نکاتی در رابطه با خرید دستگاه تولید بستنی

تولید بستنی

آیا شما هم از طرفداران بستنی هستید؟ مگر می شود طرفدار این دسر خوشمزه نبود، آن هم در فصل تابستان. بستنی فروشی ها و کافه ها در منوی خود انواع بستنی های مختلف را جای داده اند و روز به روز به طرفداران این دسر های خوشمزه اضافه می شود. برای تولید‌بستنی باید از انواع دستگاه تولید بستنی استفاده کرد که هر یک از آن ها قیمت متفاوتی دارد و به تولید‌بستنی مختلفی نیز می پردازد.

انواع دستگاه های تولید بستنی

تا به حال به این فکر کرده اید که بستنی های خوشمزه موجود در کافه ها و بستنی فروشی ها از چه روشی تولید می شوند؟ قطعا دستگاه هایی وجود دارند که می توانند کار تولید‌بستنی را به سرعت و با حجم بالا انجام دهند. دستگاه تولید‌بستنی انواع مختلفی دارد. برای تولید هر یک از بستنی‌های قیفی، سنتی، رولی، اسکوپی و … باید یک دستگاه تولید‎‌کننده‌بستنی تهیه کرد؛ اما در مواردی نیز ممکن است برخی دستگاه ها چند کاره باشند و تولید چند بستنی را به طور همزمان ‌انجام دهند.

انواع دستگاه های تولید کننده بستنی

انواع دستگاه های تولید کننده بستنی

دستگاه تولید‌بستنی قیفی

بستنی قیفی را یکی از محبوب ترین بستنی ها در بین کودکان و بزرگسالان می شناسند. این بستنی در طعم های مختلفی تولید می شود که کار تولید آن را دستگاه های تولید‌بستنی قیفی انجام می دهند.

دستگاه تولید بستنی

دستگاه تولید‌ بستنی

نکاتی در رابطه با خرید دستگاه های تولید بستنی قیفی

دستگاه های بستنی ساز قیفی از اجزاء مختلفی تشکیل شده اند که کیفیت هر یک از آن ها در تعیین قیمت دستگاه تاثیر گذار است. پیش از خرید این دستگاه ها باید به نکات مهمی توجه کنید از جمله:

  • نوع کمپرسور
    در دستگاه تولید‌بستنی قیفی از کمپرسور های مختلفی استفاده می شود. این کمپرسور ها در تعیین قیمت دستگاه و ظرفیت تولید آن موثر هستند. از آنجایی که قیمت دستگاه برای خریداران حائز اهمیت است و شاید برخی از آنان نتوانند دستگاه ‌های گران قیمت خریداری کنند، شرکت های تولید کننده از کمپرسور های مختلف استفاده می کنند تا قیمت های متنوعی نیز ارائه دهند.
  • ظرفیت مخزن
    دستگاه تولید‌بستنی دارای مخازنی برای قرار گیری بستنی است که دارای ظرفیت های متفاوتی می باشند. دستگاه هایی که فقط یک رنگ بستنی تولید می کنند، یک مخزن دارند و ظرفیت تولید آن ها نیز کمتر است؛ اما دستگاه هایی که قادر به تولید‌بستنی های دو رنگ هستند، مخزن بیشتر و ظرفیت تولید بالاتری دارند.
  • نوع بستنی
    دستگاه تولید‌بستنی قیفی در دو نوع تولید و عرضه شده است. یکی از آن ها بستنی تک رنگ تولید می کند و نوع دیگر به تولید‌بستنی های تک رنگ و دو رنگ می پردازد. قطعا نوع دوم از قیمت بالاتری برخوردار است.

بستنی

خط تولید بستنی

دستگاه های تولید بستنی رولی

بستنی رولی که با نام بستنی سرخ شده به معروفیت رسید، یکی از بستنی‌های ارگانیک و محبوب است. برای تولید این‌بستنی باید حتما دستگاه تولید بستنی رولی را خریداری کنید. شرکت های مختلفی دست به تولید این دستگاه زده اند که در هر یک از آن ها از مواد اولیه مختلفی استفاده شده است.

دستگاه های بستنی ساز صنعتی

دستگاه های بستنی ساز صنعتی

نکاتی در رابطه با خرید دستگاه های تولید بستنی رولی

دستگاه های تولید‌بستنی رولی را از نظر قطعات شان تقسیم بندی می کنند. در خرید این دستگاه ها باید به نکات مهمی توجه کنید.

  • صفحه کار
    دستگاه تولید‌بستنی رولی در دو مدل تک صفحه و دو صفحه عرضه می شود. برای مدل تک صفحه فقط به یک اپراتور نیاز است؛ اما برای مدل دو صفحه، دو اپراتور می توانند به طور همزمان فعالیت کنند. ابعاد صفحه کار نیز مسئله ای است که در قیمت خرید آن تاثیر گذار است. هر چه صفحه دستگاه تولید‌بستنی بزرگتر باشد،بستنی بیشتری نیز می توان تولید کرد.
  • یخچال
    دستگاه هایی که دارای یخچال هستند از قیمت بالاتری برخوردار می باشند؛ چرا که شما را از خرید یخچال جداگانه بی نیاز می کنند. معمولا خرید دستگاه های دارای یخچال به صرفه تر از خرید یخچال جداگانه است.

 بستنی رولی

 تولید‌ بستنی رولی با حجم بالا

سخن پایانی

اگر صاحب کافه یا بستنی فروشی هستید حتما می دانید که برای تولید‌بستنی ها باید دستگاه تولید‌بستنی خریداری کنید؛ در غیر این صورت قادر به تولید‌بستنی نیستید. این دستگاه ها دارای تجهیزات و ویژگی های مختلفی هستند که بر قیمت آن ها تاثیر گذار است. در زمان خرید آن ها به تمام نکات توجه کنید.

 

مقالات مرتبط:

خط تولید‌بستنی سنتی و انواع ماشین آلات مورد نیاز

دستگاه تولید‌بستنی و فرآیند تولید‌بستنی صنعتی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *