قیمت دستگاه پرکن بستنی به چه عواملی بستگی دارد؟

امروزه با بالا رفتن تولیدات و نیاز بازار، استفاده از دستگاه‌ های صنعتی بیشتر شده ‌است. یکی از این دستگاه ‌ها، دستگاه پرکن بستنی است، که در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می ‌شود. در همه صنایع، از دستگاه پرکن به‌ صورت خواسته و ناخواسته استفاده می ‌شود. این دستگاه، براساس نیاز مشتری تولید می ‌شود. عزیزانی که قصد خرید این دستگاه را دارند، باید بدانند قیمت دستگاه پرکن بستنی به نوع کاربرد آن بستگی دارد.

بهترین قیمت دستگاه پرکن بستنی در ماشین سازی آرش

بهترین قیمت دستگاه پرکن بستنی در ماشین سازی آرش

راهنمای خرید دستگاه پرکن بستنی

کسانی که هنگام خرید دستگاه پرکن بستنی، به راهنمای خرید آن توجه می‌ کنند می‌ توانند این وسیله کاربردی و با کیفیت را به بهترین نحو انتخاب و خریداری کنند. صنایع ماشین ‌سازی آرش با ارائه راهنمای خرید می‌ تواند خرید مطلوبی برای شما به ارمغان آورد و خریدار با بهترین قیمت دستگاه پرکن بستنی را در اختیار داشته باشد.

انواع دستگاه پرکن بستنی

انواع دستگاه پرکن بستنی

انواع دستگاه پرکن بستنی

قبلا در این‌ مورد صحبت کردیم که قیمت دستگاه پرکن بستنی بستگی به نوع آن دستگاه دارد. که تعدادی از آن ها را معرفی می کنیم:

  1. دستگاه‌ های بستنی پرکن تمام اتوماتیک: رایج ‌ترین نوع دستگاه پرکننده در صنعت هستند، که تماما همه مراحل، توسط دستگاه انجام می ‌شود. این نوع دستگاه بهترین انتخاب در تولیدات با ظرفیت بالا هستند.
  2. دستگاه ‌های نیمه اتوماتیک: دستگاه‌ های نیمه اتوماتیک دارای چند سری پرکننده هستند. که کار پر کردن توسط اپراتور انجام می‌ شود.
  3. نوع ساده دستگاه پرکن بستنی(پرکن دستی): این دستگاه یک سری پرکننده دارد و کار پر کردن به ‌صورت دستی انجام می‌ شود.

خریداران محترم می‌توانند با دانستن این اطلاعات  انتخاب مطلوبی داشته باشند.

دستگاه پرکن بستنی تک نازله

از انواع مختلف پرکن بستنی، ساده ‌ترین آن‌ ها دستگاه‌ های تک نازله هستند. دستگاه پرکن بستنی بر روی وزن از قبل ‌تعیین‌ شده برنامه ‌ریزی می ‌شود و از طریق نازل هایی کار پر شدن صورت می ‌گیرد. دستگاه ‌های پرکن بستنی تک نازله را می ‌توانید طبق خواسته خود برنامه ‌ریزی کنید و برنامه‌ مورد نظر خودتان را به دستگاه بدهید. همچنین دستگاه‌ های نازل توسط سنسورهای خود، عملیات پر کردن را به بهترین شکل انجام می ‌دهند. این دستگاه‌ ها دارای تایمر هستند و به‌ راحتی می ‌توان آن‌ ها را کنترل کرد.

 

دستگاه پرگن بستنی تک نازله

دستگاه پرگن بستنی تک نازله

عوامل مؤثر بر قیمت دستگاه پرکن بستنی

همیشه در خرید یک محصول عوامل زیادی می ‌تواند بر روی قیمت آن تاثیر داشته باشد. یکی از عواملی که قیمت دستگاه پرکن بستنی را تحت تاثیر قرار می ‌دهد، جنس دستگاه است. هر چه جنس دستگاه با کیفیت ‌تر باشد(از لحاظ ضد زنگ و ضد ضربه بودن)، قیمت بالاتری دارد. همچنین گارانتی و خدمات پس ‌از فروش نیز روی قیمت دستگاه پرکن بستنی تاثیر مستقیم دارند. به‌ عبارت ‌دیگر اگر محصول خریداری ‌شده گارانتی و خدمات پس ‌از فروش داشته باشد قیمت بالاتری دارد.

عامل دیگری که روی قیمت محصول تاثیر گذار است، امکانات خود دستگاه می ‌باشد. مثلا دستگاه ‌هایی که از ظرفیت و سرعت بالاتری برخوردارند گران ‌تر از دستگاه ‌های با ظرفیت و سرعت پایین تر هستند. همچنین قیمت دستگاه پرکن بستنی که به صورت کاملا اتوماتیک است و سنسور دارد و هیچ مرحله ‌ای از کار به‌ صورت دستی یا به وسیله اپراتور انجام نمی ‌شود بالاتر است.

انواع دستگاه پرکن بستنی

انواع دستگاه پرکن بستنی

مشخصات فنی دستگاه پرکن بستنی

دستگاه ‌های پرکن بستنی به گروه‌ های متعددی تقسیم می ‌شوند که از نظر سرعت، بازدهی، میزان تولید و ظرفیت با هم فرق دارند. با در نظر گرفتن این‌ که شما قصد بسته ‌بندی چه محصولی را دارید، باید بدانید که دستگاه‌ های پرکن به‌ طورکلی به ۴ مدل: دستگاه‌ های پرکن مواد غلیظ، دستگاه‌ های پرکن مواد رقیق، دستگاه پرکن مواد خطی و دستگاه پرکن مواد روتاری تقسیم می‌شوند.

نکات کاربردی برای نگهداری از دستگاه پرکن‌بستنی

با توجه به قیمت دستگاه پرکن بستنی و همچنین برای افزایش بازدهی و افزایش طول عمر دستگاه‌ های پرکن بستنی بهتر است نکاتی را در این‌ باره رعایت کنید تا دستگاه طول عمر بیشتری داشته باشد.

  • روغن‌کاری(گریس کاری) مداوم
  • تعمیر و سرویس همیشگی
  • تمیزکاری و پاک کردن آلودگی از روی دستگاه

سخن آخر

مجموعه ماشین‌ سازی آرش، اقدام به تولید و عرضه بهترین دستگاه‌ های پرکن بستنی کرده ‌است. این مجموعه، دستگاه ‌ها را با قیمت بسیار مناسب به شما خریداران محترم عرضه می ‌نماید. برای داشتن اطلاعات کافی می ‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. تا هر گونه اطلاعاتی که لازم است در اختیار شما خریداران محترم قرار دهند. ما می ‌توانیم این اطمینان را به شما عزیزان بدهیم که قیمت دستگاه پرکن بستنی مجموعه ما بهترین قیمت، با در نظر گرفتن بودجه شما عزیزان برای خرید این محصول می‌ باشد.

 

مقالات مرتبط:

دستگاه پرکن بستنی لیوانی دورنگ: معجزه ای برای کارخانه شما!

دستگاه پرکن بستنی لیوانی و مجلسی برگ برنده تولید کننده های بستنی در افزایش فروش

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *