چگونه یک مخزن فراوری درجه یک و دارای گارانتی خریداری نماییم؟

ارائه قیمت های مقایسه ای برای مشتریان

کارخانه ماشین سازی آرش یکی از درخشان‌ترین برند ها در زمینه تولید و عرضه انواع مخزن ها برای صنایع مختلف لبنی و دارویی می باشد. محصولات ساخته شده توسط این شرکت همگی دارای استاندارد های جهانی معتبر می باشند. مخزن های فراوری از جمله تجهیزات بسیار پر کاربرد در صنعت می باشند که از آن ها به منظور نگه‌داری انواع مختلفی از مواد اولیه استفاده می شود. مخزن فراوری استیل یکی از انواع این مخازن  می باشد که دارای نقش بسیار مهمی در صنایع غذایی است.

معرفی اولیه مخزن های فراوری

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد مخازن فراوری در دسته بندی تجهیزات نگه‌داری و ذخیره سازی قرار می گیرند. در قسمت های مختلف خط تولید از مخزن فراوری به منظور ذخیره سازی محصولاتی از جمله مواد شیمیایی مختلف، انواع مواد غذایی، گاز ها و حتی آب بهره می بریم. بر همین اساس صنایعی همچون صنایع غذایی، لبنی، شرکت های سازنده مواد دارویی و شرکت های فاضلاب برای ادامه فعالیت خود نیاز بسیار اساسی به مخازن فراوری پیدا می کنند.

 

امکان پشتیبانی پس از فروش با ماشین سازی ارشامکان پشتیبانی پس از فروش با ماشین سازی ارش

 

هنگامی که تولید کننده نیاز دارد تا در ویژگی های محصول تولیدی خود تغییراتی ایجاد کند کاربرد مخزن فراوری بیش از پیش مشخص می شود. ایجاد تغییرات گسترده در دمای سیال یکی از اصلی ترین کارکرد های مخزن های فراوری به حساب می آید.

نکته حائز اهمیت در ارتباط با این دستگاه این است که باید از نظر طراحی و گذراندن مراحل تولید و آزمایش صحت عملکرد بهترین کیفیت را داشته باشد.

به دلیل همین حساسیت بالا در ساخت مخزن فراوری استیل دارای قیمت بیشتری در مقایسه با انواع مخازن یک جداره و دو جداره می باشد.

وظایف و کاربرد های مخزن های فراوری

اگر بخواهیم وظیفه اصلی این قطعه را به زبانی ساده و در یک جمله بیان کنیم باید گفت این مخزن ها ضمن مخلوط کردن محصولات از آن ها نگه داری کرده و می توانند امکان تبادل حرارت و ایجاد فراوری را برای آن ها فراهم سازند.

همچنین در کارخانه جات تولید بستنی و محصولات لبنی و یا آبمیوه از مخزن‌فراوری برای منتقل کردن حرارت و برودت استفاده می کنند.

علاوه بر این موارد می توان با قاطعیت گفت که بهداشتی ترین نوع از مخازن فراوری در صنایع با هدف ذخیره سازی کنسانتره میوه و نگه داری از ماست و خامه و شیر این نوع مخزن ها می باشند.

بررسی مزیت های مخزن فراوری

مخزن های فراوری با جنس استیل نیازمند تعمیرات دوره ای و استاندارد های نگه داری کمتری در مقایسه با سایر انواع مخزن ها هستند. این قطعات در مقابل خوردگی و هوازدگی از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می دهند. نکته بسیار مهم تر این که متریال های به کار رفته در این مخزن ها به محیط زیست آسیب نمی زند.

 

خرید مخزن های فراوری درجه یکخرید مخزن های فراوری درجه یک

مشخصات فنی مخزن فراوری

  • این مخزن ها دارای ژکت های حرارتی و برودتی در قسمت های میانی و انتهایی خود می باشند.
  • دارای درب های منهول به منظور عبور راحت تر محصول فراوری شده
  • ورقه های استیل به کار رفته در ساخت آن ها دارای گرید های ۳۰۵ و ۳۱۶ می باشند.
  • مجهز به نردبان های استیل و ترمومتر های عقربه دار

 

مخزن فراوری 2021مخزن فراوری ۲۰۲۱

توضیحات پیرامون عملکرد سایر تجهیزات

  • دیواره حرارتی: در قسمت دیواره و کف تعدادی دستگاه شانه تخم مرغی با فشار ۶ و ۳ دفعه به صورت آزمایشی تعبیه شده است.
  • همزن: این قطعه را در قسمت فوقانی مخزن نصب می کنند و به کمک آن سرویس دهی راحتی به تمامی نقاط مخزن ارائه می دهند.
  • جتCIP : در انواع مختلف دورانی، توپی و دمونتاژ در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
  • قلاب حمل: به طور معمول دو عدد از آن را در هنگام تعویض مکان مخزن‌فراوری مورد استفاده قرار می دهند.
  • ترمومتر: بیشتر از مدل عقربه دار آن طیف اندازه گیری ۱۲۰ درجه استفاده می شود.

سخن پایانی

ماشین سازی آرش در طول ۳۰ سال خدمت رسانی به هموطنان خود مفتخر است تا بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. مشاورین با تجربه‌ی این شرکت ضمن ارائه راهنمایی در خصوص خرید مناسب ترین محصول حتی پس از فروش دستگاه ها در صورت وجود هر گونه مشکل به صورت تمام وقت در حال ارائه پشتیبانی می باشند.

مقالات مرتبط:

دستگاه بستنی‌ساز صنعتی چگونه به ایران وارد شد؟

بهترین مدل های دستگاه بستنی ساز

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *