با آگاهی از عوامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی بستنی حصیری خریدی مطمئن داشته باشید

قیمت دستگاه بسته بندی بستنی حصیری

فرآیند تولید و عرضه بستنی در کارخانجات نیازمند دستگاه ها صنعتی ویژه ای می باشد. یکی از مراحل مهم در این روند، بسته بندی بستنی است. بسته بندی باید به گونه ای انجام شود که علاوه بر رعایت دستورالعمل ها بهداشتی، نظر مشتریان را نیز جذب کند. بدین منظور دستگاه ها بسته بندی را در ابعاد مختلف و با قابلیت ها متفاوت عرضه کرده اند. عدم تماس مستقیم با محصول، جلوگیری از رشد میکروب ها و تضمین کیفیت بستنی از جمله مزایا این تجهیزات هستند. انتخاب دستگاه باید متناسب با نیازها تولیدی و بودجه صورت گیرد. قیمت دستگاه بسته بندی بستنی حصیری با توجه به مشخصات فنی و امکانات آن تعیین می شود. ماشین سازی آرش در این مقاله خریداران را در راستای تصمیم گیری آسان تر راهنمایی می کند.

 

خرید دستگاه بسته بندی بستنی حصیری

خرید دستگاه بسته بندی بستنی حصیری

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی بستنی حصیری چیست؟

شناخت و بررسی شاخصه ها فنی و امکانات دستگاه بسیار حائز اهمیت است. این ویژگی ها بر قیمت نهایی تجهیزات نیز تاثیرگذارند. بنابراین باید با توجه به قابلیت هایی که دستگاه ارائه می دهد، نیازها صنعت خود و بودجه ای که در اختیار دارید، محصول مناسب را خریداری کنید. در ادامه برخی از ویژگی ها و مزایایی که بر قیمت دستگاه بسته بندی بستنی حصیری موثراند، آمده است:

 

    ۱.شاخصه ها فیزیکی دستگاه

طول، عرض و ارتفاع دستگاه عواملی تعیین کننده می باشند. این تجهیزات در اندازه ها مختلفی موجود هستند. دستگاه ها با ابعاد بزرگ تر، قیمت بالاتری دارند. جنس بدنه دیگر فاکتور فیزیکی مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. به سبب مسائل بهداشتی، دستگاه و تمام قطعات آن را از جنس استیل می سازند. این متریال همچنین دوام و طول عمر بیشتر تجهیزات را تضمین می کند.

 

      ۲.ویژگی ها سیستم

مانیتور لمسی PLC، سنسور حفاظتی، چشم نوری و سیستم دور متغیر از دیگر فاکتورها موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی بستنی حصیری می باشند. این دستگاه ها همچنین در انواع نیمه اتوماتیک و اتوماتیک قابل تهیه هستند. در مدل ها اتوماتیک تمامی مراحل به شکل خودکار انجام شده و نیازی به حضور اپراتور یا دخالت دست نیست. یکی از مزایای اساسی این ماشین آلات، تغییر اندازه ها بسته بندی محصول، به واسطه تنظیمات موجود در سیستم است. به کمک این قابلیت علاوه بر بستنی حصیری، سایر بستنی ها، کیک، شکلات، نان و انواع مواد غذایی را می توان بسته بندی کرد. سرعت فرآیند را نیز می توان در سیستم کنترل، تغییر داد.

 

قیمت دستگاه بسته بندی بستنی حصيري

قیمت دستگاه بسته بندی بستنی حصيري

 

      ۳.تاثیر امکانات ویژه در قیمت دستگاه بسته بندی بستنی حصیری

از مزایای ویژه آن می توان محافظت از محصولات در برابر رطوبت، نور، گرد و خاک، بسته بندی بدون ضایعات، بسته بندی پیلوپک، قابلیت کار با سلفون ها حرارتی و چسبی را نام برد. دستگاه ها بسته بندی، از دقت زیادی برخوردار بوده و کیفیت بالای بسته بندی را ارائه می دهند. با توجه به سیستم ها تعبیه شده در این ماشین آلات، تعداد بسته در دقیقه را به راحتی می توانید کنترل کنید. به سبب ساخت دستگاه از جنس استیل، در صورت تماس با آفتاب و آب، از زنگ زدگی و پوسیدگی در امان است.

 

بستنی حصیری

بستنی حصیری

اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی بستنی حصیری و نحوه خرید آن

روش ها بسته بندی محصولات غذایی پیشرفته تر و بهداشتی تر شده اند. کاهش ابعاد دستگاه ها بسته بندی امکان استفاده از آن ها در هر مکانی اعم از کارخانجات تا فروشگاه ها و بستنی فروشی ها را به ارمغان آورده است. عدم رشد میکروب و عوامل بیماری زا در صنایع غذایی امری حیاتی می باشد. این تجهیزات هیچگونه تماسی با ماده خوراکی نداشته و بنابراین از لحاظ دستورالعمل ها بهداشتی قابلیت اطمینان بالایی دارند. همچنین عملکرد اتوماتیک و عدم دخالت دست نیز، در کنترل بهداشت مواد تاثیر می گذارند.

به علاوه امنیت کارکنان بدین ترتیب تضمین می شود. قیمت دستگاه بسته بندی بستنی حصیری بر مبنا ابعاد و قابلیت ها آن مشخص می گردد. این تجهیزات از لحاظ ظاهر و مشخصات فنی شبیه هستند. بنابراین حین خرید به تفاوت ها آن (ابعاد و سرعت بسته بندی، PLC و …) توجه کنید. چنانچه به خرید این دستگاه علاقه مندید به ماشین سازی آرش مراجعه نمایید.

 

محصولات مرتبط : 

تولید بستنی های جذاب توسط دستگاه پرکن بستنی حصیری

تولید آسان و اصولی بستنی حصیری، با دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد

 

مقالات مرتبط :

تاثیر قیمت انواع دستگاه برش بستنی حصیری بر انتخاب این محصول

عملکرد و ویژگی های دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *