد.

پرکن 8 نازله

پرکن ۸ نازله

 

 مقالات مرتبط:

دستگاه بستنی‌ساز صنعتی چگونه به ایران وارد شد؟

معرفی انواع دستگاه بستنی ساز

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *