با خرید دستگاه بستنی ساز سنتی صنعتی در کیفیت محصولات از رقبای خود پیشی بگیرید

امروزه تهیه بستنی به واسطه پیشرفته ترین فناوری ها و تکنیک ها صورت می گیرد. تولید و عرضه این خوراکی محبوب که در یخچال هر خانه ای پیدا می شود، تجارتی سودآور می باشد. بنابراین خرید تجهیزات مناسب و کاربردی از ضروریات است. دستگاه های مخصوص با ظرفیت ها و ویژگی های متنوع برای برطرف سازی نیازهای متفاوت خریداران عرضه گردیده اند. ماشین سازی آرش با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه عرضه ماشین آلات لبنی، امکان خرید دستگاهی باکیفیت را برای مشتریان فراهم آورده است. در ادامه به تشریح مشخصات دستگاه‌بستنی ساز سنتی صنعتی می پردازیم.

خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی

خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی

مراحل تولید بستنی سنتی به وسیله دستگاه‌بستنی ساز چگونه است؟

دستگاه بستنی ساز برای تولید انواع بستنی کاربرد داشته و در گنجایش های متفاوتی عرضه می شود. بستنی‌سنتی از جمله محصولات محبوب در ایران به شمار می آید. بنابراین تولید آن با تکنولوژی های جدید جهت کسب رضایت مخاطبان موثر است. به طور کلی خط تولید بستنی شامل مراحلی اعم از آماده سازی مواد اولیه، توزین ترکیبات، مخلوط کردن مواد، هموژنیزاسیون، پاستوریزاسیون، رسیدن مخلوط، افزودن طعم دهنده ها، انجماد، قالب گیری و بسته بندی می باشد. تمام این مراحل به کمک دستگاه‌بستنی ساز سنتی صنعتی انجام می شود. از این تجهیزات در کافی شاپ، کافه، قنادی، شیرینی فروشی، کارخانجات تولید بستنی و … می توان استفاده کرد. این دستگاه ها دستورالعمل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کرده و از متریال مناسب برای مواد غذایی ساخته شده اند. تجهیزات کاربردی و متعددی نظیر مخزن نگهداری شیر خام، خامه و … در آن تعبیه شده است.

قیمت بستنی ساز سنتی صنعتی

قیمت بستنی ساز سنتی صنعتی

خرید این دستگاه برای خط تولید بستنی چه مزیت هایی دارد؟

  • با توجه به استفاده از تکنولوژی پیشرفته، این دستگاه ها مزایای بسیاری را برای کارخانجات به همراه دارند. به عنوان مثال جنس بدنه دستگاه‌بستنی ساز سنتی صنعتی از استیل بوده و بسیار مقاوم است.
  • تمامی تجهیزات مجهز به مبدل های برودتی و حرارتی از نوع لوله ای یا صفحه ای می باشند. این ویژگی قدرت بالای انجماد مواد را سبب گردیده است.
  • دستگاه حجم زیادی از بستنی را در زمانی کوتاه و با کیفیتی بالا تولید می کند. بنابراین با خرید آن می توان از اتلاف وقت و سرمایه جلوگیری و سود بیشتری را کسب کرد.
  • فرآیندهایی نظیر هموژنیزه کردن و استرلیزه کردن به راحتی توسط دستگاه انجام می شود. بنابراین محصولات با رعایت تمام اصول بهداشتی عرضه می گردند.
  • مخازن استیل و فریزرهای تعبیه شده در دستگاه‌بستنی ساز سنتی صنعتی از بالاترین کیفیت و استحکام برخوردار هستند. با استفاده از متریال استیل در بدنه و قطعات دستگاه، از ورود و خروج حرارت و برودت جلوگیری کرده و بدین ترتیب دوام و عمر دستگاه و مقاومت آن در مقابل سایش، زنگ زدگی و ضربه افزایش می یابد.
  • این محصول مجهز به بوگیر و هواگیر می باشد.
  • اختلاط مواد به بهترین شکل و با دور بالا صورت می گیرد. دقت بالا در بسته بندی از دیگر مزیت های آن محسوب می شود.

بستنی ساز سنتی

بستنی ساز سنتی

برای خرید این دستگاه به کدام یک از مشخصات فنی آن باید توجه کرد؟

چنانچه قصد خرید دستگاه بستنی ساز سنتی صنعتی را دارید، بهتر است پیش از خرید به مشخصات فنی و مهم محصول مدنظر توجه کرده و متناسب با نیاز صنعت خود، محصول مناسب را انتخاب کنید. اساسی ترین ویژگی های این دستگاه عبارتند از:

۱. حجم بستنی تولیدی

میزان حجم تولید در دقیقه در هر دستگاه متفاوت است. بنابراین در این رابطه باید نیاز کارگاه تولیدی خود را در نظر بگیرید. هر چه کیفیت دستگاه بالاتر باشد، بازدهی بهتری داشته و مقدار محصول بیشتری را در زمانی معین عرضه می کند.

۲. قدرت کمپرسور

قدرت کمپرسور در دستگاه های با ابعاد متفاوت، متغیر است. از دیگر سو این مشخصه دستگاه‌بستنی ساز سنتی صنعتی در بازدهی و راندمان تولید نیز تاثیر دارد. بنابراین هر چه کمپرسور از قدرت و توان بیشتری برخوردار باشد، به دنبال آن راندمان تولید نیز افزایش می یابد.

۳. حجم مخزن

این ویژگی نیز بسته به سایز دستگاه متفاوت بوده و بر حجم تولید اثرگذار است. اگر به دنبال افزایش میزان تولید بستنی در دقیقه هستید، می بایست دستگاه با مخزن بزرگتری تهیه نمایید.

 

مقالات مرتبط:

با خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی کسب و کاری سودآور داشته باشید

هر آنچه باید در مورد فرآیند تولید بستنی با دستگاه بستنی ساز صنعتی بدانید

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *