در تولید بستنی سنتی از چه دستگاه هایی استفاده می شود؟

بستني ها سنتي به صورت کيلويي عرضه مي شوند. بستنی سنتی یکی از محبوب ترین خوراکی ها می باشد؛ که امروزه توسط دستگاه ها صنعتی و بزرگ، می توان نمونه ها با کیفیتی از آن ها را تولید نمود. بستنی ها سنتی، نسبت به بستنی ها قیفی یا چوبی روش ساخت متفاوتی دارند و حتی دستگاه تولید آن ها هم کمی با مدل ها دیگر فرق می کند. دستگاه هایی که برای تولید بستنی سنتی استفاده می شوند، دارای مخزن ها مخصوص می باشند و همچنین مواد بستنی را در سریع ترین زمان ممکن، آماده و تهیه می سازند. حال درادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که راجع به تولید بستنی ها سنتی و دستگاه ها آن ها نیاز دارید را شرح دهیم.

توليد بستني سنتي چگونه است؟

همان طور که در مطالب بالا هم بیان شد، برای تولید کردن بستنی ها سنتی به دستگاه ها مخصوصی نیاز است. در واقع دستگاه های بستنی ساز ابعاد و حجم بزرگی دارند و از آن ها نمی توان در منزل استفاده نمود.زیرا این وسیله ها صنعتی هستند و گنجایش بالایی هم دارند. حال در پاسخ به اینکه بستنی سنتی چگونه تولید می شود، باید ذکر کنیم مرحله اول برای تولید یک بستنی با کیفیت، آماده کردن مواد خوب است.

شیر، شکر، صلعب و… موادها اولیه یک بستنی هستند که ابتدا درون دستگاه ریخته می شوند. سپس وسیله مخصوص، مواد را به خوبی مخلوط می کند. البته باید ذکر کنیم که دستگاه ها تولید بستنی سنتی، چندین مدل دارند. برخی از آن ها همزمان همراه با مخلوط کردن مواد، آن ها را به بافت سفت بستنی می رسانند. برای اینکه یک بستنی سنتی خوش طعم تر و همچنین با بافت بهتری را تحویل بگیرید، بهتر است که دستگاه ها بستنی ساز را از یک مجموعه معتبر تهیه کنید. پيشنهاد ما مجموعه ماشين سازي ارش است .این گونه دستگاه ها پیشرفته با مخلوط کردن مواد، بستنی بهتری را هم ارائه می دهند.

کيفيت عالي دستگاه برابر با طعم عالي بستني

کيفيت عالي دستگاه برابر با طعم عالي بستني

آشنایی بیشتر با دستگاه ها بستنی‌ساز سنتی

بستنی ها سنتی، به مدل بستنی ها کیلویی یا فله گفته می شوند، به همین دلیل نیازی نیست همانند مدل ها چوبی روند سختی را برای تولید طی کنند. دستگاه هایی که در خصوص تولید بستنی سنتی استفاده می شوند، در کل شامل مخلوط کن، بستنی ساز و بسته بندی می باشند. اگر دستگاه ها فوق پیشرفته ای را برای این کار تهیه کنید، علاوه بر اینکه هم از طعم و بافت خوبی بهره مند می شوید، می توانید یک بستنی عالی را بدون دخالت دست انسان، به دست مخاطبان خود برسانید که قطعا این موصوع از نظر بهداشتی هم اهمیت زیادی دارد. براي اين منظور ميتوانيد از ماشين سازي ارش کمک بگيريد.

تنها با ریختن مواد درون دستگاه، آن ها به راحتی با هم مخلوط شده و سپس طبق دمای تنطیم شده بستنی ها را به صورت کیلو بسته بندی می کنند. توجه داشته باشید که در هنگام بسته بندی و تولید بستنی سنتی، شما می توانید میزان بستنی را مشخص کنید. به عنوان مثال بستنی ها یک کیلویی، دو کیلویی و… اینگونه دستگاه حجم بیشتر یا کمتری از بستنی را دسته بندی می کند. از آنجایی که مجموعه ها و فروشگاه ها بسیاری در خصوص فروش انواع دستگاه ها بستنی ساز فعالیت دارند، سعی کنید تا حد امکان همان طور که ذکر شد، یک مجموعه خوب را انتخاب کنید.

این گونه اگر اتفاقی برای دستگاه ها رخ دهد با ضمانت می توانید برای تعمیر آن ها اقدام نمایید و همچنین با دستگاه ها پیشرفته، می توانید مشتریان زیادی را جذب نمایید. قطعا هرچه بستنی کیفیت بهتری داشته باشد، در نظر مخاطبان هم مطلوب تر است.

قیمت دستگاه تولید بستنی چگونه است؟

اگر به مطالبی که در بالا ذکر شد، توجه کرده باشید، بدون شک متوجه شده اید که دستگاه ها انواع مختلفی دارند. از همین رو نمی توان قیمت مشخصی را برای دستگاه تولید بستنی بیان کرد. هر نوع دستگاه با توجه به مشخصات فنی خود و نحوه کارکرد، قیمت متفاوتی دارد. نکته مهمی که در مورد دستگاه ها بستنی ساز وجود دارد و تمام افراد باید به آن توجه کنند، حجم دستگاه ها می باشد. معمولا دستگاه ها تولید بستنی بزرگ و صنعتی هستند و در کارخانه ها استفاده می شوند. به همین دلیل شما نمی توانید برای تولید بستنی میان وعده تان، از این دستگاه ها استفاده نمایید. وسیله هایی که در خصوص تولید بستنی سنتی استفاده می شوند، ظرفیت زیادی هم دارند و حتما در مراکز بزرگ باید از آن ها استفاده نمود.

توليد حجم زيادي بستني با استفاده از دستگاه

توليد حجم زيادي بستني با استفاده از دستگاه

 

محصولات مرتبط:

دستگاه خامه خشک کن را برای تولید بستنی با کیفیت بالا خریداری نمایید

چرا باید در انتخاب نوع دستگاه بستنی دقت کرد؟

مقالات مرتبط:

تولیدی بستنی سنتی چگونه است؟

بررسی و مقایسه قیمت دستگاه بستنی ساز سنتی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *