چه عواملی در قیمت دستگاه بستنی حصیری تاثیرگذار است؟

بستنی یکی از لذیذترین دسرهایی است که کودک تا بزرگسال آن را دوست دارد. بستنی‌ها مزه‌های گوناگونی دارند و هر کدام از آنها نیز، توسط یک دستگاه به خصوصی ساخته می شوند. بستنی‌ها دارای انواع مختلفی هستند که یکی از آنها بستنی حصیری نام دارد. اما بستنی حصیری کدام یک است؟ زمانی که بستنی را بین دو نان قرار دهید، حصیری گفته می شود. برای این که بستنی ها را در ابعاد و حجم زیاد تولید کنید، لازم دارید که از دستگاه مناسب آن استفاده کنید. دستگاه بستنی حصیری که خود نیز دارای انواع مختلفی است، برای ساخت این نوع از بستنی ها مناسب هستند. همچنین عوامل مختلفی در قیمت دستگاه بستنی‌حصیری تاثیر دارند.

این دستگاه شامل نان گذار، پرکن بستنی، برش بستنی، رمپ و سنسور است؛ دستگاه بستنی‌حصیری توانایی این را دارد که چندین نوع بستنی را از جمله بستنی حصیری و چهارگوش تولید کند. اما برای تهیه این دستگاه باید چه مواردی را در نظر بگیریم؟ چه عواملی در قیمت این دستگاه تاثیر می گذارند؟ در ادامه این مقاله همراه باشید تا بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با انواع مختلف قیمت دستگاه بستنی حصیری

آشنایی با انواع مختلف قیمت دستگاه بستنی‌حصیری

نحوه عملکرد و تاثیر آن در قیمت‌دستگاه بستنی حصیری

برای این که بتوانید با دستگاه بستنی حصیری، یک بستنی شیرین و خوشمزه درست کنید، باید ابتدا شیر را با مزه های شیرین کننده مخلوط کنید. سپس با مواد تثبیت کننده ای چون استابلایزر و امولسیفایر آن را مخلوط می کنند. این مواد کمک می کند که ساختار بستنی حفظ شود. سپس تمامی مواد گفته با یکدیگر قاطی می شوند. حال آنها را در یک مخزن ریخته و دما را تا ۵ درجه سانتی گراد کاهش می دهیم. این ماده مخلوط شده تا ۴ ساعت هم می خورد.

در مرحله بعدی نان توسط یک بخشی از دستگاه بستنی حصیری بیرون آمده و دستگاه با داشتن سنسورهای مخصوص می تواند نان که توسط نوار بیرون آمده را شناسایی کند. میزان بستنی که شما به دستگاه دستور داده اید، اعمال می شود. سپس بستنی را بر روی نان قرار می دهد. سپس بستنی با کمی فشار در جای خود تثبیت می شود. در قسمت های جلوتر، رول سلفون وجود دارد که به بیرون هدایت می شود تا بستنی را در درون خود قرار دهد. در آخر اپراتور بستنی را جمع نموده و آن را به مشتریان تحویل می دهد. نوع دستگاه در قیمت دستگاه بستنی‌حصیری بسیار تاثیر دارد. اما به طور کلی این عملکرد برای همه انواع دستگاه یکسان است.

نبود هیچ نیروی انسانی در دستگاه های بستنی حصیری

نبود هیچ نیروی انسانی در دستگاه های بستنی حصیری

مزایای استفاده از دستگاه بستنی‌حصیری

روش استفاده در دستگاه بستنی حصیری بهداشتی است. وجود سلفون در بالای دستگاه و قرار گرفتن بستنی در درون آن، باعث شده تا تمیزی و پاکیزگی در این دستگاه دیده شود. به طور کلی این دستگاه به صورت خودکار تمامی کارها را انجام داده و هیچ انسانی در روند تشکیل بستنی حصیری دخالت می کند. فقط در آخر اپراتورها بستنی های ساخته شده را بین مشتریان خود توزیع می کنند. درصد خطا در این دستگاه بسیار پایین است.

این مورد به خاطر مجهز بودن دستگاه به خطایاب می باشد. همین امر در قیمت دستگاه بستنی‌حصیری تاثیرگذار است. بعضی از دستگاه‌ها می توانند دو رنگ بستنی تولید کنند که در افزایش قیمت نیز اثر می گذارد. همچنین دیگر دستگاه‌ها این توانایی را دارند که در دو مدل مستطیلی و گرد نان بسازند.  اگر بخواهیم درباره ظرفیت‌ها بررسی کنیم، می توانیم به ۲۰۰۰ الی ۳۰۰۰ در ساعت اشاره کنیم. دستگاه های حصیری به طور اتوماتیک و به صورت PLC هستند.

از دیگر مزیت های آن می توان به کاهش تعداد نیروهای انسانی اشاره کرد. کوچک ترین نوع دستگاه فقط به یک نفر برای تحویل گرفتن بستنی‌ها احتیاج دارد. همچنین بسته به بودجه مشتریان، قیمت های متنوعی در بازار وجود دارد که هر کس بتواند آن را خریداری کند.

استفاده از بهترین نان‌ها در بستنی‌های حصیری

استفاده از بهترین نان‌ها در بستنی‌های حصیری

نکات مهم درباره قیمت دستگاه بستنی حصیری

  • امکانات دستگاه حصیری را چک کنید. چون هرچه امکانات بیشتر باشد، قیمت دستگاه بستنی‌حصیری افزایش پیدا می کند.
  • میزان استفاده از برق در این دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.
  • جنس و آلیاژهای بکار رفته در قطعات دستگاه را نیز مورد نظر خود قرار دهید.

 

محصولات مرتبط:

تولید بستنی های جذاب توسط دستگاه پرکن بستنی حصیری

بهترین دستگاه پرکن و بسته بندی حصیری خامه ای: عملکرد، قیمت، مزایا!

مقالات مرتبط:

طراحی و تولید دستگاه پرکن و بسته بندی حصیری خامه ای

عملکرد و ویژگی های دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *