کاربرد و مزایای پرکن ماست خطی ۴ نازله

تا به حال به این فکر کرده اید که محصولات مختلف مانند ماست به چه صورت بسته بندی می شوند؟ کارخانه های بزرگ از دستگاه هایی برای انجام این کار استفاده می ‌کنند که یکی از انواع آن ها پرکن ماست خطی ۴ نازله می باشد. این دستگاه ها کار کارخانه ها را راحت تر کرده اند و باعث افزایش سرعت تولید آن ها شده اند.

 

دستگاه پرکن ماست خطی چیست؟

دستگاه های پرکن تجهیزاتی هستند که برای پر کردن و بسته‌ بندی کاربرد دارند و انواع مختلفی از آن ها در بازار موجود می باشد. یکی از آن ها، دستگاه پرکن ماست خطی می باشد که از این دستگاه برای بسته بندی ماست استفاده می شود. دستگاه پرکن ماست خطی ۴ نازله برای پر کردن ظروف مختلف ماست در هر اندازه و مدلی کاربرد دارد. این دستگاه ها به دو صورت کاملا اتوماتیک و نیمه خودکار موجود می باشند که سیستم پر کردن در آن ها متفاوت است. حتی برخی از این دستگاه ها دارای صفحه لمسی می باشند و قادر هستند تا چندین دستور العمل مختلف را پشتیبانی کنند.

دستگاه پرکن ماست

دستگاه پرکن ماست

 

ویژگی های پرکن ماست خطی ۴ نازله

عملکرد پرکن های ماست خطی ۴ نازله به این صورت است که از چهار نازل برای انتقال مواد استفاده می کنند. این دستگاه ها قادر هستند تا همزمان ۴ بسته را مدیریت و پر کنند. تمیز کردن و نگهداری این دستگاه ها آسان است و به کار خاصی نیاز ندارد. تمامی قسمت های این دستگاه ها از فولاد ضد زنگ ساخته می‌ شوند و شیر آلات آن ها همگی از جنس استیل می باشند. دستگاه های پرکن ماست  در اندازه و سایز های مختلفی ساخته می شوند که انتخاب و خرید هر یک از آن ها به فعالیت و کار شما بستگی دارد. معمولاً نمایشگر های این دستگاه ها را به صورت لمسی می سازند و دارای سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی هستند. همچنین می توان سرعت دستگاه را برای بسته بندی تغییر داد.

یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه پرکن ماست خطی ۴ نازله این است که ظرف ها را بدون نشتی یا ریختگی پر می کند و بسته بندی آن ها کاملاً بهداشتی انجام می شود. اگر نیاز به تمیز کردن نازل ها پیدا کردید می توانید به آسانی آن ها را از دستگاه جدا کرده و تمیز کنید. قابلیت بسته بندی به صورت افقی یا عمودی را دارا می باشند و شما بسته به نوع ظروف می ‌توانید تنظیمات را جابجا کنید. طراحی دستگاه های پرکن ماست خطی ۴ نازله منحصر به فرد و بی نظیر است و با صدای کمی که تولید می کنند محیط کاری آرام و به دور از سر و صدا را برای شما فراهم می کنند. تنظیمات می‌ توانند به صورت خودکار انتخاب شوند و یا اپراتور به دلخواه خود سرعت و حجم را تنظیم کند.

 

عوامل موثر بر قیمت پرکن ماست خطی ۴ نازله

دستگاه های پرکن ماست با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. مهم ترین عاملی که بر قیمت آن ها تاثیر گذار است، نوع ظرف می باشد که این ظروف می توانند به صورت یک بار مصرف، لیوانی، کیلویی و … باشند.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت این دستگاه ها برند تولید کننده آن ها می باشد. در ساخت این دستگاه ها هر چقدر که از مواد اولیه مرغوب تری استفاده شود، قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

دستگاه پرکن ماست خطی لیوانی

دستگاه پرکن ماست خطی لیوانی

 

مزایای استفاده از پرکن ماست خطی ۴ نازله

این دستگاه ها دارای مزایای زیر می باشند:

  • دارای قیمت مناسبی هستند و در هزینه های تولید کنندگان صرفه جویی می کنند.
  • بسته بندی را به صورت کاملا بهداشتی انجام می دهند و از ورود هر گونه آلودگی به محصولات جلوگیری می کنند.
  • در زمان بسته بندی از کمترین مواد استفاده می کنند.
  • سرعت آن ها نسبت به روش ‌های قدیمی بسیار بالاتر است.
  • به کمک آن ها می توان محصولات را در حجم بالاتری تولید کرد.
پرکن دبه و سطل ماست

پرکن دبه و سطل ماست

 

سخن پایانی

دستگاه های پرکن ماست خطی ۴ نازله برای پر کردن ظروف مختلف ماست استفاده می شوند. از آن جایی که این دستگاه ها امروزه کاربرد زیادی پیدا کرده اند، شرکت های مختلفی دست به تولید آن ها زده‌ اند. اگر قصد خرید چنین دستگاه هایی را دارید، بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا مشمول خدمات پس از فروش نیز شوید.

 

مطالب مرتبط

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *