قیمت بارسفت کن بستنی، دستگاه سازنده خوراکی شگفت انگیز

همه ما عاشق بستنی هستیم. این خوراکی لذیذ از لحظه درست شدنش برای اولین بار تا همین موقع انقلابی بی نظیر در دنیای خوراکی های ما انسان ها ایجاد کرده است. بستنی یک دسر فوق العاده خوشمزه و بسیار محبوب شمره می شود. این دسر در دنیا در انواع مختلف و همین طور به شیوه های مختلف تولید می شود. لازم به ذکر است که ماده اصلی تقریبا همه بستنی‌ها شیر می باشد. که در سراسر دنیا با روش های مختلف و با مواد متنوع انواع زیادی بستنی با طعم های مختلف و دوست داشتنی تولید می کنند. اما یکی از روش های مرسوم در کارخانه ها ویا بسیاری از مغازه های تولید بستنی استفاده از بارسفت کن بستنی است. که در ادامه با انواع این دستگاه و قیمت بارسفت کن بستنی آشنا خواهیم شد.

بستنی، خوراکی بی نظیر

بستنی، خوراکی بی نظیر

آشنایی با بارسفت کن بستنی

دستگاه بارسفت کن بستنی از جمله وسایل بسیار کاربردی در مغازه های لبنیاتی، کافی شاپ ها، آبمیوه فروشی ها و بستنی فروشی ها است. که توانایی تولید انواع بستنی های قیفی، میوه ای، سنتی و یا اسکوپی را دارد. این دستگاه دارای قطعه ای به نام اینورتر می باشد. که بسیار کاربردی و باعث بهینه کار کردن آن می شود. لازم به ذکر است که بدانید این دستگاه در دو مدل تک فاز و سه فاز در قدرت های کم و زیاد تولید خواهد شد. که بر روی قیمت بارسفت کن بستنی تاثیر می گذارد.

خنک و دل چسب

خنک و دل چسب

مکانیسم و اجزای این دستگاه

اول از همه باید بگویم به خاطر حساسیت موادی که درون این دستگاه ریخته خواهد شد. هم چنین طول عمر دستگاه و از مهم تر سلامت مصرف کنندگان ، برای جنس تمامی اجزای این دستگاه از فلزات ضد زنگ و گران استفاده می شود. که بسیار بر قیمت بارسفت کن بستنی تاثیر می گذارد. معمولا برای ورودی مواد به این دستگاه، قیفی در قسمت های بالا و یا پشت دستگاه تعبیه شده است. که مواد اصلی مانند شیر به همراه دیگر مواد جانبی مانند مغز خشکبار، انواع شکلات و انواع طعم دهنده ها از طریق آن وارد دستگاه می شوند. درب این قسمت و دیگر قسمت های این دستگاه عایق بندی بسیار بالایی شده است. تا از هدر رفت بیش از حد سرما جلوگیری شود.

همان طور که قبلا اشاره کردیم. تمامی قطعات به کار رفته در دستگاه از مرغوبیت خاصی برخوردار هستند‌. یکی از همین قطعات قسمت اصلی دستگاه می باشد که از یاتاقان و بلبرینگ هایی تشکیل شده است که به خاطر جنس مرغوبش طول عمر تقریبا دائمی دارد. و هم چنین نیاز با روغن کاری و گریس کاری ندارند. این قسمت توسط تسمه ای به موتور بزرگی متصل است که آن را به چرخش در می آورد. در واقع راز مکانیسم این دستگاه هم همین که در کنار ایجاد سرمای زیاد مواد را با چرخش به بستنی لذیذ و دل چسب تبدیل می کند.  قیمت بارسفت کن بستنی  تو سط شرکت ها متغیر می باشد. و بر طبق تک فاز و یا سه فاز بودن آن متفاوت است. و هم چنین شرکت های مختلف با به کار گیری قطعات مختلف و یا امکانات اضافی دارای قیمت های مختلفی هستند.

متنوع و لذیذ

متنوع و لذیذ

ویژگی اجزای دستگاه بارسفت کن بستنی

یکی از مزایاهای مهم این دستگاه عدم استفاده از آب است. در این دستگاه از قطعه ای به نام کندانسور استفاده شده. که توسط هوا کار می کند. این قطعه بسیار مناسب برای شرایط آب و هوایی گرم است به طوری که باعث تنظیم دور موتور و قدرت آن می شود. که تاثیر قابل توجهی در مصرف آب خواهد داشت. درون محفظه مواد بستنی تیغه پارویی وجود دارد. که در اندازه ی کوچک است که به صورت فنری عمل می کند. جنس این قطعه از فولاد می باشد. اما به خاطر طراحی خاصش بسیار سبک و در عین حال از استحکام خوبی برخوردار می باشد. و در هنگام کار تمام مواد را از تمام سیلندر جمع آوری می کند. یکی از فاکتور های مهم در قیمت بارسفت کن بستنی تنوع در کیفیت قطعات نام برده است. برای همین است که این دستگاه با برند های مختلف با تنوع قیمت عرضه می شود.

طعم های جالب و شگفت انگیز

طعم های جالب و شگفت انگیز

واما در آخر

همان طور که می دانید بستنی یکی از لذیذ ترین و پر طرفدار ترین خوراکی ها در جهان است. که تنوع بسیار دارد در اینجا ما به بررسی دستگاه بارسفت کن بستنی آشنا شدیم. و به بررسی اجزای و مکانیسم آن پرداختیم. و تا کنون متوجه شدید که این دستگاه با روشی ساده قادر است انواع بستنی را تولید کند. به خاطر همین از ضروری ترین دستگاه ها برای مغازه های بستنی فروشی است.

 

مقالات مرتبط:

فریزر های بار سفت کن بستنی، مهم ترین و در عین حال ناشناخته ترین تجهیزات صنایع بستنی سازی

بهترین بار سفت کن بستنی چه مشخصاتی باید داشته باشد

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *