شرکت تولید کننده مخزن استیل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مخزن های استیل وسیله های پر کاربرد

یکی از موضوعات مهمی که همیشه مصرف کنندگان به آن اهمیت می دهند این است که این مخزن استیل تولید شده چه کارایی و کاربردی دارد. شرکت های تولید کننده مخزن استیل این وسیله را با استیل می سازند زیرا استیل عمر بالایی دارد و بی خطر می باشد و باعث جلوگیری از آلودگی به درون وسایل می شود و یکی از مهمترین ویژگی هایی که دارد این است که ضد زنگ می باشد. مخازن استیل در انواع مختلفی ساخته می شود می توان به تک جداره، دو جداره و سه جداره اشاره کرد. مخازن استیل برای حمل شیر، مخازن ساکاری، مخازن گلوکوز، مخزن اسید و غیره کاربرد دارد. شرکت های  تولید کننده مخزن استیل باید به نکات حساس ساخت این وسیله دقت زیادی داشته باشند.

قیمت مخزن های استیلقیمت مخزن های استیل

مخزن های استیل چه مزیت هایی دارد؟

  • مقاومت در برابر خوردگی: این مخزن ها را از استیل می سازند و از آن جایی که استیل ضد زنگ می باشد مقاومت این وسیله ها را بالا می برد.
  • مقاومت بالایی در برابر خوردگی حفره ها دارد.
  • انعطاف پذیری زیادی دارد و در برابر حرارت موجود در جوشکاری مقاومت زیادی دارد.
  • قابلیت بهداشتی بودن و باز یافت: این مخزن ها ۷۰ درصد قابلیت باز یافت دارند. بهداشتی بودن به این منظور است که وقتی از آن در مصارف مواد غذایی، دارویی و بهداشتی استفاده می کنند روی آنها تاثیر منفی می گذارد و از این نظر کاملا بهداشتی می باشد. شرکت های مختلفی تولید کننده مخزن استیل می باشند که با یک دیگر در رقابت هستند.
  • طول عمر بالایی دارد که موجب صرفه جویی در شرکت های صنعتی می شود.

 

مهم ترین ویژگی های مخزن استیلمهم ترین ویژگی های مخزن استیل

تولید کنندگان مخازن استیل باید به چه نکاتی توجه کنند؟

یک نکته مهمی که شرکت های سازنده این وسیله باید به آن دقت کنند مقاومت و استحکام آن است اگر وسایلی که تولید می کند مقاومت و استحکام بالایی نداشته باشد نمی تواند هنگام کار کشش زیادی داشته باشد و زود از کار می افتد. علاوه بر آن شرکت های  تولید کننده باید این وسایل را مناسب با سرما و گرمای داخل شرکت بسازند تا وسیله خراب نشود. تولید کننده مخزن استیل فرآیندی طولانی می باشد.

پر کاربرد ترین انواع مخزن استیل

 

شرکت های تولید کننده مخازن استیل شرکت های تولید کننده مخازن استیل

بهتر است بدانید که شرکت های تولید کننده مخزن استیل آنها با توجه به نیازهای مصرف کنندگان می سازند. پر کاربرد ترین انواع مخزن استیل را می توان به مخزن استیل تک جداره یا مخزن ذخیره آب، مخزن ایزوله مخزن استیل و مخزن سه جداره یا مخزن پروسس اشاره کرد. هر کدام از این مخزن ها در ظرفیت های مختلفی ساخته می شوند مثلاً ظرفیت مخزن تک جداره  ۳۰۰ متر مکعب می باشد. افراد تولید کننده مخزن استیل باید فردی باشند که سابقه طولانی در این کار داشته باشند تا بتوانند مخازن با کیفیتی را به کاربران ارائه دهند.

مشخصات مخزن‌ نگهداری استیل

این مخزن ها برای نگهدار از سیالات است که با دمایی  نزدیک به دمای محیط استفاده می‌ شوند. اگر محتوای داخل مخازن بالاتر یا پایین تر از دمای محیط باشند این نوع وسایل از مخزن ها مراقبت می کند در چنین وضعیتی نیز می توان از مخازن عایق دار استفاده کرد تا در مقابل دما مقاومت بالایی داشته باشد.  کسانی که تولید کننده مخزن استیل می باشند باید به نکاتی از جمله دما، رطوبت، جنس مخزن و غیره… توجه داشته باشند.

عوامل مهمی که باید در طراحی مخزن استیل به آن توجه کنیم چه می باشد؟

  • استفاده از مواد مناسب در نوع متریال
  • شرایط درست جوی در اطراف دیواره مخزن ها
  • حجم مخزن
  • فشار کاری و طول عمر بالا
  • نوع اتصال ها و جوش ها
  • قدرت مخزن
  • عمودی و افقی بودن مخازن
  • نوع سیالی که در آن وجود دارد.
  • ثابت بودن و یا متحرک بودن این مخزن ها

سخن پایانی

شرکت های تولید کننده مخزن استیل باید بدانند که چه عواملی روی مخزن ها تاثیر می گذارند تا بتوانند وسیله خوبی را تولید کنند و از شرکت های رقیب خود جلو بزنند. مخازن استیل مزیت های زیادی دارند از جمله مقاومت در برابر خوردگی، انعطاف پذیری بالا و طول عمر بالا که می توان به آن اشاره کرد.

 

مقاله های مرتبط:

قیمت دستگاه پرکن ماست

بررسی انواع دستگاه بستنی و مدل های آن

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *