عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه پر کن بستنی لیوانی

در خیلی از مواقع تهیه کردن خط تولید و الزامات تولید بستنی نیازمند تجهیزات پیشرفته و به روز است. اگر شما به عنوان یک سرمایه گذار قصد سرمایه گذاری در صنعت بستنی سازی را دارید قطعاً بعد از بررسی های بسیار نهایتاً نیازمند تهیه یک خط تولید بستنی می باشید. اما با یک نگاه به فهرست فروشندگان و قیمت متفاوت دستگاه های آنها، این نیاز را برای شما به وجود می آورد که در مورد جزئیات و نحوه کار دستگاه ها و حتی به قیمت دستگاه پر کن بستنی لیوانی آگاه باشید، تفاوت های آنها را با هم بدانید و در بازار بتوانید علت قیمت های متفاوت آنها را تشخیص دهید. با تمام این تفاسیر شرکت ماشین سازی آرش این امکان را برای شما فراهم کرده که این بررسی را انجام دهید.

تجهیزات مورد نیاز خط تولید:

  • تهیه و انبار مواد اولیه
  • مخلوط کردن مواد
  • پاستوریزه کردن
  • همگن کننده
  • فریزر دسته ای یا پیوسته
  • دستگاه بسته بندی و پرکننده
  • اتاق فریزر

انواع مختلف بستنی های  لیوانی

انواع مختلف بستنی های  لیوانی

تفاوت در مدل‌های مختلف دستگاه

می توان گفت دلیل اصلی تفاوت قیمت دستگاه پرکن بستنی لیوانی، تفاوت مدل آن ها می باشد. این به چه معناست؟ یعنی این که دستگاه پرکن بستنی لیوانی ما چه قابلیت هایی دارد و با چه نوع موادی قرار است کار کند. اگر دستگاه پر کننده بستنی لیوانی ما  قرار است با مواد رقیق تر کار کند یک نوع فنّاوری در آن به کار می ‌رود و اگر قرار است با مواد غلیظ تر با ویسکوزیته بالا کار  کند فناوری متفاوتی در آن استفاده می شود که در نهایت می تواند بر قیمت دستگاه تأثیر زیادی بگذارد.

در واقع این بررسی از این جهت مهم است که شما بدانید در فهرست قیمت فروشندگان به دنبال چه دستگاهی می گردید و آن دستگاه قرار است چه مدل بستنی لیوانی برای شما تولید کند. در شرکت ماشین سازی آرش انواع مختلفی از دستگاه های بستنی ساز و پر کننده ی بستنی با قابلیت های مختلف تولید می شوند.

تفاوت در زمان ساخت دستگاه پرکن مایعات

اگر شما قصد راه اندازی یک خط تولید بستنی را داشته باشید، با توجه به توان مالی خود، انتخاب می کنید که می خواهید از دستگاه های تازه تولید شده توسط کارخانه های سازنده خط تولید بستنی یا اینکه از دستگاه های کارکرده استفاده کنید.

اگر در نهایت به این نتیجه رسیدید که نیاز دارید دستگاه کارکرده تهیه کنید، سال تولید این  دستگاه، میزان استفاده از این دستگاه و استهلاکی که برای آن ایجاد شده می تواند در قیمت دستگاه پر کن بستنی لیوانی تأثیر گذار باشد زیرا عمر بیشتر به معنی بازدهی کمتر و درنهایت هزینه تعمیرات بیشتر است.

قیمت دستگاه پر کن بستنی لیوانی

بستنی محصول جذاب لبنی

تفاوت در اندازه دستگاه‌ها

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت دستگاه پرکن بستنی لیوانی اندازه دستگاه و تناسب آن با نوع استفاده ای است که شما از آن می خواهید.

این که شما می خواهید چه مدل خط تولیدی راه اندازی کنید  و روزانه چه حجم و تعدادی بستنی لیوانی تولید کنید، اندازه دستگاه، سرعت آن و فنّاوری استفاده شده درآن متفاوت خواهد بود.

از این جهت مهم است که بدانید دنبال چه دستگاهی می گردید آیا این دستگاه برای یک کارگاه کوچک طراحی شده یا برای یک کارخانه عظیم تولید بستنی؟ واضح است که این عامل تأثیر مهمی بر روی قیمت دستگاه پرکن بستنی لیوانی دارد. هرچقدر دستگاه شما بزرگ‌ تر باشد بستنی بیشتری تولید خواهد کرد، زمان کمتری صرف این تولید و احتمالاً سود شما بیشتر خواهد شد.

عطر و طعم دل انگیز بستنی

عطر و طعم دل انگیز بستنی

تفاوت در روش عملکرد دستگاه‌ها

دلیل آخری که می ‌توان برای تعیین قیمت دستگاه پر کن بستنی لیوانی قائل بود، فناوری  به کار رفته در این دستگاه ها، سرعت کار و تولید آنها است. ممکن است  دو دستگاه مختلف کار یکسانی داشته باشند اما فنّاوری به کار رفته در آنها متفاوت که در نهایت بر قیمت آنها تاثیر گذار باشد.  مثلا اگر دستگاهی از روش های تمام دیجیتال استفاده می کند قاعدتاً با مدل های قدیمی تفاوت قیمت خواهد داشت. دستگاهی که به روش پیستونی و با چند نازل تولید بستنی لیوانی می کند از نظر قیمت متفاوت است با دستگاهی که تک نازل و روش تولید آن غیر پیستونی می باشد.

به صورت خلاصه می توان گفت

در نهایت می توان گفت که بر اساس ویژگی های متفاوت دستگاه های پر کن بستنی لیوانی مانند فناوری بکار رفته در دستگاه، کارایی مورد نظر ما، میزان تولید و عوامل دیگر قیمت دستگاه پرکن بستنی لیوانی می تواند تفاوت زیادی داشته باشد. که در شرکت ماشین سازی آرش دستگاه های متفاوت با امکانات و قیمت های متنوع عرضه شده است.

 

مقالات مرتبط:

اطلاعات مهم و ضروری درباره فروش دستگاه پر کن خطی

دستگاه پرکن روتاری و دانستی های آن

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *