قیمت خط تولید بستنی مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات تولید بستنی

همواره بستنی یکی از خوراکی های محبوب بشر بوده است. یکی از ملاک های فردی برای خرید بستنی کیفیت بستنی است. کیفیت بستنی شامل طعم، یک دست بودن بستنی، بسته بندی و … است. برای تولید یک بستنی با کیفیت باید خط تولید مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های روز را داشته باشید. یک خط تولید بستنی متشکل از مخزن های جمع آوری شیر، فریزر، پرکن و … می باشد. ماشین سازی آرش با در اختیار داشتن مهندسین با تجربه و امکانات عالی پیشرفته ترین تجهیزات مورد نیاز شما را با مناسب ترین قیمت خط تولید بستنی فراهم کرده است.

تولید بستنی با کیفیت

تولید بستنی با کیفیت

مراحل تولید بستنی در خط تولید:

  • جمع آوری مواد اولیه: در این مرحله مهم ترین کار تهیه شیر با کیفیت و مورد تایید واحد آزمایشگاه است. دیگر مواد مورد نیاز شکر، آب، چربی، مواد جامد غیر چربی، پایدار کننده، رنگ، اسانس و … است.
  • توزین و آماده سازی مواد اولیه: مقدار ترکیب مواد اولیه در طعم نهایی بسیار تاثیرگذار است. با تهیه یک خط تولید عالی می توانید بهترین بستنی را به عنوان خروجی داشته باشید.
  • اختلاط و پیش گرمایش: در این مرحله از خط تولید، تمامی مواد در مخازن استیل جمع آوری می شوند و به اندازه با هم ترکیب می شوند. بعد از مخلوط کردن مواد دما در حدود ۷۰ تا ۷۳ درجه سانتی گراد تنظیم و مواد گرم می شوند.
  • هموژنیزاسیون: مواد با فشار بالا همگن می شوند. کیفیت محصول نهایی به کیفیت تک تک تجهیزات وابسته است. قیمت خط تولید بستنی با تجهیزات با کیفیت مقداری بالاتر است ولی یک دستی مواد در نرم بودن و یک دست بودن بستنی نهایی تاثیر بالایی دارد.
در ادامه …
  • پاستوریزه: در این مرحله مواد در طی ۱۵ ثانیه در مای ۸۰ تا ۸۵ درجه گرم و سپس سریع سرد می شوند. این عمل باعث پاستوریزه شدن و از بین رفتن باکتری ها می شود.
  • رسیدن محصول: مواد برای ۳ تا ۶ ساعت در تانکر های رسیدن نگه داری و با سرعت پایین مخلوط می شوند تا بلورهای یخ کاملاً یک دست شوند.
  • افزودن مواد رنگی و اسانس: در این مرحله نیاز به اضافه کردن مواد رنگی و اسانس ها برای تولید بستنی های مختلفمی باشد. تنوع تولید‌بستنی توسط خط تولید به قیمت خط تولید بستنی و سایر موارد بستگی دارد.
  • انجماد: یکی از مراحل مهم در تولید بستنی مرحله انجماد مواد است. هر چه سریع تر انجام شود بلور های یخ تولید شده کوچک تر خواهند بود.
  • پر کردن و بسته بندی: بستنی های مختلف بسته به نوع و شکل قالب گیری و غیره بسته بندی می شوند.
  • سفت شدن: بعد از بسته بندی، برای ارسال بستنی به فروشگاه، محصولات سرد می شوند.

خط تولید بستنی و تولید محصولات متنوع

خط تولید بستنی و تولید محصولات متنوع

برآورد قیمت خط تولید بستنی و انتخاب بهترین دستگاه ها

خط تولید بستنی به بخش های بسیار مختلفی مجهز است. کیفیت تک تک این بخش ها در نتیجه محصول نهایی بسیار مهم است. برای خط تولید بستنی این که در تولید مخازن از چه نوع استیلی استفاده می شود بسیار مهم است. این که دستگاه ها و مخازن قابلیت شست و شوی کامل را داشته باشند، در سلامت محصول تاثیرگذار است. میزان تنوع محصول در کنار زدن و پیش گرفتن از رقبا بسیار مهم است. در یک خط تولید بستنی کیفیت مبدل های حرارتی و برودتی در یک دست شدن بستنی بسیار مهم است. کارخانه تولید کنند خط تولید بستنی باید امکان سفارشی سازی خط تولید را داشته باشد. تا اگر شما ایده جدیدی برای تولید بستنی داشتید بتواید با بهترین کیفیت ایده خود را تولید کنید.

جمع بندی

قیمت خط تولید بستنی با کیفیت محصول، تعداد محصول تولید شده در دقیقه و تنوع محصول رابطه مستقیم دارد. شما باید سعی کنید در این بازار پر رقابت محصول، بهترین و بروزترین دستگاه ها را تهیه کنید تا بتوانید محصول با کیفیت برای مشتری خود تولید کنید. علاوه بر تهیه دستگاه با کیفیت شما به فرمولاسیون دقیق نیاز خواهید داشت. مجموع همه این عوامل باعث می شود که شما بتوانید یک محصول با کیفیت تولید کنید. ماشین سازی آرش امکان ارائه تمامی این خدمات با بهترین کیفیت را برای شما دارد و شما با اطمینان کامل می توانید خط تولید بستنی را از این تولید کننده تهیه کنید.

 

 مقالات مرتبط:

نکاتی در رابطه با خرید دستگاه تولید بستنی

دستگاه تولید بستنی سنتی چه ویژگی های مهمی دارد؟

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *